Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-13, 11:47   #1
abrakadaver7

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 3
Default Corolla E12 2.0 D-4D

salutare! abia mi-am facut cont desi frecventez de ceva vreme forumul, insa dupa ultimele investitii m-am decis sa va cer si voua parerea plus cateva sfaturi eventual.


imi pare rau ca am uitat sa-i fac poze stock dar diferentele sunt sesizabile oricum. here goes:



abrakadaver7 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 16:06   #2
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Corolla E12 2.0 D-4D

cat mai multi km fara evenimente neplacute!asteptam mai multe poze si cu interiorul!ce planuri ai cu ea?
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 18:41   #3
abrakadaver7

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 3
Default Re: Corolla E12 2.0 D-4D

multumesc! la interior inca nu am umblat, ma gandeam sa fac ceva cu tapiteria/scaunele, nuca schimbatorului ar trebui reconditionata, mp3 player si eventual navigatie. m-ar mai interesa si ceva de genul asta la butoane/bord.


la exterior, urmeaza sa vopsesc etrierele maine, un eleron daca gasesc ceva ok si le voi face o vizita si celor de la Borla pentru evacuare/traseu. plus o pereche de faruri fata. m-ar tenta si o suspensie reglabila (coilovers? nu prea cunosc aria asta deloc).



ce s-a schimbat pana acum:
- folie geamuri
- scut inlocuit cu unul metalic
- jante Dezent RL Dark R16 J7
- anvelope Goodyear Optigrip 205/50/16
- becuri Osram Night Breaker Plus pe ambele faze + pozitii si proiectoare
- stergatoare Bosch Aerotwin
- deflectoare vant Team Heko


ajungem la partea unde am cateva intrebari - motorul. este un 1CD-FTV de 2l la 116cp si 280Nm (DOHC, 16v, cu intercooler, distr. cu lant, bla bla). m-ar tenta un chip tuning, ce m-ar duce pe la 140cp si 330Nm. pentru un boost relativ mic ca acesta stiu ca nu iti afecteaza turbina sau motorul decat daca ii dai in gura constant, insa de altceva mi-e frica. desi era pachetul cel mai mare de dotari (Sol parca? comenzi volan, oglinda cromatica, 6 boxe, schimbator/volan piele, etc), nu am TRC pe ea. as putea sa am probleme oare cu aderenta odata cu aceasta crestere de putere? ma refer sa nu fie overkill pentru gabaritul masinii, si acum imi scartaie lejer cauciucurile cand schimb in 2 sau in 3 si vreau sa cad tot in plaja de cuplu. plus mi-e teama sa nu-mi violeze ambreiajul si cutia de viteze. altii mi-au recomandat sa imi schimb doar turbina. chiar nu stiu.

Last edited by abrakadaver7; 13-05-13 at 19:03.
abrakadaver7 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 19:18   #4
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Corolla E12 2.0 D-4D

Quote:
Originally Posted by abrakadaver7 View Post
multumesc! la interior inca nu am umblat, ma gandeam sa fac ceva cu tapiteria/scaunele, nuca schimbatorului ar trebui reconditionata, mp3 player si eventual navigatie. m-ar mai interesa si ceva de genul asta la butoane/bord.


la exterior, urmeaza sa vopsesc etrierele maine, un eleron daca gasesc ceva ok si le voi face o vizita si celor de la Borla pentru evacuare/traseu. plus o pereche de faruri fata. m-ar tenta si o suspensie reglabila (coilovers? nu prea cunosc aria asta deloc).



ce s-a schimbat pana acum:
- folie geamuri
- scut inlocuit cu unul metalic
- jante Dezent RL Dark R16 J7
- anvelope Goodyear Optigrip 205/50/16
- becuri Osram Night Breaker Plus pe ambele faze + pozitii si proiectoare
- stergatoare Bosch Aerotwin
- deflectoare vant Team Heko


ajungem la partea unde am cateva intrebari - motorul. este un 1CD-FTV de 2l la 116cp si 280Nm (DOHC, 16v, cu intercooler, distr. cu lant, bla bla). m-ar tenta un chip tuning, ce m-ar duce pe la 140cp si 330Nm. pentru un boost relativ mic ca acesta stiu ca nu iti afecteaza turbina sau motorul decat daca ii dai in gura constant, insa de altceva mi-e frica. desi era pachetul cel mai mare de dotari (Sol parca? comenzi volan, oglinda cromatica, 6 boxe, schimbator/volan piele, etc), nu am TRC pe ea. as putea sa am probleme oare cu aderenta odata cu aceasta crestere de putere? ma refer sa nu fie overkill pentru gabaritul masinii, si acum imi scartaie lejer cauciucurile cand schimb in 2 sau in 3 si vreau sa cad tot in plaja de cuplu. plus mi-e teama sa nu-mi violeze ambreiajul si cutia de viteze. altii mi-au recomandat sa imi schimb doar turbina. chiar nu stiu.
din ce ai enumerat mai sus ti-as recomanda sa-ti achizitionezi o suspensie care schimba total comportamentul masinii!pe partea de motor.....hmmm....dupa soft cu siguranta iti vei avea probleme cu aderenta ...mai ales la plecarile fortate de pe loc,dar vei avea de castigat in alte situatii in special cuplului pe care il ai!

ps:ce turbina ai pe motor?
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 19:48   #5
abrakadaver7

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 3
Default Re: Corolla E12 2.0 D-4D

e cea originala, chiar nu am idee.


de la traseul de evacuare schimbat si eventual un kit admisie sport la ce ar trebui sa ma astept pe un diesel? ca sunet si ca performante. citisem ca te mai scapa de turbo lag, chiar se simte?
abrakadaver7 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 19:56   #6
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Corolla E12 2.0 D-4D

Quote:
Originally Posted by abrakadaver7 View Post
e cea originala, chiar nu am idee.


de la traseul de evacuare schimbat si eventual un kit admisie sport la ce ar trebui sa ma astept pe un diesel? ca sunet si ca performante. citisem ca te mai scapa de turbo lag, chiar se simte?
o sa simti o schimbare
MIRCAT is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -