Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 19-10-06, 14:18   #1
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default TOYOTA Celica 2.0 GTi

Salut,

Am si eu 2 celica similare, 2.0 GTi si 1.6 STi.

Vroiam sa va intreb daca ati cronometrat masinile voastre macar aproximativ pentru 0-100km/h.

Pentru Razvan: in ce conditii a fost executata vopseaua de pe masina ta, si care a fost costul (fara tinichigerie)?
eyeball is offline   Reply With Quote
Old 19-10-06, 14:24   #2
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Am uploadat niste poze:

2.0 GTi


1.6 STi
eyeball is offline   Reply With Quote
Old 19-10-06, 17:43   #3
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

bravo tinere!!!!!! Arata super frumos ambele... de unde esti???
pe vopsit am dat 500 de euro. Eu am cronometrat si de la 0-100km/h am scos 7,4 secunde. si am ajuns la putin peste 240 km/h - vezi poza de mai sus.

Am si eu o intrebare: nu ai nici una inmatriculata???
__________________
E36 M3 EVO TURBO 500+ CP- Razvan LKN -!!! LIVE LIFE SIDEWAYS !!!!!
Red Celica is offline   Reply With Quote
Old 19-10-06, 17:45   #4
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

acum am vazut ca esti din Paris... asa ca acum inteleg de ce nu ai nr romanesti....
bafta.
Red Celica is offline   Reply With Quote
Old 19-10-06, 20:45   #5
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Quote:
Originally Posted by Red Celica View Post
bravo tinere!!!!!! Arata super frumos ambele... de unde esti???
merci mult. am plecat cu totii in franta cand aveam 10 ani in '90.

Quote:
pe vopsit am dat 500 de euro.
este un pret bun. care este calitatea lucrarii?

Quote:
Eu am cronometrat si de la 0-100km/h am scos 7,4 secunde. si am ajuns la putin peste 240 km/h - vezi poza de mai sus.
wow, se castiga mult fara catalizor, ar trebui sa il dau si eu afara. stiam ca cea necatalizata din 90 de 160 cai e data pt 7.6 secunde de la uzina, cu esapament si admisie stock, si cea catalizata de 156 cai pt 8.4 sec. deci ai castigat 1 sec. ai admisie directa sau dinamica cu aducere de aer rece? ce tip de toba ai, ce grosime de teava si cat costa? nivel zgomot e inca acceptabil sub 4000 ture sau acum urla si acolo?

Quote:
Am si eu o intrebare: nu ai nici una inmatriculata???
Cea gri e imatriculata, iar cea rosie asteapta de 8 luni hartiile, e in faza finala, mai trebuie sa schimb caucicurile ca nu e talia buna. tu ce talie ai la cauciucuri? eu pe gti am 205/55 R15 88V si pe sti am 165/80 R13 82Q de iarna si 205/50 R15 86V de vara.
eyeball is offline   Reply With Quote
Old 20-10-06, 12:04   #6
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Quote:
Originally Posted by eyeball View Post
wow, se castiga mult fara catalizor, ar trebui sa il dau si eu afara. stiam ca cea necatalizata din 90 de 160 cai e data pt 7.6 secunde de la uzina, cu esapament si admisie stock, si cea catalizata de 156 cai pt 8.4 sec. deci ai castigat 1 sec. ai admisie directa sau dinamica cu aducere de aer rece? ce tip de toba ai, ce grosime de teava si cat costa? nivel zgomot e inca acceptabil sub 4000 ture sau acum urla si acolo?
Intr-adevar se simte diferenta mare de cand am scos catalizatorul. Iti recomand sa-l scoti si tu. In ceea ce priveste admisia, am pus filtru sport, dar am pastrat tubulatura originala care aduce aerul rece de langa farul stanga. Am sa fac si niste poze sa vezi mai bine. evacuarea este a ei originala, numai ca am scos tot ce era surdina si catalizator de pe traseu, si acum e teava goala de la motor si pana in spate. Finala este PLUSH si costa pe la 40 de Euro. Nu stiu ce diametru are, dar suna frumos. Ca si zgomot, as putea spune ca e chiar silentioasa sub 3000 - 3500 RPM. Dupa 3500 face foarte fain...am sa fac un filmulet si ai sa vezi...
Red Celica is offline   Reply With Quote
Old 20-10-06, 13:20   #7
WhiteRaven
Toyota Driver

Stage 5
 
WhiteRaven's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 588
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

