dar vai, cum e posibil ?? dintr-un motor atat de mic ? fara 16 valve ? fara injectie, fara interne forjate? nu cred!
vreau sa vad acum ce zic cei cu 1.7 de volvo, cu 1.8 de renault etc
nu vei vedea !
Orice post ce instiga din nou la un scandal antic,vesnic,va fii sters ! Fiecare stim de ce ne-am ales jucariile cu care ne jucam ! In loc sa fim mandrii ca e o platforma atat de flexibila,caroseria de R5,noi ne-o tragem in cur unu altuia !
Eu,ala cu 1.7le,ma bucur si il felicit pe Ferny ca a reusit sa faca ce eu nu am reusit !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
Re: Renault 5 GT turbo spec. Gr. N
Lasa ca tu ai reusit cu 1.7-le.Ferny cu 1.4 si astept sa-l vedem pe mily ce face din 16v.
Si Ivan,nu este nimic de mirat ca a reusit rezultatul asta,se poate chiar mai mult de atat din motorul asta si exemple sunt destule pe la britanici.Eu ma bucur ca se intampla la noi treaba asta.
Si tin sa il felicit inca odata atat pe Ferny cat si pe Ivan pt ca au avut nervii si banii sa investeasca in vechitura asta de motor
nu vei vedea !
Orice post ce instiga din nou la un scandal antic,vesnic,va fii sters ! Fiecare stim de ce ne-am ales jucariile cu care ne jucam ! In loc sa fim mandrii ca e o platforma atat de flexibila,caroseria de R5,noi ne-o tragem in cur unu altuia !
Eu,ala cu 1.7le,ma bucur si il felicit pe Ferny ca a reusit sa faca ce eu nu am reusit !
nu instigam si ma bucur ca in sfarsit gandesti asa. Ai ajuns la Hungaroring? Numai la asta mi-a stat gandul, la anul am sa ajung si eu...
foarte bine ionut.
sa vedem cat de mult se poate mai bine de atat sunt si eu curios...
sa vedem ce scoate si tauru din a lui (chiulasa lui se apropie de 16v cel putin din punct de vedere al faptului ca e crossflow si are totul mai mare decat chiulasa de 8v )
eu totusi as incerca si alt dyno :P
tot pe ivan il astept la start ca avem puteri apropiate
eu nu am zis niciodata ca 1,4 nu e un motor cu potential... mi-a placut vremea 1,4 t dar parerea mea este ca alte motoare au mai mult potential decat altele... atata tot.
domnilor va multumesc pt aprecieri ,exista o limita fizica a motorului si cred ca o voi descoperii in curand...la mine masina este de mers zilnic din cauza asta nu o pot face nu mai pt curse only este un mix ,ii schimb jiglerul principal cand ma duc la curse ,pun slickurile ,ii dau presiune cu cheia de 10 etc ca sa mai castigi cum zice si Mili este cu chiulasa de alpine turbo si acareturile aferente (cresterea este substantiala) dupa aceia carburatorul oricat l ai blananari nu se mai poate devine restrictiv si te gandesti la o injectie de adaptat...oricum eu sper sa ma mai tina pana in vara anului urmator sa imi pot lua forjate(pistoane, biele,camasi) si nu in ultimul rand tin sa le multumesc catorva persoane Tauru ,Ivan ,Bogdan mecanicosu ,Mili si lista poate continua...
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
Re: Renault 5 GT turbo spec. Gr. N
Ca ziceai de limitele motorului,iti postez un fisier cu modificarile unui r5 gtt detinut de Stuart Clark care intamplator este al 3-lea cel mai rapid r5 cu un timp de 11.41sec /400m.Si merge inca pe carb. si scoate undeva la 300 de hp fara Nos .Poate iti foloseste vreodata la ceva
da, ca niste maniaci ce suntem stim masina e usor sa cresti dupa ce ai pistoane&co forjate, omul mergea cu presiune 3 bari nu suntem asa departe de el, lipsesc insa fondurile care le au ei... altfel merge treaba cand ai o firma de tuning care baga bani in masina ta ptr reclama din rezultatele obtinute. Ca sa dau din casa, daca se tinea la noi KOE, aveam instalatie de Nos pregatita...
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
Re: Renault 5 GT turbo spec. Gr. N
Quote:
Originally Posted by IVAN
da, ca niste maniaci ce suntem stim masina e usor sa cresti dupa ce ai pistoane&co forjate, omul mergea cu presiune 3 bari nu suntem asa departe de el, lipsesc insa fondurile care le au ei... altfel merge treaba cand ai o firma de tuning care baga bani in masina ta ptr reclama din rezultatele obtinute. Ca sa dau din casa, daca se tinea la noi KOE, aveam instalatie de Nos pregatita...
Ai dreptate,vroiam doar sa subliniez cam pe unde se poate duce puterea unui C1J cu carburator.Si chiar Stuart specifica faptul ca la presiune de 1.8 bari masina este fiabila si dezvolta peste 200 de cai.
Oricum va doresc spor la tunat la toti trei(Ferny,Ivan,Tauru) si astept sa vad care scoate "zeama" din 1.4
cu parere de rau tin sa va anunt ca am vandut masina...motivul nu este ca nu mai aveam bani sa o intretin desi urma sa intre in august la un R.K. total si pana atunci la etapele de drag care erau la tulcea, in schimb ma voi intoarce cu un alt proiect Renault 5 Alpine Turbo de 300+ cai, masina sper sa o achizitionez pana la sf anului si in primavara urmatoare sa fie gata...iar ca masina de oras o sa am un Lupo 1.2 diesel.
Topicul se poate inchide ,daca viitorul proprietar vrea sa o prezinte deschide altul separat.