Quote:
Originally Posted by georgeopel
fratele miresei....nu orice masina turbo are si serpisori
aia sint un upgrade al evacuarii nu are nici o legatura cu turbina
si ce este drept,ca am vrut sa imi pun dar nu imi incapea de compresorul de aer conditionat
,,asta daca te refereai la serpisori"
|
varu' miresei asa este , nu orice masina are serpisori , sau sa ne exprimam mai tehnique , galerie de evacuare individuala si ai dreptate ca sunt un upgrade al evacuari DAR ATENTIE !!!au o mare legatura cu turbina pt ca pe turbina cine o invarte??? fumurile noastre din cap ??? doar din ''serpisori'' si down-pipe se pot castiga 10-15 hp si se mareste evident si torque [cuplu] asta ma refer la masina mea care are din fabrica 208 hp
.este ca si cum ai incerca sa alergi [dupa ce ai mancat fasole] cu un dop de damigeana in fund
si daca dopul de damigeana mai are si furtunul ala din capat care se baga in sticla cu apa [stiti voi cum bolboroseste la vin de ex.] ai si blow-off HKS SSQV SECVENTIAL
acum lasand gluma la o parte toate modificarile sunt interconese intr un cerc vicios,ai presine in turbina n'ai pistoane forjate,ai si una si alta si nu ai ambreiaj,ai toate 3 si nu ai diferential autoblocabil
sa pui forta jos,ai toate 4 si nu ai racire,ai toate 5 si nu ai bucsi de poliuretan,ai toate 6 si nu ai frane upgradate,ai toate 7 si nu ai un kit de suspensie sa stai pe strada,ai toate 8 si nu ai caroseria ranforsata in fine este un cerc vicios pot sa continui asa pana maine important este sa sti ce vrei de la masina si ce vei vrea sa faci cu ea drag,drift,coasta,rally etc si in functie de asta iti upgradezi masina.oricum felicitari pt ce ai facut pana acum si bafta in continuare