@ eyeball - norocosule ... ai si una de cox si una de plimbare cu consum mic.
@Red Celica - man.. am vazut ca ti-ai acut moduri la admisie, sau erau de la one? ce ma intereseaza e ce ai pus pe masina si cam cat te-a costat. O sa mai ma uit si eu in stanga dreapta, eventual si pt ceva injectoare mai tarziu, dar momentan bugetul impiedica :P
WhiteRaven is offline   Reply With Quote
Old 20-10-06, 20:59   #8
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Quote:
Originally Posted by WhiteRaven View Post
@ eyeball - norocosule ... ai si una de cox si una de plimbare cu consum mic.


trebuie sa explic cum s-a intamplat sa am doua ca la inceput vroiam numai una.

aveam un ford orion 1.8d care il cumparasem de la fratele meu cu 400€ la 270000km, si care avea atunci vreo 320000. intr-o plimbare intr-un weekend pe la mont st michel, am vrut sa mergem la acvariu la st malo, si ajungand la o intersectie in st malo pe la 6 seara, paf se opreste motorul singur, nu mai am nimic in viata, nici electricitate, nici warninguri, nici klaxon, nimic de tot. pur si simplu a murit.

cu 1 an mai devreme vazusem o celica gti de vanzare langa unde stau, mana 1 intretinuta, problema era ca avea 300000km si costa 2500€ atunci, ceea ce era putin avand in vedere starea masini si toate facturile de intretinere la dealer, am stat o ora sa zbor cu privirea peste toate, masina saraca nu avusese nicio pana in viata ei mi-a parut rau ca nu am putut sa o iau atunci pe aceea, dar nu aveam finantele.

deci in martie m-am trezit sa imi caut masina in buget limitat, avand 1500€.

in franta nu poti sa gasesti decat foarte greu celica in stare buna cu banii astia, asa ca mai intai cautam o corolla sau ceva mic sa imi foloseasca de transport de la un punct a la un punct b.

din intamplare am nimerit pe un anunt pe ebay in germania, care parea foarte real si detaliat, tipul avand profil de peste 150, evaluari numai pozitive. asa ca am avut incredere (si bine am facut). masina a pornit de la 500€, si a ajuns la 1110€. vorbesc de cea rosie 1.6 sti bineinteles. am luat trenul cu banii in buzunar (11 ore si peste 1000km), am dormit acolo si m-am intors cu ea. am facut o afacere pentru ca nu a fost accidentata niciodata, e super curata in interior, motorul merge brici si mi-a venit si cu 2 seturi de cauciucuri, iarna si vara, amandoua pe genti de aluminiu. singurele reparatii imediate au fost sa sudez toba la nivelul flexibilui de toba primara, si sa ii schimb sonda lambda. mai am de facut rulmentii dar nu e urgent.

numai ca am avut belele mari sa o imatriculez, nu e inca imatriculata si suntem aproape in noiembrie. vina a fost mai intai prostia mea, pentru ca nu m-am informat mai intai, acest model cu aceasta motorizare (cod AT180) nu a fost importat de toyota in franta. eu luasem imatriculare si asigurare temporara de o luna, si dupa 3 saptamani serviciul de imatriculari imi raspunde ca ei nu au auzit de asa ceva si ca trebuie sa ma adresez la toyota pt un certificat de identificare. am cerut hartiile, le-am completat, cu un cec de 120€ , si a trebuit sa astept 3 luni jumate pana dobitocii de acolo au binevoit sa se miste! de fapt ei la inceput miau zis 4-5 saptamani, si dupa aceasta perioada neprimind nimic am sunat, si atunci tipa imi zice 8-10 saptamani. eu zic: "stati domnisoara dar cand am trimis eu dosarul asteptarea era de 4 sapt. nu e treaba mea ce dosare suplimentare au venit intre timp dar al meu trebuia sa treaca de mult". si m-a tot plimbat aia la telefon la fiecare 2 sapt sunam, aceeasi poveste, ca va sunam etc. dupa a 6 oara am pierdut rabdarea, am sunat la serviciul de clientela, si m-am plans. sa ma credeti pe cuvant, am primit 3 zile dupa asta hartiile, cu data in ziua care sunasem.

in acest timp, masina se transformase de mult in "pitic de gradina", generand certuri cu taicamiu. asigurarile de aici nu vor sa te asigure cu placa straina, si nici nu ai dreptul sa circuli. va dati seama ce frustrare sa treci prin fata masinii care te-ai chinuit sa o iei in fiecare zi, si care nu poti sa o folosesti, ce neputinta.

