15-02-06, 00:45
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
Renault super 5
https://www.4tuning.ro/ilegale/Marea-cursa.asp
''Oricum dupa vreo 30 de min de cursa in care legea a facut-o un Renault 5 turbo, care le-a cam dat cu virgula detinatorilor de Bmw, si multor alte marci prezente. ''
''O masina mica cu o acceleratie dementa care a facut spectacol.''
|
|
|
15-02-06, 13:52
|
#2
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
date tehnice
caroserie ranforsata dupa modelul Renault sport preparare Grupa A. rollbar mater, bara anti-apropiere intre oalele fata.
suspensie koni sport pe fata; bilstein rally pe spate.
toate conductele de frana respectiv de benzina sunt trase prin interior. racordurile de frana racing.
motor: au fost aduse modoficari volantei, arborelui cotit, chiulasei, supapelor, turbocompresorului. am renuntat la schimbatorul de caldura existent in corpul radiatorului de apa si am montat un radiator de ulei. am folosit un electroventilator mai mare fapt pentru care a trebuit sa schimb pozitia unui furtun de la radiator. filtrul de aer este sport marca sandler. furtunele de la turbocompresor sunt racing (siliconate). am montat o supapa pop-off.
aprinderea este modificata dupa instructiunile Renault sport (Grupa A).
puterea obtinuta este in jur de 200 cai putere la o presiune de supraalimentare de 1,5 bari.
masina a avut montata o axa cu came de curse la care am renuntat din cauza consumului.
am avut ceva probleme din cauza garniturilor de chiulasa, am dat chiulasa jos de 2 ori intr-o luna, dar am reusit sa gasesc o garnitura care sa reziste foarte bine la presiuni mari de supraalimentare.
|
|
|
15-02-06, 15:18
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,621
Member of: [Moderators]
|
nu o mai recunoastem... atunci avea alte roti parca
cursa cu cele 3 ursulete 3.5 in paralel a fost mortala
nu se poate uita asa ceva...
|
|
|
15-02-06, 15:34
|
#4
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
da , ai dreptate , avea rotile de saxo sport pe 15'' , astea sunt pe 16'' , pleaca un pic mai greu dar castig foarte mult de la a II a in sus , si am mult mai multa stabilitate cu rotile astea
|
|
|
15-02-06, 16:26
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
|
masina e super super ... felicitari
|
|
|
15-02-06, 17:10
|
#6
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
ce garnitura de chiulasa folosesti acum, de unde ai cumparato, si cat a costat?
|
|
|
15-02-06, 20:36
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
initial am luat d-astea de firma din afara , am dat pe prima 100 de euro si pe a doua 150 , si pe urma am rezolvat cu un nene f dragutz in brasov pe care cred ca-l stii
zicea ca a mai facut la unu cu dacia din bucuresti
|
|
|
16-02-06, 02:06
|
#8
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Da, mi-a facut si mie nenea ala garnitura, dar s-a grabit , si nu a dat gaurile unde trebuiau date.Drept urmare mi-a suflato. Numai pe a mea a gresito, in rest celelalte facute de el, erau ok. O sa mai apelez si eu la el, si o sa ii zic sa o faca corect, fara graba...
|
|
|
16-02-06, 11:42
|
#9
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
toata treaba e sa stai acolo cu el
mie mi-a facut-o pe comanda , initial zicea ca nu poate sa faca asa cum vreau eu , pe urma ca dureaza , etc , tot felul de scuze d-astea si intr-un final vazand ca nu mai scapa de mine s-a apucat de ea
finalul - in 2 ore era gata si cum vroiam eu
i-am dat si mai mult decat a cerut cu vreo 500000
|
|
|
17-02-06, 22:37
|
#10
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Asta nu a fost masina lui Papi daca nu te superi de intrebare?
Si cum sa aiba 200 de cai ?
Aprindere modificata...ai inversat firele sa castigi 5 grade avans altceva ce puteai sa faci...e un cinci si aprindera lui e cam limitata.
|
|
|
18-02-06, 12:04
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
am zis 200 de cai la 1,5 bari , da-i telefon lu papi , daca nu crezi si daca iti zice altfel imi spui si mie , si in al doilea rand am alta aprindere , nu cea de 5. daca sti masina atunci de ce comentezi , i-a zi tu nebunule o fi vreo una de serie , nu?
|
|
|
18-02-06, 12:22
|
#12
|
Stage 1
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
|
pe langa inversarea firelor , daca mai anuleaza inca o masa a aprinderii mai castigi 3 grade si cu 4 nu 5 grade cum zici tu - sunt 7 , modificare de grupa N , dar cand am luat masina aprinderea mea nu prea functiona si am pus alta de care sunt f multumit
|
|
|
20-02-06, 01:58
|
#13
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
De ce nu ii faci de curiozitate un Dyno test? Parerea mea personala este ca are pana in 160 CP. Un test ne va spune exact.
|
|
|
20-02-06, 02:01
|
#14
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Ai scazut avansul cu 7 grade? Sa nu mai detoneze? Trebuie sa fac si eu treaba asta, numai ca pe partea de aspirat nu o sa mai aiva deloc putere.
|
|
|
20-02-06, 12:41
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Este foarte posibil sa-i fi dat ceva grade avans nu neaparat sa-i ia. Eu sunt curios ce turbina a pus in loc de T2 si cum se simte . La 1.5 bar nu poate fi T2 si 200 cai la 1.5 \"miroase\" a T25 sau turbina hibrid. Cu carburatorul jetat pt presiunea aceea ....e foarte posibil sa scoata cam 200 cai.
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
|
|