Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Nissan - Infiniti (https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti.html)
-   -   s13 ca18det... (https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/150272-s13-ca18det.html)

bakal 27-10-09 23:32

s13 ca18det...
 
4 Attachment(s)
salut. cred ca e timpul sa imi prezint si eu masina. de fapt poate multi o cunoasteti, ea doar schimband proprietarii, dar se pare ca trebuiesc si alte cate ceva schimbate la ea.

eu masina am luat-o cu un singur scop, acela de a face drift cu ea, si sper eu, sa imi ajute Dumnezeu sa si reusesc... si desi abia facea 0.4 bar boost, datorita intercoolerului spart si a turbinei care nu era etansata corect, am reusit sa ma distrez de minune cu ea la un mini event de drift si sa si iau un loc 3

caroseria e ceva mai batrana, din '88 si de aceea si ceva mai uzata, in sensul ca are ceva rugina pe dedesupt, dar asta se rezolva sper eu la anul, odata cu achizitionarea unei alte caroserii, insa motorul e din '94...si din pacate, el e cel mai problematic...adica trebuie refacut de la 0...si asta o sa si fac...

cutia de viteze e una de pe 240sx, la fel si grupul care e acum sudat, initial masina avea un VLSD care si-a facut treaba, dar si-a aratat si limitarile

zilele astea, o sa fie rectificat vibrochenul, si poate honuit blocul, si schimbati cuzineti, segmenti, toate garniturile, pompa de apa si ulei, distributia, pompa benzina, regulator presiune in rampa, si daca totul e in favoarea mea, o sa primeasca si un set de biele si pistoane forjate, daca nu, o sa mergem pe ce avem...momentan...

suspensii avea un set de arcuri APEX, pe care momentan o sa le pastrez pt ca isi fac treaba f bine, iar jantele...aici o sa vad ce gasesc, caci nu ma multumesc deloc din punct de vedere al posibilitatii de montare a unor cauciucuri mai late de 215
la interior, am montat deja un scaun tip scoica, Sparco sprint5, ceas de boost, temp apa, AFR, voltmetru, urmand sa mai pun un ceas presiune si temp ulei

ca si upgraduri o sa primeasca un alt intercooler, ce il va inlocui pe cel improvizat de mine de pe un transporter, si totodata si o tubulatura noua, un blow-off, regulator de boost, regulator de benzina reglabil, si o evacuare turbo-back teava cap-coada diam 73mm, toate asezonate cu un soft de la APEX...astea bineinteles dupa ce am facut rodajul in configuratie stock, un volan sport, frana de mana hidraulica, plus cateva radiatoare suplimentare, si cateva ventilatoare

deocamdata cam atat, dar mai sunt multe de lucru la ea, dar care se amana pana pe la vara, pt ca atunci sper sa fac transplantul pe o caroseria mai buna si pe care se vor monta acele "mici" lucrusoare necesare driftului la nivel mai ridicat, adica brate reglabile, suspensie reglabila, frane mai mari, o turbina mai mare si multe altele...

U_TUNING 27-10-09 23:45

Re: s13 ca18det...
 
Parca era de vanzare?!?!?

Te-ai razgandit??

bakal 27-10-09 23:52

Re: s13 ca18det...
 
dap....eram un pic cu moralul la pamant si ma gandeam sa ma intorc la prima mea dragoste, BMW, dar am decis sa iau taurul de coarne, mai ales ca pt mine o japoneza e un teritoriu necunoscut inca...

MC Mate 28-10-09 02:01

Re: s13 ca18det...
 
care e faza cu cutia de 240sx? cutiile de s13 ca18det sunt aceleasi, ba chiar si cutiile de s14 au aceleasi rapoarte , diferenta este doar de bellhousing, iar 240sx a fost modelul american care venea cu ka24de

bakal 28-10-09 11:50

Re: s13 ca18det...
 
cutia de 240sx am cam fost obligat sa o pun din cauza ca cea de 200sx avea sincronul de a2-a dus, dar sunt putin diferite

cutia de ka24de cutia de ca18det cutia sr20det
1st - 3.321 3.321 3.214
2nd - 1.902 1.902 1.925
3rd - 1.308 1.308 1.302
4th - 1.000 1.000 1.000
5th - 0.759 0.838 0.752
Rev. - 3.382
Final Drive - 4.083
3.382 3.369

FLAME 28-10-09 15:41

Re: s13 ca18det...
 
Quote:

Originally Posted by bakal (Post 2757439)
salut. cred ca e timpul sa imi prezint si eu masina. de fapt poate multi o cunoasteti, ea doar schimband proprietarii, dar se pare ca trebuiesc si alte cate ceva schimbate la ea.

eu masina am luat-o cu un singur scop, acela de a face drift cu ea, si sper eu, sa imi ajute Dumnezeu sa si reusesc... si desi abia facea 0.4 bar boost, datorita intercoolerului spart si a turbinei care nu era etansata corect, am reusit sa ma distrez de minune cu ea la un mini event de drift si sa si iau un loc 3

caroseria e ceva mai batrana, din '88 si de aceea si ceva mai uzata, in sensul ca are ceva rugina pe dedesupt, dar asta se rezolva sper eu la anul, odata cu achizitionarea unei alte caroserii, insa motorul e din '94...si din pacate, el e cel mai problematic...adica trebuie refacut de la 0...si asta o sa si fac...

cutia de viteze e una de pe 240sx, la fel si grupul care e acum sudat, initial masina avea un VLSD care si-a facut treaba, dar si-a aratat si limitarile

zilele astea, o sa fie rectificat vibrochenul, si poate honuit blocul, si schimbati cuzineti, segmenti, toate garniturile, pompa de apa si ulei, distributia, pompa benzina, regulator presiune in rampa, si daca totul e in favoarea mea, o sa primeasca si un set de biele si pistoane forjate, daca nu, o sa mergem pe ce avem...momentan...

suspensii avea un set de arcuri APEX, pe care momentan o sa le pastrez pt ca isi fac treaba f bine, iar jantele...aici o sa vad ce gasesc, caci nu ma multumesc deloc din punct de vedere al posibilitatii de montare a unor cauciucuri mai late de 215
la interior, am montat deja un scaun tip scoica, Sparco sprint5, ceas de boost, temp apa, AFR, voltmetru, urmand sa mai pun un ceas presiune si temp ulei

ca si upgraduri o sa primeasca un alt intercooler, ce il va inlocui pe cel improvizat de mine de pe un transporter, si totodata si o tubulatura noua, un blow-off, regulator de boost, regulator de benzina reglabil, si o evacuare turbo-back teava cap-coada diam 73mm, toate asezonate cu un soft de la APEX...astea bineinteles dupa ce am facut rodajul in configuratie stock, un volan sport, frana de mana hidraulica, plus cateva radiatoare suplimentare, si cateva ventilatoare

deocamdata cam atat, dar mai sunt multe de lucru la ea, dar care se amana pana pe la vara, pt ca atunci sper sa fac transplantul pe o caroseria mai buna si pe care se vor monta acele "mici" lucrusoare necesare driftului la nivel mai ridicat, adica brate reglabile, suspensie reglabila, frane mai mari, o turbina mai mare si multe altele...

frumoase a naibii s13'urile astea:D...am vazut masina si la piatra neamt cand ai fost la eventul organizat de KATANA TEAM.spor la modificari ca vad ca ai planuri mari cu ea;):D

bakal 28-10-09 16:58

Re: s13 ca18det...
 
ms...da sunt frumoase, pacat ca pe la noi nu prea sunt "cunoscute" ca atunci la piatra, comentatorul tot spunea sa iasa fordul probe de pe pista....
planuri sunt si sper sa le si realizez, macar 90%...
e o masina formidabila pt drift, si e pacat sa o las sa stea degeaba

MC Mate 28-10-09 21:34

Re: s13 ca18det...
 
aha am inteles, deci ai cutia de ka24 , asta nu intelegeam k am crezut k ai tot de ca18det si k ai zis k e de 240sx

bakal 28-10-09 22:57

Re: s13 ca18det...
 
Quote:

Originally Posted by MC Mate (Post 2760270)
aha am inteles, deci ai cutia de ka24 , asta nu intelegeam k am crezut k ai tot de ca18det si k ai zis k e de 240sx

ce rost avea sa zic ca am ceva doar de dragul de a scrie ceva:?::-P...nah, oricum tre sa ma apuc sa o reconditionez si pe aia de ca18..

apropo, tu cum ai facut rodajul? cati km, la ce turatii?

MC Mate 29-10-09 01:44

Re: s13 ca18det...
 
io l-am facut 1000km la pana in 3000-3500 de ture, fara turbo, acum poate unii zic k nu e bine, dan sigur o sa zica ca nu e bine, k tre 2000 de ture maxim, io asa l-am facut, aia a fost, acum poti sa cauti si tu pe net pe afara si sa vezi cum fac altii rodajul , se numeste breaking in the engine, ti-am scirs k io am cautat ceva timp pana sa gasesc termenul lor pt rodaj.Sunt pareri si pareri despre cum ar trebui facut rodajul ,unele chiar impotriva gandirilor cunoscute de noi si care chiar dupa cum zic aia dau roade, insa acum citeste, documenteaza-te si fa cum crezi.

VENOX 29-10-09 10:08

Re: s13 ca18det...
 
eu am facut rodajul la primul meu nissan, cel albastru, pana in 2000-2500 ture, si majoritatea km pe autostrada soarelui. dupa aproximativ 1500-1800 km, am schimbat uleiul si am pus castrol formula rs. turbina la 0.5. din punctul meu de vedere a iesit foarte bine, motorul e bun si acum.

bakal 29-10-09 12:19

Re: s13 ca18det...
 
aham...ms...asa ma gandeam si eu, sa merg cam 500km pana in 2000 de ture si apoi sa cresc turele ushor, ushor, mai fac 300km, ridic la 3000, mai fac 200km, ridic la 4000 de ture, si tot asa...

azi am dus arborele si bielele la rectificat, si am primit o veste buna, nu e mare uzura, doar cota 1, si se face ok....mai comand ce piese imi mai trebuie si luni ma apuc de montat motorul la loc.

stie cineva de unde as putea face rost de un disc de ambreaj, sau un kit... ca al meu e cam gata

VENOX: masina avea ceva soft pe ea, sau ceva de genu, ca mie imi pare ca are limitarea cam sus, la 7500?

VENOX 29-10-09 12:21

Re: s13 ca18det...
 
Eu stiu ca avea soft standard.

bakal 29-10-09 12:30

Re: s13 ca18det...
 
ok... e bun atunci, o sa comand unul stage 1 de la APEX sa complementeze intelcoolerul si evacuarea .... eu ma gandeam sa o fac teava cap coada, fara nici o intermediara sau finala, de diam 76mm. sfaturi?

B39738 29-10-09 16:02

Re: s13 ca18det...
 
da, pune-i o toba finala ca o sa sune exact ca o oala sparta. iti spun din experienta pentru ca si eu am vrut sa fac la fel, ulterior am montat o finala rotunda...fara un amortizor de zgomot suna oribil. parerea mea.


All times are GMT +2. The time now is 07:17.

- Copyright 2024 4Tuning