news...
inventia inca nu a avut loc din cauza conditiilor de lucru inexistente(asteptam vremuri mai calde)
dar am decis ca etrierii de 200sx nu sunt chiar potriviti, asa ca am luat un set de frane de skyline, cu etrieri, discuri si placute, second bineinteles insa in conditie excelenta, si la un pret mai mult decat atractiv... o sa pun curand si poze...
cu toate ca nuam mai postat de mult, e si din cauza ca nu prea am mai mers cu masinu...
sfat: motorul CA18DET suporta linistit in configuratii de fabrica presiuni de 1.3-1.5 bar... dar nu si 1.7bar. drept dovada la prima "scapare" s-a dus garnitura de chiulasa si odata cu ea si chiulasa intre pistonul 3 si 4
cu toate ca nuam mai postat de mult, e si din cauza ca nu prea am mai mers cu masinu...
sfat: motorul CA18DET suporta linistit in configuratii de fabrica presiuni de 1.3-1.5 bar... dar nu si 1.7bar. drept dovada la prima "scapare" s-a dus garnitura de chiulasa si odata cu ea si chiulasa intre pistonul 3 si 4
eu am tot auzit ca daca stai prea mult in 1.3 face poc ...tu cat timp/km ai avut 1.3-1.5 bari ?
Nu stiu exact daca e turbonoz. stiu doar ca e de la un tip din germania, copie la h-dev.
la1,3am mers destul... cam 2 ani dar ca km vro 3000 dar eu cand ies cu masina merg cu ea, nu o menajez