Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Masina mea Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-11, 15:14   #526
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

M-am decis si eu ! La mine vine 2.5 20v cu tractiune integrala,numa sa treaca craciunu si pastele sa mai strang ceva vise !

Vlade' fa-ti masina sa te poti bucura de ea,nu de munca la ea !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 18:48   #527
gabrielwrc

Stage 3
 
gabrielwrc's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Salut, nu e 8v, in 16v vrea sa bage 1.7...sa intre in aceiasi grupa) vlad si nebuniile!
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Asta e 16v?
gabrielwrc is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 20:49   #528
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Nu inteleg ce ai vrut sa spui!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 23:56   #529
gabrielwrc

Stage 3
 
gabrielwrc's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Salut, cum unii maresc blocul prin alezare...el vrea sa foloseasca blocul ,chiulasa de 16v cu pistoane forjate de 1.7 si atunci rezulta 1.7 16v ptr a ramane in aceiasi grupa la rally dar cu un motor mai destept! e destul de creativ ce vrea el bravo ptr initiativa macar, pana la proba contrarie!
__________________
CINE NU INCEARCA...A PIERDUT DEJA!!!
gabrielwrc is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 04:39   #530
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Adica la motorul de 1.7 ii pune chiulasa de 16v?
Care este grupa actuala la rally?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 17:33   #531
bodel

Stage 4
 
bodel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Quote:
Originally Posted by gabrielwrc View Post
Salut, cum unii maresc blocul prin alezare...el vrea sa foloseasca blocul ,chiulasa de 16v cu pistoane forjate de 1.7 si atunci rezulta 1.7 16v ptr a ramane in aceiasi grupa la rally dar cu un motor mai destept! e destul de creativ ce vrea el bravo ptr initiativa macar, pana la proba contrarie!
Pe blocul de 1.7 nu prea se pupa niste canale de ulei cu chiulasa de 1.8 16v dar se pot aranja, chiar daca se face treaba asta o sa iasa un motor foarte decomprimat deoarece b18ft este un motor tip heron (camera de ardere in piston) la care mai adaugi volumul camerei de ardere a chiulasei de 16 v. cel mai simplu, ieftin si eficient intr-un f7p sa bagi pistane dedicate lui ptr aplicatie turbo.
Cat despre axa de aspirat eu pe 1.7 am pus o chiulasa cu totul de aspirat ca sa nu stau sa faca pastile de reglaj la tacheti si inafara de un cuplu putin mai mare pe "zona de aspirat" din turatia motorului si o crestere a temperaturii in evacuare nu am sesizat nici un avantaj. Mentionez ca dimensiunea supapelor e aceeasi si electronica motorului stock.
bodel is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 20:58   #532
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Perfect bodel,e exact ce intuiam si eu. Din cauza incrucisarii creste spool-up-ul dar si temperatura. Cred ca combinatia cu axa asta e buna doar un tandem cu o turbina mai maricica !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 21:43   #533
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Quote:
Originally Posted by bodel View Post
Pe blocul de 1.7 nu prea se pupa niste canale de ulei cu chiulasa de 1.8 16v dar se pot aranja, chiar daca se face treaba asta o sa iasa un motor foarte decomprimat deoarece b18ft este un motor tip heron (camera de ardere in piston) la care mai adaugi volumul camerei de ardere a chiulasei de 16 v. cel mai simplu, ieftin si eficient intr-un f7p sa bagi pistane dedicate lui ptr aplicatie turbo.
Cat despre axa de aspirat eu pe 1.7 am pus o chiulasa cu totul de aspirat ca sa nu stau sa faca pastile de reglaj la tacheti si inafara de un cuplu putin mai mare pe "zona de aspirat" din turatia motorului si o crestere a temperaturii in evacuare nu am sesizat nici un avantaj. Mentionez ca dimensiunea supapelor e aceeasi si electronica motorului stock.
se poate pune chiulasa de 1.8 16v pe bloc de 1.7, cu rezultate notabile...adevarat trebuie luat cat se poate din chiulasa si luat un pic si din bloc, apoi din pistoane, multa munca. E in Braila un clio cu combinatia asta si maerge bine tare ...cu un t3/t4.

legat de axa de aspirat pe turbo, nu e vorba de un proiect pe 1.7 t dar e pe 1,3 t de fiat.
Am pus pe masina corp clapeta mai mare( de 1.3 aspirat) si axa de 1.3 aspirat -> rezultatul, cu turbina stoc si cu bleed valve-ul cu reglajul ramas in aceiasi pozitie ca inainte de modificari, am simtit o crestere importanta in raspuns, putere/cuplu dar si o crestere a presiunii de lucuru a turbinei cu 0,3 bari
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 22:26   #534
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Nu va jucati cu focul, sau macar monitorizati orice modificare.
AFR, EGT ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 02:00   #535
bodel

Stage 4
 
bodel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post
Perfect bodel,e exact ce intuiam si eu. Din cauza incrucisarii creste spool-up-ul dar si temperatura. Cred ca combinatia cu axa asta e buna doar un tandem cu o turbina mai maricica !
Eu am o GT28RS replica, dar cum a zis si Sebastian creste temp in evacuare.Am atasat si o poza cu ceva detalii despre axa cu came.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	162-163.JPG
Views:	94
Size:	2.34 MB
ID:	2264608  

Last edited by bodel; 17-12-11 at 02:04.
bodel is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 10:35   #536
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Tine replica aia ?
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 12:41   #537
bodel

Stage 4
 
bodel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Momentan rezista are cam 20.000 km + 2 sezoane de drag
bodel is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 15:20   #538
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Foarte interesant sunt curios sa vad si eu proiectul tau, unde ai expus masina... un topic ceva.
Greu de stiut daca replica copiaza graficele de turbina ale originalului.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 16:32   #539
bodel

Stage 4
 
bodel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Nu am topic cu masina iar in legatura cu replica garantez ca nu e in acelasi grafic cu originalul
bodel is offline   Reply With Quote
Old 17-12-11, 17:11   #540
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 GTE Turbo

Quote:
Originally Posted by bodel View Post
Momentan rezista are cam 20.000 km + 2 sezoane de drag
o replica am avut si eu T3 pe admisie cu T25 pe evacuare si era racheta masina ,o chinezarie dar buna ,conteaza mult sa ai blow off ,fara ii cam scurtezi viata oricarei turbine...
Ferny is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -