04-05-13, 12:58
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: PH 96 K R S
Ori ti-a crapat una din electrovalve cum am patit eu recent si instalatia de gpl fiind moderna trece automat pe benzina ori ai bulit butonul ceea ce se intampla mai rar. Da fiecare electrovalva jos si uitate sa nu fie crapata vizual. Daca e crapata ai gasit buba.
|
|
|
04-05-13, 13:00
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by Lucian MC
Ori ti-a crapat una din electrovalve cum am patit eu recent si instalatia de gpl fiind moderna trece automat pe benzina ori ai bulit butonul ceea ce se intampla mai rar. Da fiecare electrovalva jos si uitate sa nu fie crapata vizual. Daca e crapata ai gasit buba.
|
poi si daca e crapata mai lucra?ti-am spus ca am pus fire pe ea si se aude cum inchide si deschide.pacanitul acela...
|
|
|
04-05-13, 18:09
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S
ms ms ....o sa merg pe benzina zilele astea...de marti incolo o sa ma duc sa vad ce pot sa rezolv
|
n-ai bagat-o pe autovit?
|
|
|
04-05-13, 22:44
|
#334
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S
treaba sta cam asa:nu mai trece pe gaz.am buton cu doua pozitii: 1-benzina,2-GPL...cand o trec pe gpl,se schimba ledurile ca si cum ar trece,dar nu se deschid electrovalvele...
|
E ceva ciudat aici,fiindca daca atunci cand o treci pe gaz,iti indica nivelul de gaz,ar trebui sa-ti taie benzina,deci faptul ca merge pe benzina nu e deloc ok
Instalatia este secventiala sau cu mixer pe traseul de admisie?
Daca e clasica,atunci eu stiu ca ar trebui sa fie legata de bobina de inductie,ca sa simta impulsurile ce merg spre bujii,ca masura de siguranta pentru cazurile in care se opreste motorul,sa-i taie si gazul,insa nu are voie sa dea drumu la benzina daca e pe gaz...
|
|
|
05-05-13, 03:46
|
#335
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by julaikos
E ceva ciudat aici,fiindca daca atunci cand o treci pe gaz,iti indica nivelul de gaz,ar trebui sa-ti taie benzina,deci faptul ca merge pe benzina nu e deloc ok
Instalatia este secventiala sau cu mixer pe traseul de admisie?
Daca e clasica,atunci eu stiu ca ar trebui sa fie legata de bobina de inductie,ca sa simta impulsurile ce merg spre bujii,ca masura de siguranta pentru cazurile in care se opreste motorul,sa-i taie si gazul,insa nu are voie sa dea drumu la benzina daca e pe gaz...
|
Nu este secventiala,este cea clasica.cand am pus firul p eletrovalva direct de pe baterie motorul era pornit si mi-a taiat alimentarea cu benzina si mi s-a oprit motorul
|
|
|
05-05-13, 09:18
|
#336
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 96 K R S
Este la motor si electrovalva care opreste benzina?sau iti taie curentul direct la pompa de benzina?atunci poate sa fie din comutatorul ala,la interior are un releu care alimenteaza electrovalvele,si atunci cand trece pe gaz,iti alimenteaza si electrovalva de benzina care taie benzina...
Ar trebui butonul scos din bordul,si desfacut pana ajungi la partea electronica si masurat releul(cel mai probabil va trebui scos de pe placa sa-l poti masura usor...)
|
|
|
05-05-13, 13:50
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by julaikos
Este la motor si electrovalva care opreste benzina?sau iti taie curentul direct la pompa de benzina?atunci poate sa fie din comutatorul ala,la interior are un releu care alimenteaza electrovalvele,si atunci cand trece pe gaz,iti alimenteaza si electrovalva de benzina care taie benzina...
