Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SEAT > Masina mea Seat

Reply
 
Thread Tools
Old 12-08-09, 00:11   #31
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Frumos lucrat, felicitari, mai ales pentru rapiditate!

Quote:
Originally Posted by HP Customs Garage View Post
P.S. Sunt curios ce-ar face ibiza cu setupul de pe masina in cauza , avand in vedere ca are 50% mai putina greutate!
Daca prin setup te referi la soft, deocamdata tinand cont de modificarile mecanice pe care le are ibiza, este cam maxim posibil ce se putea scoate. Cu modificarile mecanice pe care le-ati facut leonului, sigur, ar fi muuuult mai bine. Oricum, si asa a faramat doua cutii de viteze. Si este mai usoara decat leonul cu maxim 30-40%. Pana la urma, clientul tau vine la Slatina?

Calimero, si evo x este 4x4 si tot nu a intrecut ibiza pe 400m.

Spor la modificari si la cat mai multe masini in garajul vostru!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 14:46   #32
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Frumos lucrat, felicitari, mai ales pentru rapiditate!



Daca prin setup te referi la soft, deocamdata tinand cont de modificarile mecanice pe care le are ibiza, este cam maxim posibil ce se putea scoate. Cu modificarile mecanice pe care le-ati facut leonului, sigur, ar fi muuuult mai bine. Oricum, si asa a faramat doua cutii de viteze. Si este mai usoara decat leonul cu maxim 30-40%. Pana la urma, clientul tau vine la Slatina?

Calimero, si evo x este 4x4 si tot nu a intrecut ibiza pe 400m.

Spor la modificari si la cat mai multe masini in garajul vostru!


Multumim pentru aprecieri!

Prin Setup ma refeream la Mecanica + Electronica. Clientul nu va veni la Slatina din pacate pentru ca deja se terminasera inscrierile in momentul cand s-a hotarat sa participe, dar nu e timpul pierdut, sigur veti avea ocazia sa va "incordati".

In curand vom posta un nou update al masinii , se pare ca un Haltech "e pe vine" si atunci vom putea "scoate untul" din ce este montat pe masina.

Pana atunci, spor la treaba si voua!
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 15:15   #33
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by HP Customs Garage View Post
In curand vom posta un nou update al masinii , se pare ca un Haltech "e pe vine" si atunci vom putea "scoate untul" din ce este montat pe masina.

Pana atunci, spor la treaba si voua!
Multumim!
Cu ce poate fi mai bun Haltech-ul decat un soft bine facut? Ce paramatri poate modifica el si softul nu? Intreb pentru ca am un caz real si recent cand un fan al engine management-ului a renuntat la el si a trecut pe soft, ocazie cu care a constatat ca masina trage si merge mult mai bine si fara sa-i apara un pomelnic de erori.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 16:16   #34
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Un soft bine facut e greu de facut , atata timp cat nu se pot regla parametrii in timp real , asa cum se poate face cu Haltech, plus ca de la un nivel senzorii de fabrica sunt depasiti ca valori si nu mai furnizeaza nicio informatie utila , fiind aproape imposibil de adaptat cu ECU de fabrica (care va ramane instalat dar cu functii reduse gen: ESP , wire throttle , turometru , etc.)

Cine a renuntat la el probabil nu-l stapanea atat de bine. In + vor urma niste modificari mai serioase si e util sa renuntam la MAF si alti "ghimpi" , o parte din ei fiind deja eliminati (pompa de aer suplimentar , valve si furtune de sub galerie , a2a sonda lamda - in TOTAL 3,2 KG de materie EURO4 fara legatura cu performanta) toate astea cu Check Engine-ul STINS.

Am fugit la treaba, Revenim!
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 02:48   #35
-Mihail

Stage 2
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 28
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by HP Customs Garage View Post
Un soft bine facut e greu de facut , atata timp cat nu se pot regla parametrii in timp real , asa cum se poate face cu Haltech, plus ca de la un nivel senzorii de fabrica sunt depasiti ca valori si nu mai furnizeaza nicio informatie utila , fiind aproape imposibil de adaptat cu ECU de fabrica (care va ramane instalat dar cu functii reduse gen: ESP , wire throttle , turometru , etc.)

