Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Masina mea Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 20-09-05, 18:38   #1
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default Renault Clio Williams

Masina are ceva modificari aduse la motor si putin la caroserie - totul a fost modificat in Italia la o firma de tunning \"Giulliani\" asta scrie pe masina (de-acolo a venit masina) in actele masinii scrie ca are 127Kw. Ce am observat la masina ca daca ii dau \"in gura\" adica sa schimb vitezele pe la 5500rpm am 2 faze cand te \"baga in scaun' una la demaraj si celalta cand \"sare\" de 3500rpm (cred ca are turbo?? nu ma prea pricep la motoare) iar consumul ajunge undeva pe la 18l/100Km. Nu ma intrebati ce tip de motor am ca sunt ghips cica e de 1796cmc 16v asta scrie in acte, are roti de 15 toli cauciucuri de 195/50/15 fata/spate, frane fata/spate pe discuri ventilate, masa total 935 kg, consum undeva pe la 10l/100 km, 100Km/h o prinde cam repede 6 - 7 sec. Cam atat stiu sa va spun despre masina - in acte scrie ca este Renault Clio Williams, 1796 cmc, 16v, 127 Kw. 3 usi.

Astept mai multe date despre acest model fabricat de Renault de la cunoscatori in mecanica auto.
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Old 20-09-05, 19:50   #2
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default

Ceva nu e in regula.....din ce spui tu
Si anume :
1. S-a discutat si iar discutat faptul ca Williams nu este DECAT MOTORUL de 2.0L(1998 cmc mai exact).Dar acel motor are 108 kW(147CP) standard.Tu spui ca are ceva tuning, dar e modificat si motorul??.....ca m-ar mira sa fie trecuta in talon noua putere(127kW)...nu vad sensul.
2.Motorul care se apropie de cilindreea data de tine (1796 cmc) este cel de 1.8L(1764 cmc mai exact).Iar acesta nu esteWilliams.Esti sigur de datele din talon???Masina are talon romanesc sau italian??

Pentru cultura ta.....cele doua motoare de 1.8 si 2.0 L sunt identice daca le privesti cu capota ridicata....diferenta este la blocul motor al celui de 2.0 L, modificat de Williams, care are alezajul cilindrilor mai mare si cursa pistonului mai lunga.De asemeni si chiulasa a fost prelucrata cu mai mare atentie si s-au pus supape mai mari.Modificari a suferit si corpul clapeta...acesta primind niste clapete mai mari in diametru.Si alte axe, mai agresive, etc...

Suturile care le-ai sesizat cand ai mai mult de 3000 ture si calci pedala pana la fund, de datoreaza acestui corp clapeta care are doua clapete de dimensiuni diferite, si care se deschid pe rand....cea mica permitandu-ti un mers normal in oras la turatii joase si un consum redus de benzina....cand calci pedala la fund....se deschide si a doua clapeta care baga mai mult aer in admisie.....combinat cu mai multa benzina....duce la.....acele \"suturi in fund\".....superbe
Totusi consumul declarat de tine este imens....eu am un Clio 1.8 16V si pot sa iti spun ca in oras consuma 10L/100km iar afara in jur de 7.5.
Am facut un drum de curand spre Pitesti si mi-a consumat in medie 8.2l/100km.....dar a vazut forje la greu....si 210 km/h pe ceas pe autostrada.
Asa ca s-ar putea sa ai o problema.....

Mai tine-ma la curent....

Uitasem sa te intreb: Ce serie de caroserie ai? si tipul motorului...
TIP CAROSERIE: Williams-C57M
Clio 16V-C57D
TIP MOTOR :Williams-F7R
Clio 16V-F7P
Acum uita-te si tu in talon si vezi ce date ai trecute....
zzero is offline   Reply With Quote
Old 20-09-05, 20:42   #3
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default

asta e motorul
actele sunt italiene si masina are nr de italia
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	williams_engine_733.jpg
Views:	1357
Size:	68.0 KB
ID:	42607  
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Old 20-09-05, 20:48   #4
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default

zzero din ce an este masina ta?
vreau sa aflu mai multe despre masina asta pentru ca eu nu ma pricep deloc, am sa ma uit in acte sa vad ce scrie exact (am o punga de acte si habar nu am ce scrie in ele, n.a. nu vb italiana)
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Old 21-09-05, 21:18   #5
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default

A mea este din 1993.
degeaba imi pui poza cu motorul....ti-am mai zis.....motoarele de 1.8 si 2.0 L arata identic daca le privesti cu capota ridicata.Diferentele sunt in motor.
uita-te in talon si vezi ce date ai acolo.....Altfel nu te pot ajuta.....
zzero is offline   Reply With Quote
Old 23-09-05, 08:42   #6
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Dupa ce scrie pe capacul motorului este 1.8 16v la fel ca la r19, editia Clio Williams a fost una limitata, NUMAI cu motoare de 2.0 16v, fiecare masina avand pe bord o placuta de identificare cu nr ei din serie si pe praguri la fel, tot emblema Williams.
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 23-09-05, 12:06   #7
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default

