Salutare. Am sa incep cu o scurta istorie a masinii. Acest r5 gtx 1.7 bezina, injectie monopunct, 73cp a ajuns la mine din intamplare(proprietarul vroia sa il dea la fier vechi) si din fericire, cam la sfarsitul lui 2008. A functionat binisor cam 4 luni, dupa care a inceput sa pice cate ceva. Din lipsa suportului financiar am "tras" de ea cat am putut, cam pana acum 2 luni cand mi-a expirat ITP-ul. De aici a pornit toata operatia de "resuscitare".
Masina a suferit destule interventii:
- a primit amortizoare noi fata-spate + flanse si rulmenti noi pe fata
- simeringurile de la distributie au fost schimbate
- a fost vopsita din nou
- a primit 2 scaune sport
- pentru vopsea a fost facuta tinichideria completa
- bare reparate cu fibra de sticla
- i-am eliminat ornamentele de gtx de pe usi
- consumabile schimbate(filtre:ulei, aer, benzina; ulei; stergatoare; ulei cutie; antigel; lichid parbriz)
- i-am schimbat blocul de lumini, borcanul de la apa, pastilele antiinghet din chiulasa(urmeaza si cele din blocul motor)
- am schimbat bujii, distribuitor, fise, bobina de inductie.
- am schimbat pompa de apa
- am schimbat cablul de acceleratie, garnitura de la baia de ulei
- i-am pus garnituri noi la cilindrii de frana spate
- am schimbat un etrier
- am schimbat bucsile de la bascule, de la bara de torsiune, pivoti, capete de bara, o bieleta...
Ar mai fi multe de mentionat, dar momentan atat imi aduc aminte. Or sa mai urmeze in functie de posibilitatile financiare. acum masina asteapta un set de cauciucuri si o sa mearga la inspectie...