15-09-07, 00:21
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by Sindrom
|
crezi ca pot gasi undeva deja aripi modelul asta umflate sau trebuie sa le fac eu la un atelier unde lucreaza in fibra?
si daca le umflu,deja trebuie jante mai late sau distantziere puse...
oricum e o idee,merci
__________________
|
|
|
15-09-07, 17:56
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: clio bicorp....
Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos ... am vazut ca nu prea vrea lumea sa vb si asa ca m-am apucat si eu sa ma uit la body kiturii pt masina ta.
Ca un sfat as zice sa incerci sa il faci sa arate cum arate Renault Clio Sport v6 din 2002 , cel putin eu sunt de parere ca masina aceea are un spate frumos mai ales cum vin tipsurile de la evacuare.
Am atasat si o poza .
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
|
|
|
16-09-07, 02:07
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 633
|
Re: clio bicorp....
Poti sa-ti pui aripi fata de Clio RS, sunt mai umflate si arata mult mai bine.
Nici macar sa nu te gandesti vreodata sa te apuci sa-ti transformi Clio intr-un Clio cu body kit de V6.
__________________
BE LOUD. KICK ASS.
|
|
|
16-09-07, 02:26
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by micutz
Poti sa-ti pui aripi fata de Clio RS, sunt mai umflate si arata mult mai bine.
Nici macar sa nu te gandesti vreodata sa te apuci sa-ti transformi Clio intr-un Clio cu body kit de V6.
|
e super masina v6-le,dar nu are rost sa transform un dci sa ii pun bodykit de v6....
o sa ma interesez de aripi de rs,chiar sunt curios....
la exterior sincer nu vreu sao modific mult cu spoilere si brizbrizuri,ci vreau sa o fac cat mai simpla si mai agresiva in acelasi timp,oricum merci ptr sfaturi...
|
|
|
17-09-07, 16:32
|
#21
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,043
Member of: [RENAULT]
|
Re: clio bicorp....
Felicitari pt achizitie
nu inchide topicul ca poate o sa se miste ceva informatii pe el...dupa ce ca sunt putine mai si dispar. Poate mai aflu si eu cate ceva...chiar daca al meu e symbol 1,5 dci
__________________
|
|
|
17-09-07, 16:39
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: clio bicorp....
crezi ca pot gasi undeva deja aripi modelul asta umflate sau trebuie sa le fac eu la un atelier unde lucreaza in fibra?
si daca le umflu,deja trebuie jante mai late sau distantziere puse...
oricum e o idee,merci [/QUOTE]
scuze ca iti raspund cu intarziere dar parerea mea e ca daca ai unde sa le faci
cunosti un atelier serios sa le faci acolo dar asta dupa ce te hotarasti ce jenti iti cumperi....parerea mea e ca ar merge ceva mai lat pe spate.....nush cat sa zic nici prea mare sa nu arate ciudat dupa....sa nu dai in extrema ailalata....sa fie kitch si poate daca vrei sa pui un chip motorului....
Last edited by Sindrom; 17-09-07 at 16:42.
|
|
|
17-09-07, 17:36
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by Sindrom
|
la ei ma bate gandul si pe mine sa ma duc, poate ne fac un discount daca mergem mai multi
|
|
|
17-09-07, 19:44
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by PYT
la ei ma bate gandul si pe mine sa ma duc, poate ne fac un discount daca mergem mai multi
|
intereseaza-te de power box,am intzeles ca e mai ieftin si mareste puterea cu 25 la suta....
e numai ptr diesel si e undeva pana in 200 de euro
sindrom si feriboy merci ptr sfaturi si sa speram ca vom mai afla cate ceva...
va multzumesc
|
|
|
17-09-07, 21:45
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
Re: clio bicorp....
ms, dar eu am 1.2 16v
|
|
|
17-09-07, 22:04
|
#27
|
X-Team Racing Club Member
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 882
Member of: [X-Team Racing Club] [Design Team] [SKODA] [RENAULT]
|
Re: clio bicorp....
poate bag aiurea in discutie, dar am auzit ca power boxu iti face praf motoru pt ca nu mareste puterea "natural" prin alti parametrii de functionare, ci pacaleste calculatorul ca merge in alte conditii decat alea in care merge (alta temperatura, presiune..nush exact) si forteaza parametrii originali sa faca motoru sa functioneze in alte conditii...crescand puterea prin fortarea motorului
nu stiu daca m-am exprimat bine si ati inteles ceva dar in mare...power box not good
__________________
Dimensiunea maximă admisă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli !
|
|
|
18-09-07, 04:03
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by metal_militia
poate bag aiurea in discutie, dar am auzit ca power boxu iti face praf motoru pt ca nu mareste puterea "natural" prin alti parametrii de functionare, ci pacaleste calculatorul ca merge in alte conditii decat alea in care merge (alta temperatura, presiune..nush exact) si forteaza parametrii originali sa faca motoru sa functioneze in alte conditii...crescand puterea prin fortarea motorului
nu stiu daca m-am exprimat bine si ati inteles ceva dar in mare...power box not good
|
chiar nu stiam,o sa ma interesez mai bine..
merci de pont
|
|
|
18-09-07, 09:57
|
#29
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 477
Member of: [RENAULT]
|
Re: clio bicorp....
Quote:
Originally Posted by metal_militia
poate bag aiurea in discutie, dar am auzit ca power boxu iti face praf motoru pt ca nu mareste puterea "natural" prin alti parametrii de functionare, ci pacaleste calculatorul ca merge in alte conditii decat alea in care merge (alta temperatura, presiune..nush exact) si forteaza parametrii originali sa faca motoru sa functioneze in alte conditii...crescand puterea prin fortarea motorului
nu stiu daca m-am exprimat bine si ati inteles ceva dar in mare...power box not good
|
da, acelasi lucru il stiam si eu despre power-box, ca ar strica motorul, si nu ar fi recomandat sa pui asa ceva.
|
|
|
19-09-07, 09:34
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: clio bicorp....
asta am gasit p;acilea prin vechituri un post din 2005:
Chip tuning inseamna reconfigurarea hartilor de aprindere din calculator, deci modificarea directa a softului, iar power box sau tuning box transmite informatii false \"pacalind\" calculatorul si obligandu-l sa-si modifice procesul de ardere al amestecului combustibil. Box-ul te ajuta sa nu-ti pierzi garantia(cand te duci la revizie, il scoti), dar nu este atat de eficient ca chip tuning-ul, care, insa, la randul sau, te poate face sa pierzi garantia. OBD e solutia, daca calculatorul masinii tale suporta asa ceva, Este practic tot o remapare, dar care nu necesita conectarea directa la calculatorul masinii, si are avantajul ca poti trece de la softul stock la cel modificat si invers oricand(bineinteles, nu in mers), ajutandu-te astfel sa iti pastrezi garantia
io unu n-as merge pe power box....poate e mai avantajos ca pret....da cred ca motoru se forteaza undeva la limita si probabil nu vrei sa-l pierzi....asa dupa 10 mii 20 de mii de kmsau mai putin kiar...
|
|
|
|
|