15-12-11, 15:14
|
#526
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
M-am decis si eu ! La mine vine 2.5 20v cu tractiune integrala,numa sa treaca craciunu si pastele sa mai strang ceva vise !
Vlade' fa-ti masina sa te poti bucura de ea,nu de munca la ea !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
|
|
|
15-12-11, 18:48
|
#527
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Salut, nu e 8v, in 16v vrea sa bage 1.7...sa intre in aceiasi grupa  ) vlad si nebuniile!
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Asta e 16v?
|
|
|
|
15-12-11, 20:49
|
#528
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Nu inteleg ce ai vrut sa spui!
|
|
|
15-12-11, 23:56
|
#529
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Salut, cum unii maresc blocul prin alezare...el vrea sa foloseasca blocul ,chiulasa de 16v cu pistoane forjate de 1.7 si atunci rezulta 1.7 16v ptr a ramane in aceiasi grupa la rally dar cu un motor mai destept! e destul de creativ ce vrea el bravo ptr initiativa macar, pana la proba contrarie!
__________________
 CINE NU INCEARCA...A PIERDUT DEJA!!!
|
|
|
16-12-11, 04:39
|
#530
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Adica la motorul de 1.7 ii pune chiulasa de 16v?
Care este grupa actuala la rally?
|
|
|
16-12-11, 17:33
|
#531
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Quote:
Originally Posted by gabrielwrc
Salut, cum unii maresc blocul prin alezare...el vrea sa foloseasca blocul ,chiulasa de 16v cu pistoane forjate de 1.7 si atunci rezulta 1.7 16v ptr a ramane in aceiasi grupa la rally dar cu un motor mai destept! e destul de creativ ce vrea el bravo ptr initiativa macar, pana la proba contrarie!
|
Pe blocul de 1.7 nu prea se pupa niste canale de ulei cu chiulasa de 1.8 16v dar se pot aranja, chiar daca se face treaba asta o sa iasa un motor foarte decomprimat deoarece b18ft este un motor tip heron (camera de ardere in piston) la care mai adaugi volumul camerei de ardere a chiulasei de 16 v. cel mai simplu, ieftin si eficient intr-un f7p sa bagi pistane dedicate lui ptr aplicatie turbo.
Cat despre axa de aspirat eu pe 1.7 am pus o chiulasa cu totul de aspirat ca sa nu stau sa faca pastile de reglaj la tacheti si inafara de un cuplu putin mai mare pe "zona de aspirat" din turatia motorului si o crestere a temperaturii in evacuare nu am sesizat nici un avantaj. Mentionez ca dimensiunea supapelor e aceeasi si electronica motorului stock.
|
|
|
16-12-11, 20:58
|
#532
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Perfect bodel,e exact ce intuiam si eu. Din cauza incrucisarii creste spool-up-ul dar si temperatura. Cred ca combinatia cu axa asta e buna doar un tandem cu o turbina mai maricica !
|
|
|
16-12-11, 21:43
|
#533
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Fiat]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Quote:
Originally Posted by bodel
Pe blocul de 1.7 nu prea se pupa niste canale de ulei cu chiulasa de 1.8 16v dar se pot aranja, chiar daca se face treaba asta o sa iasa un motor foarte decomprimat deoarece b18ft este un motor tip heron (camera de ardere in piston) la care mai adaugi volumul camerei de ardere a chiulasei de 16 v. cel mai simplu, ieftin si eficient intr-un f7p sa bagi pistane dedicate lui ptr aplicatie turbo.
Cat despre axa de aspirat eu pe 1.7 am pus o chiulasa cu totul de aspirat ca sa nu stau sa faca pastile de reglaj la tacheti si inafara de un cuplu putin mai mare pe "zona de aspirat" din turatia motorului si o crestere a temperaturii in evacuare nu am sesizat nici un avantaj. Mentionez ca dimensiunea supapelor e aceeasi si electronica motorului stock.
|
se poate pune chiulasa de 1.8 16v pe bloc de 1.7, cu rezultate notabile...adevarat trebuie luat cat se poate din chiulasa si luat un pic si din bloc, apoi din pistoane, multa munca. E in Braila un clio cu combinatia asta si maerge bine tare ...cu un t3/t4.
legat de axa de aspirat pe turbo, nu e vorba de un proiect pe 1.7 t dar e pe 1,3 t de fiat.
Am pus pe masina corp clapeta mai mare( de 1.3 aspirat) si axa de 1.3 aspirat -> rezultatul, cu turbina stoc si cu bleed valve-ul cu reglajul ramas in aceiasi pozitie ca inainte de modificari, am simtit o crestere importanta in raspuns, putere/cuplu dar si o crestere a presiunii de lucuru a turbinei cu 0,3 bari
|
|
|
16-12-11, 22:26
|
#534
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Nu va jucati cu focul, sau macar monitorizati orice modificare.
AFR, EGT ...
|
|
|
17-12-11, 02:00
|
#535
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Quote:
Originally Posted by tm8bnz
Perfect bodel,e exact ce intuiam si eu. Din cauza incrucisarii creste spool-up-ul dar si temperatura. Cred ca combinatia cu axa asta e buna doar un tandem cu o turbina mai maricica !
|
Eu am o GT28RS replica, dar cum a zis si Sebastian creste temp in evacuare.Am atasat si o poza cu ceva detalii despre axa cu came.
Last edited by bodel; 17-12-11 at 02:04.
|
|
|
17-12-11, 10:35
|
#536
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Tine replica aia ?
|
|
|
17-12-11, 12:41
|
#537
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Momentan rezista are cam 20.000 km + 2 sezoane de drag
|
|
|
17-12-11, 15:20
|
#538
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Foarte interesant sunt curios sa vad si eu proiectul tau, unde ai expus masina... un topic ceva.
Greu de stiut daca replica copiaza graficele de turbina ale originalului.
|
|
|
17-12-11, 16:32
|
#539
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Nu am topic cu masina iar in legatura cu replica garantez ca nu e in acelasi grafic cu originalul
|
|
|
17-12-11, 17:11
|
#540
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Quote:
Originally Posted by bodel
Momentan rezista are cam 20.000 km + 2 sezoane de drag
|
o replica am avut si eu T3 pe admisie cu T25 pe evacuare si era racheta masina ,o chinezarie dar buna ,conteaza mult sa ai blow off ,fara ii cam scurtezi viata oricarei turbine...
|
|
|
|
|