05-05-11, 10:52
|
#481
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 736
Member of: [VW]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Scuze de off-topic, gasesc undeva o galerie foto a evenimentului?
|
|
|
05-05-11, 11:31
|
#482
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
|
|
|
05-05-11, 22:28
|
#483
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
|
|
|
06-05-11, 08:25
|
#484
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
sincere felicitari !
|
|
|
06-05-11, 18:42
|
#485
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,438
Member of: [Colectionar Machete] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
super tare derapajul.
succes in continuare si la cat mai multe premii.
|
|
|
31-05-11, 12:59
|
#486
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Raliul Paulis-Cladova - A 3-a etapa a Campionatului Regional de Rally Sprint
Echipajul Emanuel Resiga / Iulia Nicolescu isi propune sa participe sambata la etapa de raliu cu proaspat reparatul Renault 5 GTE Turbo la etapa de raliu de la Cladova precum si duminica cu titlu demonstrativ, pentru show, cu Toyota Celica GT-Four la etapa de indemanare in cadrul Expo Arad.
Multumim pentru suport: DEME Macarale, ARPFarm, A-CAR Timisoara, infolieriauto.ro, AutoLCD Timisoara, JR-Shop si Resiga-Lu.
Mai multe detalii,harta probelor precum si un Review al Raliului Tomesti (including the crash) aici : MotorsportNews
Last edited by tm8bnz; 31-05-11 at 13:01.
|
|
|
07-08-11, 16:04
|
#487
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Asta este o masina facuta asa cum trebuie si vad ca da rezultate foarte bune.
Poate ca ar fi interesant de expus o fisa tehnica actualizata cu totul trecut intr-o coloana usor de vizionat.
Felicitari si succes in continuare!
|
|
|
07-08-11, 23:06
|
#488
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Fisa din 2009, nu s-au schimbat multe lucruri,doar s-a umblat la fiabilitate si setarile electronicii/sasiului pt a avrea performante maxime pt ca,desigur,toti stim ca "power is nothing without control"
|
|
|
08-08-11, 07:04
|
#489
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Rezultatul este impresionant.
Internele sunt de serie, sau au fost inlocuite cu altele forjate?
Ce axa cu came se utilizeaza?
Care este raportul de compresie al motorului?
Cum este controlata presiunea in turbo?
Ce combustibil foloseste?
200cp sunt o putere foarte mare pentru un T2.
|
|
|
10-08-11, 16:01
|
#490
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Nu sunt 200 cai,cine a facut afisul asta pt nu-mai-stiu ce expo a fost optimist. Nu cred ca trece de 170 cai,si nici nu am nevoie inca pana nu rezolv problema blocantului. Dar pt ca are un cuplu substantial si masina fiind usoara are reprize impresionante (de aici si opinia ne-avizata a multora de forma "frate tu ai 280 cai pe masina asta,uite cum fuge,nu ai ce cauta la grupa asta")
Motorul ca interne este stock,axa stock (nici interne nici axa nu sunt de gasit aftermarket,decat pe comanda speciala) pt ca este o masina ce trebuie reparata rapid si ieftin (un alt motor intreg ~300-500 euro)
Rap compresie 8.1 benzina de pompa dar la iarna o convertesc pe E85 ca nu se mai poate asa (scump/eficienta scazuta)
Nu este o bomba de masina,sau io-stiu ce minune tehnca,e doar un aparat construit de mine pt placerea proprie si in raport cu grosimea portofelului. Multi au masini cu numere mari pe foaie dar sunt tinute in vitrina sau explodeaza la prima cursa. La ce bun atunci ?
Last edited by tm8bnz; 10-08-11 at 16:04.
|
|
|
10-08-11, 21:42
|
#491
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Ai o realizare notabila, chiar daca nu este o masina aparent scumpa se vede ca este ingrijita si pusa la punct.
La cutia de viteze la rapoarte ai umblat mai ales ca inteleg ca o folosesti pe circuite relativ scurte?
|
|
|
10-08-11, 23:12
|
#492
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Am 2 cutii una cu rapoartele stock si una cu rapoarte scurte pt raliurile "inclinate" iar in curand vine blocantul care este mai pretios decat orice turbina,electronica,axa,etc. aducatoare de putere.
|
|
|
11-08-11, 05:55
|
#493
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
In mod cert autoblocantul isi face toti banii.
Ce ai luat, un Quaife?
Da este interesant cu doua cutii in functie de traseu si cred ca se simte diferenta.
Presupun ca cutia de serie este de la Volvo 1.7 turbo care venea la motoarele astea, iar cea scurta probabil de la altceva , sau tot una de serie cu coroana si pinionul de atac cu raport mai scurt de la altceva?
Chiar sunt curios, daca nu este secret bineniteles, care sunt rapoartele treptelor si care este raportul final la cutiutele care le utilizezi acum.
In mod cert daca ai schimba turbina chiar daca ai castiga putere ai pierde ceva antrenare si raspuns in zona de jos.
|
|
|
11-08-11, 09:51
|
#494
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
De Quaife nu am avut bani asa ca am apelat la un atelier unguresc ce potrivesc blocante in cutiile Ladelor din campionatul lor. Urmeaza sa vad ce a iesit,la jumatate de pret fata de Quaife.
Cutia stock e aia e volvo si e surprinzator de bine etajata pt acest motor,parca sunt suflete pereche.
Cea scurta este o cutie de pe un aspirat,desigur, iar rapoartele nu sunt secret,am undeva listele cu toate cutiile dar la fel,sunt si publice. Cert e ca cea lunga face top speed undeva la 190km/h / 6000rpm iar cea scurta 160 sau asa ceva testate pe GPS cu roti de 580mm diametru
|
|
|
11-08-11, 20:15
|
#495
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault 5 GTE Turbo
Este foarte interesanta ideea si informatia de a avea alternativa pt un autoblocant.
Poti sa ne faci publica inforatia cu datele contact ale firmei respective?
Anvelopa care echipa masina care era echipata cu acest motor era 185/60/14 si astfel dimensiunile erau oarecum similare cu ceea ce spui in lantul cinematic al transmisiei. Diametrul era 578mm.
Este o abatere de sub 1% deci matematica simpla ne permite sa punem egal.
Eu nu cunosc aceasca masina, nu ii stiu performantele si nici abaterile(Volvo 480 Turbo echipat cu motorul Renault de 1.7l turbo).
In filme am vazut masnile astea frecventand viteze pe bord de 210-220Km/h, uite si un mic exemplu:
https://www.youtube.com/watch?v=luAVc3Jd0xY
Aici se vede mai bine 220KM/h - la 5400RPM:
https://www.youtube.com/watch?v=81DRd...eature=related
Astfel de masini sunt greu de gasit si de testat corect pe dyno la sediul nostru Racing Code.
Cumva la cutia de serie ai schimbat raportul final sau e alta cutie de viteze?
De pe ce aspirat ai luat cutia cu 160km/h la top, cred ca asta are un randament fantastic pe urcare.
|
|
|
|
|