Cine a renuntat la el probabil nu-l stapanea atat de bine. In + vor urma niste modificari mai serioase si e util sa renuntam la MAF si alti "ghimpi" , o parte din ei fiind deja eliminati (pompa de aer suplimentar , valve si furtune de sub galerie , a2a sonda lamda - in TOTAL 3,2 KG de materie EURO4 fara legatura cu performanta) toate astea cu Check Engine-ul STINS.

Am fugit la treaba, Revenim!
nene pe criza asta nu stie lumea ce sa mai vinda (o fi vindut si managmentul de pe masina ) sa renunti la maf ,mas si alte ...... este visul unora decind erau la gradinita HAI DOAMNE AJUTA CU HALTECHUL
-Mihail is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 14:26   #36
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

OOps A aparut o mica problema in torpedou
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 002.jpg
Views:	628
Size:	2.59 MB
ID:	1051892   Click image for larger version

Name:	Picture 006.jpg
Views:	332
Size:	2.29 MB
ID:	1051893  
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 01:00   #37
HardWorker

Stage 5
 
HardWorker's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

inca o data tin sa laud ce incercati sa faceti voi aici insa am niste intrebari daca se poate si prin care am trecut si eu prin prima
1-banuind ca dyno nu este pt 4x4 cum ati calculat puterea reala a masini?
2-legat de schimbarea multor valve sunteti convinsi ca ar avea evect pozitiv(mai exact ce valve vrei sa schimbati?
legat de trurbina pe de o parte am inteles de ce ati ales turbina asta fiinde este una foarte reusita din punct de vedere al fiabilitatii si se incarca destul de repede pt puterea care este capabila dar aproape aceleasi chestii putea face si un k04 care era mai bolt on' si cu care se putea obtine aceeasi puteresi acum sper sa mai faceti un upgrade pt ca turbina poate face mult mai mult si internele si stock rezista inca o marire de putere
se vorbea inainte de o posibila intrecere intre cupra neagra si aceasta masina si e normal sa si apara asemenea discutii pt ca acesti oameni investesc in masinile lor si trebuie sa vina la un mom dat si satisfactia' deci nu cred ca trebuie luate in nume de rau
bafta in continuare sa ne tii la curent cu ce faci la masina
HardWorker is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 14:02   #38
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by HardWorker View Post
inca o data tin sa laud ce incercati sa faceti voi aici insa am niste intrebari daca se poate si prin care am trecut si eu prin prima
1-banuind ca dyno nu este pt 4x4 cum ati calculat puterea reala a masini?
2-legat de schimbarea multor valve sunteti convinsi ca ar avea evect pozitiv(mai exact ce valve vrei sa schimbati?
legat de trurbina pe de o parte am inteles de ce ati ales turbina asta fiinde este una foarte reusita din punct de vedere al fiabilitatii si se incarca destul de repede pt puterea care este capabila dar aproape aceleasi chestii putea face si un k04 care era mai bolt on' si cu care se putea obtine aceeasi puteresi acum sper sa mai faceti un upgrade pt ca turbina poate face mult mai mult si internele si stock rezista inca o marire de putere
se vorbea inainte de o posibila intrecere intre cupra neagra si aceasta masina si e normal sa si apara asemenea discutii pt ca acesti oameni investesc in masinile lor si trebuie sa vina la un mom dat si satisfactia' deci nu cred ca trebuie luate in nume de rau
bafta in continuare sa ne tii la curent cu ce faci la masina




1- Puterea reala a masinii este indicata LA ROATA de dyno-ul nostru (whp) fara a antrena si rotile din spate (mufa de Haldex scoasa). Pierderile in transmisie specifice pentru tractiune fata sunt de aproximativ 15% , de aici se poate calcula puterea la motor.

2- Legat de valve, s-au schimbat doar cele care aveau legatura cu norma de poluare si nu cu performanta motorului cu efect 100% pozitiv , deja verificat.