Bine ca mi-ai adus aminte yknot, ai dreptate........diferente mari intre Clio 1.8 16V si williams sunt si la interior.Trebuie sa ai o placuta de identificare a masinii in interior.Depinde de anul fabricatiei.....dupa 1995 parca au renuntat la a le mai inseria.
De asemenea instrumentele de bord au fundal albastru.....iar pe tapiterie este brodat \"W\" de la williams.
P.S. Crede-ma, yknot, ca nu poti sa spui ce fel de motor este cel din poza.Daca e de 1.8 sau 2.0. Arata identic.Am vazut cel putin 4 pana acum.j
zzero is offline   Reply With Quote
Old 23-09-05, 14:31   #8
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

am vazut clio williams si pe motor in loc de f16 scria.... WILLIAMS....
in alta ordine de idei, da, intr-adevar diferente nu exista la motor, daca nu are capacul ala de plastic nu stii de care e...
yknot is offline   Reply With Quote
Old 23-09-05, 19:15   #9
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default

Si eu pot sa scriu ce vreau pe capacul ala de plastic ce acopera fisele.Din fabrica insa nu scrie Williams.
Uite o poza cu motor williams si un articol in italiana cu principalele diferente intre cele 2 propulsoare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	40001_121.jpg
Views:	711
Size:	1.15 MB
ID:	43057   Click image for larger version

Name:	60001_257.jpg
Views:	758
Size:	600.5 KB
ID:	43058  
zzero is offline   Reply With Quote
Old 06-12-05, 02:10   #10
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default

Attn: Zzero

Cu un model similar George Grigorescu a castigat locul 1 V.T.M. grA in 1994, 1995. Locul 3 CNR general 1995 si... No 1 in 1996 in Campionatul National de Raliuri, general si grupa A asta cred ca spune multe despre ce \"poate\" titirezu' meu de Renault

Datele din actele italiene despre Renault: tip motor Williams F7R tip sasiu C57M.

Cadranele sunt albastre !!
Tapiseria nu are brodat W iar placuta cu seria nu o mai am - era fara ea cand a venit masina in RO - da' gaurile le am

Modelul de serie fabricat de Renault are 147 Cp, 180Nm la 4500rpm, top speed 215 Km/h

Al meu \"stie\" 2L i, 16v, 127kw, torgue 210 Nm/4500 rpm, Top Speed 238 Km/h at 7.200 rpm, an 1994, motor putin modificat in Italia.

Poza este facuta cu tel. mobil si vreau sa va spun ca zboara nu alta.

P.S. Eu nu particip la liniute, deocamdata vreau sa tin masina pentru colectie. Poate o voi vinde dar nu cu cat am luat-o eu macar X3 pretul ei.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	renault_top_speed_122.jpg
Views:	997
Size:	92.6 KB
ID:	55844  
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Old 06-12-05, 19:25   #11
mareus

Stage 3
 
mareus's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 101
Default

asemanarea dintre masina ta si cea (fosta ) a lui grigorescu, exista doar daca le privesti de la 100 m.
deci a ta este un willi de 2 l, dar daca nu are si la interior celelalte semne de identificare este doar un hibrid, insa nu etichetele fac masina ( nu?)
tehnic este identica cu williams-ul de serie ( dac a nu i-ai facut vreo modificare).
intorcandu-ma la masina de raliu a lui grigorescu, numai suspensia costa 5000 euro, alti 3000-4000 kit-ul de motor, si tot asa. ce zici, mai seamana?

la ce pret dai masina ( in cazul in care o vinzi)
ps. fara acte
__________________
fuckin' truckdriver
mareus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-05, 19:30   #12
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default

Nici nu m-am gandit ca cele 2 masini sunt identice, spuneam doar ca ambele sunt clio williams atat.
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Old 06-12-05, 19:40   #13
mareus

Stage 3
 
mareus's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 101
Default

nu trebuie sa te simti ofensat, nu ti-am criticat masina, din contra.
un willi este MASINA indiferent daca are sau nu madificari, dar nu mi-ai raspuns nimic de pret
astept
putem vb pe mess \"clioragnoti\"
mareus is offline   Reply With Quote
Old 29-01-06, 11:52   #14
Dino

Stage 5
 
Dino's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 350
Default

Am pe Clio motor 1.8 16v 136 CP (model F7P) si vreu sa-l schimb cu motor de 2l 16v (model F7R), cu diferenta evident, bani sau orice componenta Clio 1.
Cumpar un Willi complet cu sau fara numere.
Vreau si o cutie cu grup scurt Se poate modifica grupul sa rezulte o cutie cu 10-20% mai scurta? Stie cineva? Multam fain.
__________________
Clio RS 172CP & Cilo Williams, ex-2 buc. Clio1.8 16v
Dino is offline   Reply With Quote
Old 29-01-06, 20:02   #15
renault127Kw

Stage 1
 
renault127Kw's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 10
Default

Un motor de Williams nu prea gasesti aici in Romania, cauta sa-ti cumperi din Germania, Franta sau Italia (in Italia sunt mai ieftine) Un Renault Clio Williams bine intretinut costa destul de mult in vest preturile incep de la minim 2.000 euro si pot ajunge chiar si la 7 - 9.000 pentru un asemenea model.

Dino, ai aceeasi caroserie ca si Williams-ul? daca da atunci se poate monta motorul F7R. Eu zic ca si cu motorul de 1.8 16v faci treaba oricum are 137 BHP.

Renault Clio 1.8 16v, C57D, date tehnice:
tip motor F7P, DOHC, VVT, 1764 cmc, 137bhp/6500rpm, 162Nm/4250rpm, masa totala la gol 980kg, Vmax 203kmh, jenti aliaj 6.5X15, anvelope 185/55/15 V, discuri ventilate fata/spate, consum urban 10l/100km, extra urban 7l/100km la condus normal, condus sportiv @12l/100km, benzina 95 fara plumb.

Eu zic ca ajunge si atat.
renault127Kw is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -