09-07-09, 01:42
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Poze de dinaintea primului event la care a participat masina...
|
|
|
09-07-09, 01:43
|
#137
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Asta ca sa stie lumea ca stim sa facem si incinte care sa arate...un pic mai bine decat in forma bruta!
|
|
|
09-07-09, 01:46
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Asta e pentru Alex (Quickshifter) din Constanta, care a confectionat placuta de inmatriculare cu pricina, placuta care m-a ajutat sa raman si fara certificatul de inmatriculare cu 2 zile inainte de TIBCO...
A nu se intelege ca il acuz pe Alex pentru nefericitul eveniment...era doar asa
PS Mersi totusi..
|
|
|
09-07-09, 01:51
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Cam asa a ajuns masina in zilele noastre...
|
|
|
09-07-09, 16:12
|
#140
|
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 39
|
Re: Daewoo Tico
Si... fara dif ai dat 148,6? Sa speram ca incinta asta, la frecventa asta cu unele mici ajustari, te va ajuta sa treci de pragul de 150 db... vom vedea...
|
|
|
09-07-09, 16:17
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Da...trebuie doar sa pun si un difuzor si teoretic mai castig 3 dB :d
Mai e de lucru oricum :-p
Last edited by y_u_s; 09-07-09 at 16:19.
|
|
|
09-07-09, 17:08
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: Daewoo Tico
Quote:
Originally Posted by y_u_s
Asta e pentru Alex (Quickshifter) din Constanta, care a confectionat placuta de inmatriculare cu pricina, placuta care m-a ajutat sa raman si fara certificatul de inmatriculare cu 2 zile inainte de TIBCO...
A nu se intelege ca il acuz pe Alex pentru nefericitul eveniment...era doar asa
PS Mersi totusi..
|
Imi pare rau sa aud asta, acum aflu pentru prima data.... eu nu ti-am vrut decat binele, m-am gandit ca e mai bine cu un numar artizanal decat fara numar.
Pacat ca te-ai lasat sanctionat de politist, puteai sa-l convingi ca nu aveai cum sa faci altfel... data viitoare suna-ma inainte de a semna orice proces verbal!
Ti-ai recuperat talonul intre timp?
"Patratelul" ala ce reprezinta, Kicker, Hifonics, Crunch???
|
|
|
09-07-09, 18:48
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Domnu Alex stai linistit, am rezolvat problema, si am fost vinovat in totalitate pentru ce sa intamplat pentru ca merg de aproape un an cu ea asa fara o placuta si a trebuit sa o patesc. In fine mi-am recuperat certificatul, am confectionat si placuta de data aceasta atentic, si poza nu e altceva decat o datorie mai veche.
Patratul reprezinta un Kicker sper sa ajung la mare vara asta sa iti fac cunostinta cu el...Ramane sa vorbim in orice caz. Mersi again
|
|
|
09-11-09, 23:02
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Se pare ca masinuta reinvie...incet dar sigur!
Zilele astea masinuta se afla la reanimare, la domnu Seby, urmand sa vada o reconditionare capiatala a micului motor si nu numai. In curand revin cu poze.
Spuneti-mi si mie, daca stiti de unde pot lua placute Ferodo si cat costa.
Mersi!
|
|
|
10-11-09, 17:21
|
#145
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: Daewoo Tico
Quote:
Originally Posted by y_u_s
Se pare ca masinuta reinvie...incet dar sigur!
Zilele astea masinuta se afla la reanimare, la domnu Seby, urmand sa vada o reconditionare capiatala a micului motor si nu numai. In curand revin cu poze.
Spuneti-mi si mie, daca stiti de unde pot lua placute Ferodo si cat costa.
Mersi!
|
Ma bucur sa aud asta! Multi au abandonat Tico-urile (printre ei ma numar si eu ) si au trecut la altele.
Placute Ferodo se gasesc la multe magazine universale, costa cam 60 ron din cate imi amintesc, dar merita toti banii! Singura problema la ele e ca parca innegresc mai tare jantele... sau poate mi s-a parut mie.
Daca nu gasesti, anunta-ma ca stiu eu un magazin in CT unde gasesc sigur, iar de trimis nu te costa nimic ca le trimit prin cineva sau le aduc cand am eu drum.
PS: exista si saboti Ferodo, sunt cam 90 ron si de asemenea merita banii (la mine s-a simtit extraordinar diferenta, avand jante pe 16").
|
|
|
12-11-09, 12:07
|
#146
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
Re: Daewoo Tico
Quote:
Originally Posted by y_u_s
Se pare ca masinuta reinvie...incet dar sigur!
Zilele astea masinuta se afla la reanimare, la domnu Seby, urmand sa vada o reconditionare capiatala a micului motor si nu numai. In curand revin cu poze.
Spuneti-mi si mie, daca stiti de unde pot lua placute Ferodo si cat costa.
Mersi!
|
ma bucur sa aud ca TICOZAURUL va renaste ...mult succes si spor la munca in continuare
|
|
|
14-11-09, 11:22
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Dupa cum am promis, iata pozele...Prima zi (dezasamblarea + curatare in prima faza a diverselor componente), am demontat capacul de la chiulasa, chiulasa, carburatorul, apoi am recurs la dezmembrarea chiulasei facand-o bucatele pana la ultimul culbutor, arculet, pana la sigurantele acelea de la supapa dupa parerea mea imposibile-inabordabile...iata poze:
|
|
|
14-11-09, 11:28
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
Desigur urmatoarele pe lista au urmat pistoanele...felul in care arata e speachless...minunati-va
In unele poze arata cum am reusit noi oameni destepti sa dam baia de ulei jos fara sa scoatem motorul incluzand acel scut...dupa indelungi documentari am ajuns la concluzia ca se poate fara sa demontezi motorul sa il scoti de pe cutie, ceea ce reprezentau mai multe complicatii, metoda fiind gaurirea acelui scut in 2 locuri pe unde nu ai loc sa desfaci nenorocitele de surubele de la baie, de aici putem deduce ca Tico nu e masina care necesita segmentare atat de des fiind foarte fiabila, lucru evidentiat si de halul in care se prezentau pistoanele si nu numai...."E o masina de unica folosinta" ca sa parafrazez p[e cineva, poate nu ma da in judecata pt drepturi de autor, care creed eu nu necesita atat de multe reparatie si aici termen de comparatie as lua daciile, renault-urile si mai stiu eu ce masini cu carburatie care nu sunt la fel de fiabile sa zicem.
|
|
|
14-11-09, 11:39
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
In cele din urma fiecare piesa a ajuns la locul ei, reluandu-si atributiunile si zic eu cu succes, asta nu inainte de a fi curatata, unele din ele inlocuite(si aici ma refer la garnituri -cam toate- la simeringuri si filtre...
Rezultatul zic eu a fost pe masura, singura problema mai ramane care mai ramane de rezolvat fiind alternatorul care a suportat cu succes curentul necesar celor 2 baterii de TIR si vartei de 74 de amperi In curan d va fi si el inlocuit.
Va urma..
PS: Multumiri domnului Seby!!!
|
|
|
14-11-09, 11:40
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Tico
|
|
|
|
|