Quote:
Originally Posted by Xerius
adevarat.. tu esti declarat "taticu" la ca18 dar eu din cate vazut la posesorii de ca18 asta ar fi cea mai mare problema.... cate "vibrochene" stii din tara care sa fie la cota 0 ?
|
vino la mine la garaj sa iti arat io 2 la cota 0
nus tatic in ca doar ca respect niste conditii impuse de fabricant
ca sa lamurim odata pentru tot deauna legat de ca18 si ungerea lui "poate cuiva ii va folosi "
pompa de ulei un are nici o treaba
presiunea mica de ulei se datoreaza uzuri vibrochen , cuzineti .... cat si nemontarea sau rectificarea corecta a vibrochenului+ folosirea unor cuzineti de proasta calitate (eu recomand ACL)
atata timp cat ai pierderi intrne minime de ulei (cat mai putin ulei scapa pe langa cuzineti)
vei avea o presiun normala in rampa
presiune scazuta de ulei mai poti avea si dak ai axe came uzate
inca o treaba foarte importanta la ca18det nu exzista cota 2 la vibrochen(in sensul ca un vibrochen la cota 2 nu va mai putea fi folosit in conditii extreme )
multi sunt mahniti ofticati ca au facut rk la ca18det si nu a tinut nici 5000km si ii inteleg
dar si ei trebuie sa inteleaga ca nu poti sa faci din cacat bici sa si trosneasca
eu in motorul meu am gasit cuzineti topiti si io mam ofticat dar am studiat problema tehnic (nu de pe forumuri de afara in care majoritatea sunt doar utilizatori si merg la mecanic cand au o problema ) si uite ca merge si nu am nici o problema legata de ungere
dak ai sa te uiti pe topicu lu mate ai sa observi ca l-am atentionat sa aibe mare grija la vibrochenul ex-ului lui ca18 dar am fost luat in ras........ concluzia o tragi tu mai departe