Quote:
Originally Posted by georgerg
inca nu am vazut personal mom-ul dar reteta motor mare + turbo + masina usoara da rezultate cu siguranta - daca se respecta si fierul si se lucreaza profi atunci rezultatele sunt chiar impresionante - ceea ce reuseste GTR sa faca este sa puna foarte mult din puterea motorul pe asfalt datorita sistemul de transmisie specific GTR - toate testele au aratat in final ca pierderea este undeva la ~ 12-15% - asta este motivul principal pt care masina nu sufera chiar daca nu are caii sau greutatea scazuta a adversarilor care sunt si cu 500 de kg mai jos ca GTR - si mai este o treaba de spus - aerodinamica!!! masina este foarte happy si stabila si la 320 kmh unde ajunge fara stres!!! eu inca astept sa vad un adversar care sa imi puna probleme asa cum este masina pt moment ca sa am motiv sa trec mai repede la nivelul urmator - si la acest nivel rezervele sunt destul de mari - ceva de genul ~50 de cp pe care inca nu ii arata masina din motive minore - eu imi doresc un GTR cu 850+cp si maxim 1650 kg - pe care sper sa il am cat de curand! asa ca spor la treaba adversarilor si sa auzim de bine!
|
La obiect postul ca intotdeauna.
Exact la cele spuse de tine ma gandeam si eu: in primul rand transmiterea puterii la sol, apoi aerodinamica, stabilitate si nu chiar in ultimul rand putere :d
Si eu cred ca e de pe alta planeta gtr-ul fata de ursache.
Eu sunt si putin subiectiv pt ca am un urs de 300 de cai, usurat si cand accelerez il apuca strechea si o ia in toate directiile..ma gandesc ca dupa 500...
Eu vad un urs langa un astfel de gtr doar pe pista amenajata, cu cauciucuri si suspensie de drag..altfel..nici o sansa dupa parerea mea.
App..iubesc ambele masini, le-am vazut live pe amandoua.
Felicitari