06-12-09, 15:05
|
#571
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 382
Member of: [DACIA]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
 bun asa
|
|
|
06-12-09, 16:17
|
#572
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Bravo rastaman  eu zic sa stangi piese de inca un motor ca sa nu irosesti spatiul din fata, ca vb aia unde-s doi puterea creste :P
|
|
|
06-12-09, 16:21
|
#573
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Bai adi, mai finiseaza si tu alea acolo, arata foarte din topor  )
|
|
|
06-12-09, 16:23
|
#574
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 298
Member of: [RENAULT]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
si o sa-ti faca o clasa doar pentru tine unde o sa concurezi singur si stii cum e....ai cupa asigurata
|
|
|
06-12-09, 16:26
|
#575
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 460
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
super tare !
|
|
|
06-12-09, 17:12
|
#576
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,287
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
o sa am inca un concurent la drift 
...nu-mi convine
|
|
|
06-12-09, 20:23
|
#577
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Quote:
Originally Posted by bodel
Bravo rastaman  eu zic sa stangi piese de inca un motor ca sa nu irosesti spatiul din fata, ca vb aia unde-s doi puterea creste :P
|
nu e rea ideea!asta mi-a venit si mie in cap sa ii zic cand am vazut compartimentul motor gol...la fel ca acel Polo cu 2xVR6 
dar stau si ma gandesc cum faci sincronizarea?nu e problema daca la puntea fata ai o anumita putere si la puntea spate alta?
|
|
|
06-12-09, 22:29
|
#578
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
stai sa te gandesti ? chiar are rost
Cert e ca,daca va functiona instalatia,la liniute mili va cam bate tot in reguinea de 200+ cai exceptand Speedsterul !
...dar la prima curba se va sinucide !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
|
|
|
06-12-09, 23:03
|
#579
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Quote:
Originally Posted by tm8bnz
stai sa te gandesti ? chiar are rost
Cert e ca,daca va functiona instalatia,la liniute mili va cam bate tot in reguinea de 200+ cai exceptand Speedsterul !
...dar la prima curba se va sinucide !
|
Sa speram ca nu
|
|
|
06-12-09, 23:33
|
#580
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,264
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
nu o sa ma sinucid  ... adica cel putin nu in prima.. poate mai tarziu...
atunci... cum iti explici succesul pe care l-a avut maxi turbo..?
|
|
|
06-12-09, 23:59
|
#581
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
cum le stiu baietii din partea aia de acolo pe toate ca niste oameni mari
sau esti individios te stii tu care esti
|
|
|
07-12-09, 00:50
|
#582
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 107
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Incredibil proiect  .. Maxi Turbo, fara Turbo!
Ceva detalii despre puntea spate, cum transmiti puterea la roti, planetarele etc. Nu cunosc eu suspensia la R5, dar asa sa-mi fac o idee..
Quote:
acum imi trebuie si mie cineva care sa fie in stare sa imi regleze axele... trebuie 2 comparatoare si sa le reglez.
|
In sfarsit aud asta pe forum, nu am vazut pe nimeni sa pomeneasca desi toti au "axe sport"  , fulii reglabile nu mai zic. Probabil unul din putinele motoare aspirate facute cum trebuie de pe forum.
Succes in continuare!
|
|
|
07-12-09, 08:54
|
#583
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,264
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
puntea spate = cadru motor luat din fata complet si montat in spate, cu oale si fuzete, blocata caseta de directie... si atat..
|
|
|
07-12-09, 13:15
|
#584
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Super5iams (Ex. GT turbo)
Quote:
Originally Posted by miliady
atunci... cum iti explici succesul pe care l-a avut maxi turbo..?
|
NU a avut succes ! Unde ai vazut tu asta ?
Singuru ce putea tine masina aia cat de cat pe drum,sa aiba rezultate notabile pe asfalt era Raggnotti care a si contribuit la dezvoltarea ei !
Si chiar daca,hai sa zicem a batut odata Monte,nici nu vreau sa intram in detaliile sasiu/suspensie/raport mase !
P.S. Ai fi uimit cat de mut conteaza cateva grade "strambe" la geometria rotilor,la viteze considerabile.
Oricum abea astept sa vad cum faci legea la liniute,sa moara invidiosii din partea aia de acolo,de ciuda,se stiu ei care !
|
|
|
07-12-09, 15:53
|
#585
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,264
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: RWD Super5iams (Ex. GT turbo)
parerea mea:
o masina turbo... este destul de .. spre foarte violenta atunci cand intra turbina...
masina asta avand t3 de fabrica.. .intra foarte violent turbina... si da.. foarte greu de tinut pe drum...
avand in vedere ca motorul meu este normal aspirat, puterea este obtinuta relativ liniar fata de un motor turbo .. fapt care o face ceva mai stabila pe drum...
si unghiurile de fuga sunt reglabile si in fatza si in spate... intr-adevar... cele de cadere nu le pot regla.. inca
|
|
|
|
|