Quote:
Originally Posted by bakal
sincer, cred ca te complici....cu rear mount turbo..
legat de drift, mai bine ai pregati sasiul cum trebuie, cu suspensie si directie, and shit, ... pt ca power si cuplu are motorul si asa, mai ales pt un incepator...
iesi cu masina la o invarteala, te dai cu ea pana nu mai poate, si abia apoi o sa decizi ce faci in continuare
vorba inteleptului: "parerea mea"
|
Sunt de acord cu Razvan. Ma uit in urma la istoricul meu: eu vroiam sa fac drift si in loc sa fac drift m-am lasat dus de val, am schimbat motorul, cutia si o gramada de cacaturi. In felul asta a trecut mult timp, am cheltuit multi bani si tot nu am facut drift. Mi-a si trecut cheful.
Daca as lua-o de la inceput as modifica doar strictul necesar pentru drift: dif, suspensii.
Daca vrei sa faci drift pai atunci ia-o usor, apuca-te de drift si modifici ulterior ce vrei. Daca hobby-ul este sa modifici masina si sa bagi bani in piese atunci da-i drumul in continuare ca esti pe drumul cel bun
Stiu ca nu vei asculta probabil dar eu imi fac datoria. Dupa ce am "trait" eu, simt ca trebuie sa transmit acest mesaj tuturor celor care vor sa se apuce "de drift".