multumesc! la interior inca nu am umblat, ma gandeam sa fac ceva cu tapiteria/scaunele, nuca schimbatorului ar trebui reconditionata, mp3 player si eventual navigatie. m-ar mai interesa si ceva de genul
asta la butoane/bord.
la exterior, urmeaza sa vopsesc etrierele maine, un eleron daca gasesc ceva ok si le voi face o vizita si celor de la Borla pentru evacuare/traseu. plus o pereche de faruri fata. m-ar tenta si o suspensie reglabila (coilovers? nu prea cunosc aria asta deloc).
ce s-a schimbat pana acum:
- folie geamuri
- scut inlocuit cu unul metalic
- jante Dezent RL Dark R16 J7
- anvelope Goodyear Optigrip 205/50/16
- becuri Osram Night Breaker Plus pe ambele faze + pozitii si proiectoare
- stergatoare Bosch Aerotwin
- deflectoare vant Team Heko
ajungem la partea unde am cateva intrebari - motorul. este un 1CD-FTV de 2l la 116cp si 280Nm (DOHC, 16v, cu intercooler, distr. cu lant, bla bla). m-ar tenta un chip tuning, ce m-ar duce pe la 140cp si 330Nm. pentru un boost relativ mic ca acesta stiu ca nu iti afecteaza turbina sau motorul decat daca ii dai in gura constant, insa de altceva mi-e frica. desi era pachetul cel mai mare de dotari (Sol parca? comenzi volan, oglinda cromatica, 6 boxe, schimbator/volan piele, etc), nu am TRC pe ea. as putea sa am probleme oare cu aderenta odata cu aceasta crestere de putere? ma refer sa nu fie overkill pentru gabaritul masinii, si acum imi scartaie lejer cauciucurile cand schimb in 2 sau in 3 si vreau sa cad tot in plaja de cuplu. plus mi-e teama sa nu-mi violeze ambreiajul si cutia de viteze. altii mi-au recomandat sa imi schimb doar turbina. chiar nu stiu.