09-11-12, 11:32
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Terminat compartimentul motor. Dupa spritz kit a fost vopsit cu carbon mat. Poze....
Va urma un uppgrade masiv la frane ( etrieri, discuri si pompa frana)
Last edited by 300zxtt; 09-11-12 at 11:35.
|
|
|
09-11-12, 14:09
|
#17
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Daca nu ma cunosti nu te baga. Aceasta, in comparatie cu a ta a functionat si va functiona.
|
Exact cum am banuit: alt arogant de duzina !
Vezi sa nu-ti prinzi urechile in "functionalitati" ...
|
|
|
09-11-12, 14:50
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by Esperache
Exact cum am banuit: alt arogant de duzina !
Vezi sa nu-ti prinzi urechile in "functionalitati" ...
|
nu-mi prind ca visez si noaptea cum vin toate aceste '"functionalitati" pt ca nu ma bag intr-o treaba fara sa nu o cunosc bine. si culmea....va functiona.
P.s. arognt esti tu ca te bagi aiurea in seama fara sa stii despre ce e vorba. Incearca sa te uiti in ograda ta si dupa ce faci "ordine" apuca-te si de a altora
on Terminat de vopsit si admisia motorului....
|
|
|
11-11-12, 23:33
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Alte poze cu diverse subansamble...
|
|
|
12-11-12, 11:16
|
#20
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 3
Join Date: Dec 2003
Posts: 131
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Sal,
Ii lasi motor aspirat ?
|
|
|
12-11-12, 11:26
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by Dj_SlasH
Sal,
Ii lasi motor aspirat ?
|
Ajungem si la modificari interne. O sa fie ceva frumos, sper.
|
|
|
20-11-12, 23:54
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
A sosit fulia de la arbore. Diferenta e enorma intre cea originala si asta. Cea originala are 6,5 kg iar cea AMS are abia 830 grame. Japonezii zic ca ar avea un aport de 18cp . Vedem la final....
|
|
|
21-11-12, 21:33
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
La capitolul jante, am avut de ales intre BBS LM, OZ ULTRALEGGERA si ROTA GTR.
Cele BBS au cazut datorita greutatii mai mari fata de OZ. Inca sunt indecis intre a alege ROTA sau OZ.
|
|
|
24-11-12, 22:01
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Nov 2012
Posts: 78
Member of: [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: My 300zx
salut,
sunt nou pe aici ,sper sa postez in sectiunea potrivita...sunt proaspatul posesor al unui 300zx z32 ,twin turbo,286 cp,si ma cam bate gandul la un upgrade atat exterior cat si la motor si nu prea stiu la cine sa apelez.
ma gandeam ca poate imi dati vreo ideie ce si cum,oricum nu am de gand sa fac super performante,sau super look ci doar un 100-200 caluti si ceva simpatic la exterior fara investitii prea mari.
aaa ...si inca ceva,poate imi dati cateva detalii despre masina asta,de ex. puncte slabe,elemente nefiabile,un consum real in modul sportiv in oras si lejer extraurban etc etc
|
|
|
24-11-12, 22:16
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Daca esti proaspatul posesor al unui ZX negru, iti sugerez sa-i lasi caii acolo unde sunt ei ca si asa nu mai duce mult motorul, si eventual sa te axezi pe modoficari exterioare.
Si acolo sunt o gramada de posibilitati.
Puncte slabe nu prea are modelul acesta, fiind mai bine construit si fata de Supra ,3000GT sau RX7 , modele cu care concura la data lansarii.
Motorul e exceptional de solid daca se respecta schimburile de ulei ce nu trebuie sa depaseasca 5000km, filtrele schimbate la timp si menajate turbinele cat e rece uleiul. LA fel, servodirectia necesita revizii din 2 in 2 ani cu schimbul obligatoriu de ulei, pt ca antreneaza si caseta de directie spate. Suspensia rezista fara probleme oricarui tip de tortura, la fel si cutia de viteze. In rest, masina e f f f fiabila.
|
|
|
24-11-12, 22:24
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Nov 2012
Posts: 78
Member of: [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Daca esti proaspatul posesor al unui ZX negru, iti sugerez sa-i lasi caii acolo unde sunt ei ca si asa nu mai duce mult motorul, si eventual sa te axezi pe modoficari exterioare.
Si acolo sunt o gramada de posibilitati.
Puncte slabe nu prea are modelul acesta, fiind mai bine construit si fata de Supra ,3000GT sau RX7 , modele cu care concura la data lansarii.
Motorul e exceptional de solid daca se respecta schimburile de ulei ce nu trebuie sa depaseasca 5000km, filtrele schimbate la timp si menajate turbinele cat e rece uleiul. LA fel, servodirectia necesita revizii din 2 in 2 ani cu schimbul obligatoriu de ulei, pt ca antreneaza si caseta de directie spate. Suspensia rezista fara probleme oricarui tip de tortura, la fel si cutia de viteze. In rest, masina e f f f fiabila.
|
intr-adevar al unui 300zx negru,dar la ce te-ai gandit cand ai zis ca nu mai duce mult motorul?ca m-ai cam speriat putin...si incearca sa imi dai ceva mai multe detalii despre exterior,ceva sugestii sau link-uri
Last edited by ocs82; 24-11-12 at 22:30.
|
|
|
24-11-12, 22:33
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Am fost eu sa iau maisna aia , dar cand am vazut cum mere motorul, am renuntat, chiar daca pretul de 2000euro imi facea cu ochiul. Daca urmaresti topil asta, o sa vezi ceva modificari la caroserie.
|
|
|
25-11-12, 14:26
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 167
Member of: [Nissan]
|
Re: My 300zx
eu te sfatuiesc sa mergi pe rota gtr, sau varrstoen es222 sau es112
Last edited by Bogdan_almera_turbo; 25-11-12 at 14:28.
|
|
|
25-11-12, 16:28
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
eu te sfatuiesc sa mergi pe rota gtr, sau varrstoen es222 sau es112
|
Mersi de sfat. In ultima vreme am tot cautat informatii despre Rota si unele nu prea au fost ok. Pe multe forumuri impresiile userilor despre ROTA nu erau tocmai bune, la fel si aici : https://forum.4tuning.ro/23-generalit...ml#post3742468 si momentan cred ca raman la OZ.Sunt rezistente si in acelasi timp foarte usoare, avand cam aceasi greutate cu Volk TE 37 , fiind si mai ieftine . 8j si pe spate 9j incaltate cu TOYO R888. Poze cu ele....
Last edited by 300zxtt; 25-11-12 at 16:31.
|
|
|
26-11-12, 19:00
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of: [Nissan] [RENAULT] [SEAT]
|
Re: My 300zx
F buna alegerea. Rota sunt populare din cauza modelului copiat si pretului la sfert fata de Rays insa calitatea este indoielnica. Parerea mea este ca sunt niste copii ieftine si atat. Nu mi-as pune pe o masina sport in niciun caz.
__________________
Totul este posibil pana la limita la care imposibilul devine posibil.
Acareturile din ograda:
1969 Ims;1971 Mercedes 280 SEL;1987 Bmw 524;1992 Saab 9000 ;1995 Nissan Silvia S14:2002 Seat Ibiza;2007 Dune Buggy 250 cmc
Trotinetele:
1994 Kawasaki Kx 250;1998 Kawasaki Zx 6R;2006 Kawasaki Zx 6R;2006 Honda Xr 650 R
Unborn yet : home made dune buggy 1000 cmc
|
|
|
|
|