prin iunie deja ma saturasem sa astept, si mi-am pus in cap sa iau o rabla de 500€ de pe ebay aici, si sa imi bag picioarele in ea pana crapa

din intamplare iar, am nimerit pe un anunt, "vand toyota celica, problema electrica, etc", 500€. am ezitat sa pun un pret pe ea, anuntul facand 4 linii, fara poze, iar evaluarea vanzatorului era de 1. i-am trimis mail dar nu a raspuns. nimeni nu a pus un pret pe ea si s-a terminat fara sa fie cumparata. 3 zile dupa terminare, primesc un mesaj cu poze si scuze de la vanzator, care se pare ca fusese in strainatate etc.

cand am vazut pozele am sarit direct pe ocazie, am sunat omu si l-am intrebat cand pot sa vad masina. el nu prea era disponibil si vroia sa ma amane pe la sfarsitul saptamanii, eu il sunasem luni si am facut forcing, intreband unde locuieste si a acceptat sa imi dea adresa sa o vad din exterior. m-am dus pe loc si am fost deceptionat la prima impresie, era zgariata de jur imprejur, avea usa dreapta busita, cele 4 aripi busite mai mult sau mai putin, revopsita prost de tot, rugina pe frane, mizerie inside, etc... dar dupa prima impresie m-am uitat mai atent. cauciucuri noi, frane ruginite numai la suprafata si kilometraj de 165000km. m-am gandit bine si l-am sunat sa ii spun ca o iau imediat. omul i-a fost un pic frica, masina nu mai mersese de peste 6 luni, si mi-a zis ca vrea sa faca totul in regula si sa ii faca un control tehnic obligatoriu de lege aici pt transactie, control facut ca masina nerulanta (70€). deci am conclus cu el un pret de 570€, ramanea sa ma sune la sf saptamanii sa facem actele.

la sf saptamanii ma suna omu sa imi spuna ca mai are pe unu interesat, dar ca ar prefera sa mi-o vanda mie ca a conclus cu mine intai, dar ca il cam doare inima sa o lase pt asa putin la chinezi daca renegociezi poti sa fii blacklisted for ever din afaceri. i-am zis ca ii dau 100 in plus si ca e ultimu meu pret, si a zis ok. si asa am luat eu o celica cu 670€. cand mi-a dat toate actele si hartiile, am observat ca intr-adevar avea cauciucuri de 10000km, factura de 660€ (continental premium contact), radiator nou si alternator nou. are si ambreiaj schimbat la 150000km (750€), si a fost intretinuta mecanic vorbind.

asa am luat o celica prapadita din exterior, dar in stare buna, cel putin asa credeam eu atunci

ca sa o repar am avut nevoie sa schimb bateria si sa curat contactele la alternator, erau oxidate si nu mai incarca (asta descria el ca problema electrica )

vazand cat de bine mergea si dupa un rodaj de frane, am avut increderea sa ii dau in blana, si am regretat amar. dupa 500km de mers cu ea, am observat un zgomot bizar de fier contra fier, si am avut imediat transpiratii. de asemenea, peste 100km/h era frig in masina si temperatura scadea repede.

vina a fost a mea ca nu am controlat starea lichidului de racire. acesta, probabil nu fusese schimbat de multa vreme, si a luat rugine, termostatul s-a spart si din fericire s-a blocat intr-o pozitie semi deschisa, insa bucata care s-a rupt s-a dus in pompa de apa si a spart rulmentul, din fericire totusi a continuat sa functioneze, insa turbina a venit in contact cu corpul pompei si a facut un sant de 2mm de adancime

am stat 2 sapt cu ea sa o fac cate o ora doua pe zi, principala problema a fost ca lipseam de scule calumea, unele suruburi la toyota parca ai zice ca lea strans schwarzenegger, is cam sado maso japonezii astia. macar asa esti sigur ca nu o sa desfaca niciodat singure. am spart cateva chei de proasta calitate si le-am inlocuit cu facomuri, scumpe dar garantate pe viata.

din lipsa de bani am fost nevoit sa imi gasesc o piesa de ocazie, insa norocul meu a fost sa gasesc o celica la dezmembrarile unde merg eu de obicei. abia venise, pe roti nu tractata, si cand am vazut starea generala m-am aranjat cu oamenii sa le iau blocul motor + cutie intreg, mi-l vindeau pt 200€, cu tot ce e in compartiment si tot cablajul si computerul. am revenit 3 zile mai tarziu cu banii, insa intre timp altii trecusera pe acolo si devastasera compartimentul motor, la taiat nu la demontat. asa ca am lasat balta si am luat numai pompa de apa 20€, 2 usi rosii intacte si intregi 50€ bucata (apoi m-am aranjat cu o cunostinte care avea nevoie de geamuri si mi-au revenit la jumatate) si niste plastice de interior (e cam gaurit la mine) gratis. mai vroiam sa mai iau chestii de pe ea dar n-am mai avut bani.

