Referitor la intrebarea ta pot spune k sunt destul de multumit de performante,de la bun inceput am vrut o masina de oras cu un consum rezonabil,un sunet frumos si un aspect sportiv.Vreau sa precizez k pentru performante se afla in lucru un Megane Coach 2.0 16v(F7R)
Adica cel de 150cp?
Stiu ca williams au facut si o ctie de 6 trepte pt 2.0IDE.Crezi ca ar da randament mai bun pe F7R decat una de 5 pe 402?
Acelasi plan il aveam si eu in minte cu coach`ul meu de '96.Ai idee care sunt limitele de preturi pt un motor de genul?
Ai vrea sa l omologhezi?Daca da te rog da mi detalii despre preturi si proces.
Adica cel de 150cp?
Stiu ca williams au facut si o ctie de 6 trepte pt 2.0IDE.Crezi ca ar da randament mai bun pe F7R decat una de 5 pe 402?
Acelasi plan il aveam si eu in minte cu coach`ul meu de '96.Ai idee care sunt limitele de preturi pt un motor de genul?
Ai vrea sa l omologhezi?Daca da te rog da mi detalii despre preturi si proces.
Da,cel de 150cp care se descurca foarte bine cu 5 trepte.Pentru performante deosebite se poate monta o cutie secventiala cu 6 rapoarte ba chiar si 7 (maxi megane) dar aici nu mai vorbim de o masina de strada.
In legatura cu intrebarea ta eu nu vreau sa schimb motorul,mai am un megane coach 2.0 16v (F7R) care se afla in plin proces de reconditionare.
BluBear, se vede traseul pentru ambele tips-uri... deci sunt functionale.
Am ramas uimit dupa ce am vazut link-ul tau,nu credeam k mai exista un megane cu o bara asemanatoare si mai ales cu acelasi model de tips.Nu stiu dak sunt identice dar seamana.Prelungirea de o am eu este de Corsa"D" si am adaptat-o pe bara mea,iar evacuarea este Borla din catalizator pana in spate cu detenta sport si fara finala.
Oricum eu zic k arata bine pe ambele megane-uri