Ar trebui butonul scos din bordul,si desfacut pana ajungi la partea electronica si masurat releul(cel mai probabil va trebui scos de pe placa sa-l poti masura usor...)
|
imi taie curentul direct,nu am electrovalva.sincer ma cam depaseste,asa ca o sa ma duc la un service.stiu pe un baiat care chiar se pricepe in poligon la stadionul astra.ms oricum
|
|
|
05-05-13, 13:58
|
#338
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 96 K R S
Atunci sunt sigur ca e de vina releul ala,dar cel mai bine mergi acolo,se pricep baietii!
|
|
|
05-05-13, 20:01
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by julaikos
Atunci sunt sigur ca e de vina releul ala,dar cel mai bine mergi acolo,se pricep baietii!
|
sper sa fie asa.ar fi cel mai bn
|
|
|
07-05-13, 10:01
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
in sfarsit din nou pe GPL s-a rezolvat problema...cauza: butonul de comutat pe GPL...ce bine mai e acum sa mergi la jumatate de pret
|
|
|
07-05-13, 16:01
|
#341
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,295
Member of: [DAEWOO]
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S
ce bine mai e acum sa mergi la jumatate de pret
|
Poate o fi mai ieftin..dar eu tot nu sunt cu GPL`u..ma gandeam sa imi pun si eu mai de mult da nu m`au lasat altii,in timp cam termina motoru ....si nu isi scoate investitia decat la taxi.De aceea e benzinar sa fie .. +acum nu stiu pe la voi dar aici s`a ieftinit benzina bine.. si motorina sa nu mai zic..de la 6 la 5,3,normal nu se compara cu GPL 3 lei.. e belea
__________________
|
|
|
07-05-13, 17:07
|
#342
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by 18BSV
Poate o fi mai ieftin..dar eu tot nu sunt cu GPL`u..ma gandeam sa imi pun si eu mai de mult da nu m`au lasat altii,in timp cam termina motoru ....si nu isi scoate investitia decat la taxi.De aceea e benzinar sa fie .. +acum nu stiu pe la voi dar aici s`a ieftinit benzina bine.. si motorina sa nu mai zic..de la 6 la 5,3,normal nu se compara cu GPL 3 lei.. e belea
|
nu stiu de ce isi dau toti cu parerea despre chestia asta,gazul termina motorul.sincer o prostie...masina mea a facut in jur de 150 000 km cred ca numai pe gaz.si merge la fel de bine ca in prima zi.nu stiu de ce ridica lumea in slavi benzina ca trage mai bine...poate de 5 ori pe an treci cu masina de 150km/h...in rest 90-100...oare se merita???
|
|
|
07-05-13, 17:36
|
#343
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: PH 96 K R S
Si oricum cand vrei sa ii dai in goarna poti sa o treci pe benzina. Doar spuneam...
|
|
|
07-05-13, 19:06
|
#344
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 113
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S
nu stiu de ce isi dau toti cu parerea despre chestia asta,gazul termina motorul.sincer o prostie...masina mea a facut in jur de 150 000 km cred ca numai pe gaz.si merge la fel de bine ca in prima zi.nu stiu de ce ridica lumea in slavi benzina ca trage mai bine...poate de 5 ori pe an treci cu masina de 150km/h...in rest 90-100...oare se merita???
|
Nu cred ca motorul care merge pe gaz se duce asa de repede. Am si eu cu a mea vreo 65000 km pe gaz si inca este ok motorul. Trebuie sa-i dai ulei bun, schimbat devreme, partea electrica pusa bine la punct (bujii, fise, etc). Eu am instalatia secventiala si am reglat consumul pe gaz cu aproximativ 1.5 l/100 km mai mare raportat la consumul pe benzina la 100 km. Fuge bine dar la coasta tot se cunoaste diferenta, e normal. A, si am observat ca daca treci de 120 km/h consumul creste cat de cat. Eu am alergat-o pe unde am putut si cu 140-150, merge super pe gaz. Diferenta la cash se cunoaste destul de mult. Din punctul meu de vedere cred ca se merita sa ai gaz pe o masina care in mod normal consuma destul de mult, cum e cazul Daewoo Cielo, asta daca mergi destul de mult pe plan local cu masina.
|
|
|
07-05-13, 19:37
|
#345
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 519
|
Re: PH 96 K R S
ia spuneti voi cei ce sunteti fani GPL....pe la 90-100km/h cam cum e pe o depasire mai stransa?va cam vedeti ingeri, ha?
|
|
|
|
|