am remontat cureaua de distributie insa o data montata mi-am dat seama ca nu mai e intinsa bine, avea un pic de joc, asta pentru ca atunci cand am demontato am fortat un pic pe ea si s-a intins, pentru ca nu intelesesem bine cum functiona tendorul pe masina asta. s-a manifestat imediat prin un motor putin mai zgomotos, cu unele mici vibratii la anumite turatii, dar merge.

am comandat o curea la toyota (66€), ma duc maiine sa o iau.

cea rosie am fost nevoit sa o trec la omologare individuala pe 30 septembrie, si am asigurat-o temporar pt o zi. m-a prins politia la 2 noaptea in timp ce rodam franele, insa au fost draguti si au inteles situatia in care eram si m-au lasat sa plec fara nimic. am scapat de o amenda de 90€, de imobilizarea masinii si luat-ul la depozit (unde e 130€ pe zi).

la omologare mi-au gasit cauciucurile neconforme si trebuie sa le trimit o factura sa le dovedesc schimbarea lor cu unele bune, apoi o sa am semaforul verde pt imatriculare.

in septembrie am avut increderea in cea gri ca sa ii dau bici o zi pe circuit la folembray la 130km de paris in nord, acolo se organizeaza o data pe luna "gti days", platesti 40€ pe jumatate de zi sau 55€ pe zi, si te dai pe un circuit de vreo 2km cat vrei.

cu ocazia asta am facut un filmuletz (nu se vede prea bine impresia de viteza din cauza pozitionarii si calitatii aparatului, dar se vede ceva).

il puteti viziona aici, pe google video:
http://video.google.fr/videoplay?doc...04037761355892

mi-am vandut vechiul ford cu 500€ tot pe ebay.

cam atat pe moment, dar sincer sa fiu, daca as fi fost mai experimentat cu cumparatul/vanzara masinilor, as mai fi asteptat 2-3 luni sa am ceva bani in plus sa imi iau una singura in stare buna din franta, acum am pe brate pt moment una neimatriculata si una busita
eyeball is offline   Reply With Quote
Old 20-10-06, 21:57   #9
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

multumim de impartasirea ta...daca era premiu pentru cel mai lung post... cred ca erai castigator detasat... Mie sincer mi-a plact povestea...Inseamna ca chiar ti-ai dorit aceasta masina si nu te-ai lasat pana nu ai avutce ai vrut...Si sincer, degeaba ai Celica daca nu e GTI, STI-ul mi se pare ca nici nu trebuia facut.Si filmuletul mi-a plact la maxim... as da orice sa am ocazia sa-mi scot masina pe circuit.
Red Celica is offline   Reply With Quote
Old 21-10-06, 11:50   #10
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Quote:
Originally Posted by Red Celica View Post
degeaba ai Celica daca nu e GTI, STI-ul mi se pare ca nici nu trebuia facut.
nu e chiar asa de sigur sincer. de exemplu pe versiunea 4 (cea intre 86 si 89) finitia ST nu avea 4A-FE ci 4A-GE de 125cp. iar e o mare diferenta de greutate, STi e cu 200kg mai lejer, ceea ce il face echivalent cu un GTi care ar avea 130cp. iar blocul motor e comun cu 4A-GE. un 4A-GE de 125-130cp pus pe o STi ar avea acelasi acceleratie.

cred ca toyota a facut o prostie din cauza alora marketing cand a creat STi-ul, trebuia sa il lase tot cu 4A-GE, precum corolla gt ae86 si corolla gti ae82 si ae92.
eyeball is offline   Reply With Quote
Old 03-08-07, 17:25   #11
eyeball

Stage 2
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 36
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

Buna seara la toti!

Cateva poze cu masinuta mea week-endu trecut pe circuitul Nόrburgring Nordschleife:







eyeball is offline   Reply With Quote
Old 03-08-07, 17:31   #12
adu89

Stage 5
 
adu89's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of:
[VW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

mmm ... marfa pozele poate o sa ajung si yo intro zi pe acolo
adu89 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-07, 09:19   #13
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Toyota Celica 2000 16 V Twin Cam

chiar ca e fain... imi doresc la maxim sa ajung sa conduc pe un circuit real. Tre sa fie ceva demential. Cum se comporta Celica pe circuit???
Red Celica is offline   Reply With Quote
Old 11-08-07, 22:25   #14
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Toyota Celica 2.0 GTi

cat scoate GTi-ul pe 1/4 mile ?
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 23:02   #15
StefanVVTi

Stage 4
 
StefanVVTi's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 242
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica 2.0 GTi

Frumoase amandoua..dar cea 2.0... Bijuterie!
StefanVVTi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -