Salut si respect pentru membrii site ului !
Leonul ( versiunea Reference ) a fost achizitionat in octombrie 2009 cu 28.000 km la bord de la Avia Motors la 2 luni si jumatate dupa ce iesise din garantie( inainte a mai avut o singura proprietara care a achizitionat masina tot de la Avia ).
Din cartea de service reiese ca toate reviziile au fost facute tot aici, insa ulterior am aflat din baza de date a celor de la Metrotehnica cum ca ultima revizie( facuta imediat dupa pierderea garantiei ) a fost realizata in alta parte si netrecuta in cartea de service a masinii ( detaliile acestei revizii fiind detaliate doar in baza de date amintita) .
Dotari stock :Euro 4, manuala, inchidere centralizata, servo, dublu climatronic, pilot automat, 8 airbaguri + airbaguri cortina, radio/cd cu 8 boxe, geamuri electrice fata, senzor presiune roti, ESP, ABS, TCS, comenzi volan, volan sport reglabil pe adancime si inaltime, proiectoare ceata, imobilizator, oglinzi electrice, geamuri colorate, 2 chei,etc.
Modificari exterior : Jante O.Z. Universe 8x17'', monobloc, aluminiu turnat la joasa presiune, finisaj crystal titanium.
Gumite Dunlop Sport 9090 235/45/17.
Grila Je Design fara emblema.
Faruri Led Dectane Daylight Black .
Stopuri Led Dectane Black.
Tips evacuare oval Jom : putin mai gros decat cel de Cupra.
Emblema S de la hayon si geam deschidere usi spate, imbracate cu un colant negru lucios.
Clean look : Scose literele cu Leon de pe hayon.
Modificari interior : Folie Llumar neagra maxim legala pentru geamuri fata, spate, luneta, parasolar.
PDA Mio P560.
Dectector Radar Cobra.
Alarma auto Phantom 222 CM-L.
Modificari performanta: Evacuare cat-back Borla cu diametru marit( tips Jom oval ) realizata la Pilot Power Tuning Pitesti.
Filtru aer sport in carcasa K&N.
Soft Rbn Tuning Bucuresti.
Arcuri Eibach Pro kit compatibile cu amortizoarele stock ce au coborat garda la sol cu ~3cm.
* Dupa aproximativ 5 luni de la achizitionarea masinii am schimbat kit ambreaj( fara volanta ) deoarece era pe cale sa cedeze.