Ma indoiesc insa ca un K04 poate sustine o durata lunga de timp o presiune care sa aduca masina in jur de 300HP. Masina trebuia sa dispuna de aceasta putere NON STOP, fara a sta cu teama c-ar putea ceda la un sprint prelungit pe autostrada. Turbina s-a ales pentru 300HP intr-un regim "lejer" , urmeaza upgrade pentru 350HP (Haltech) , iar dupa ce vom schimba internele vom incerca un setup mai agresiv. Din punctul nostru de vedere raportul Pret / Fiabilitate / Performante este superior multor turbine de pe piata pentru acest IHI.

Vom continua setarea Haltech-ului dupa vacanta proprietarului si vom posta noi rezultate.

Pana atunci, spor la treaba!

Last edited by HP Customs Garage; 01-09-09 at 14:04.
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 14:27   #39
TIGER Cupra/GTC

Stage 5
 
TIGER Cupra/GTC's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 487
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

sal, din nou,deci cand doreste proprietarul masinii putem incerca un 0-402m chiar dak eu am fwd,bafta in continuare cu proiectul. ps.eram curios pe cat e evacuarea la acest seat,downpipe ul si dak are intermediara si catalizator sport sau deloc
TIGER Cupra/GTC is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 14:44   #40
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Salut,
Am transmis propunerea ta proprietarului , insa decizia ii apartine in totalitate. Downpipe-ul este pe 76 iar restul evacuarii pe 60 , fara catalizatoare , fara intermediare , doar o finala Supersprint.
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 15:06   #41
HardWorker

Stage 5
 
HardWorker's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

cam evacuarea asta este indicata de multi tuneri pt puterea asta....
legat de turbina nu am contestat calitatea ei stiu ca e o turbina extraordinara doar ca nu era prea bolt on'(mai putea fi si un (gt28 sau gtrs care probabil duceau mai mult) si nu stiam ca vreti sa mergeti mai departe cu calutii
bafta in continuare si asteptam vesti noi
HardWorker is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 16:21   #42
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by HardWorker View Post
cam evacuarea asta este indicata de multi tuneri pt puterea asta....
legat de turbina nu am contestat calitatea ei stiu ca e o turbina extraordinara doar ca nu era prea bolt on'(mai putea fi si un (gt28 sau gtrs care probabil duceau mai mult) si nu stiam ca vreti sa mergeti mai departe cu calutii
bafta in continuare si asteptam vesti noi

Multumim,

Bolt-On n-ar fi fost nici gt28-ul , si pentru el trebuia o alta galerie de evacuare si luand in considerare pretul (sub jumatate din pretul unui gt28 ) s-a optat pentru varianta asta. Daca n-ar fi contat partea materiala cu siguranta am fi ales gt28rs-ul .

Spor la treaba!
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 17:46   #43
crystyvik89

Stage 3
 
crystyvik89's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 95
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Quote:
Originally Posted by HP Customs Garage View Post
Multumim,

Bolt-On n-ar fi fost nici gt28-ul , si pentru el trebuia o alta galerie de evacuare si luand in considerare pretul (sub jumatate din pretul unui gt28 ) s-a optat pentru varianta asta. Daca n-ar fi contat partea materiala cu siguranta am fi ales gt28rs-ul .

Spor la treaba!
Eu posed o octavia rs 1 cu acelasi tip de motor AUQ 1.8t 180cp si m.ar interesa cat a costat acest tuning la motor ca de mult aveam si eu in cap sa.mi pun o turbina ihi de pe subaru wrx mai ales k urmeaza sa.mi pice al meu k03s.Multumesc anticipat!
__________________
2.0TFSI
crystyvik89 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 19:41   #44
daffy duck™
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
daffy duck™'s Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,951
Member of:
[Inferno Motorsport]
Default Re: Seat Leon 20VT Top Sport 4X4 - HP Customs Garage

Masina este de vanzare !!!

7.500e negociabil !!!!

detalii in pm!
daffy duck™ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -