Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Masina mea Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-06, 23:45   #1
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default Renault super 5

https://www.4tuning.ro/ilegale/Marea-cursa.asp


''Oricum dupa vreo 30 de min de cursa in care legea a facut-o un Renault 5 turbo, care le-a cam dat cu virgula detinatorilor de Bmw, si multor alte marci prezente. ''
''O masina mica cu o acceleratie dementa care a facut spectacol.''
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	hpim48607ad_451.jpg
Views:	259
Size:	371.3 KB
ID:	69015   Click image for larger version

Name:	741_795.jpg
Views:	603
Size:	790.2 KB
ID:	69016   Click image for larger version

Name:	147_247.jpg
Views:	280
Size:	841.3 KB
ID:	69017  

Click image for larger version

Name:	55_105.jpg
Views:	571
Size:	700.5 KB
ID:	69018   Click image for larger version

Name:	52_678.jpg
Views:	194
Size:	705.2 KB
ID:	69019   Click image for larger version

Name:	6_530.jpg
Views:	248
Size:	1.87 MB
ID:	69020  

dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 12:52   #2
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default date tehnice

caroserie ranforsata dupa modelul Renault sport preparare Grupa A. rollbar mater, bara anti-apropiere intre oalele fata.
suspensie koni sport pe fata; bilstein rally pe spate.
toate conductele de frana respectiv de benzina sunt trase prin interior. racordurile de frana racing.
motor: au fost aduse modoficari volantei, arborelui cotit, chiulasei, supapelor, turbocompresorului. am renuntat la schimbatorul de caldura existent in corpul radiatorului de apa si am montat un radiator de ulei. am folosit un electroventilator mai mare fapt pentru care a trebuit sa schimb pozitia unui furtun de la radiator. filtrul de aer este sport marca sandler. furtunele de la turbocompresor sunt racing (siliconate). am montat o supapa pop-off.
aprinderea este modificata dupa instructiunile Renault sport (Grupa A).
puterea obtinuta este in jur de 200 cai putere la o presiune de supraalimentare de 1,5 bari.
masina a avut montata o axa cu came de curse la care am renuntat din cauza consumului.
am avut ceva probleme din cauza garniturilor de chiulasa, am dat chiulasa jos de 2 ori intr-o luna, dar am reusit sa gasesc o garnitura care sa reziste foarte bine la presiuni mari de supraalimentare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	hpim48599gx_220.jpg
Views:	472
Size:	459.7 KB
ID:	69084  
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 14:18   #3
DnI

Stage 5
 
DnI's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of:
[Moderators]
Default

nu o mai recunoastem... atunci avea alte roti parca

cursa cu cele 3 ursulete 3.5 in paralel a fost mortala
nu se poate uita asa ceva...
DnI is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 14:34   #4
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default

da , ai dreptate , avea rotile de saxo sport pe 15'' , astea sunt pe 16'' , pleaca un pic mai greu dar castig foarte mult de la a II a in sus , si am mult mai multa stabilitate cu rotile astea
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 15:26   #5
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

masina e super super ... felicitari
Morro is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 16:10   #6
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

ce garnitura de chiulasa folosesti acum, de unde ai cumparato, si cat a costat?
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 19:36   #7
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default

initial am luat d-astea de firma din afara , am dat pe prima 100 de euro si pe a doua 150 , si pe urma am rezolvat cu un nene f dragutz in brasov pe care cred ca-l stii
zicea ca a mai facut la unu cu dacia din bucuresti
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 16-02-06, 01:06   #8
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Da, mi-a facut si mie nenea ala garnitura, dar s-a grabit , si nu a dat gaurile unde trebuiau date.Drept urmare mi-a suflato. Numai pe a mea a gresito, in rest celelalte facute de el, erau ok. O sa mai apelez si eu la el, si o sa ii zic sa o faca corect, fara graba...
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 16-02-06, 10:42   #9
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default

toata treaba e sa stai acolo cu el
mie mi-a facut-o pe comanda , initial zicea ca nu poate sa faca asa cum vreau eu , pe urma ca dureaza , etc , tot felul de scuze d-astea si intr-un final vazand ca nu mai scapa de mine s-a apucat de ea
finalul - in 2 ore era gata si cum vroiam eu
i-am dat si mai mult decat a cerut cu vreo 500000
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 21:37   #10
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Asta nu a fost masina lui Papi daca nu te superi de intrebare?

Si cum sa aiba 200 de cai ?
Aprindere modificata...ai inversat firele sa castigi 5 grade avans altceva ce puteai sa faci...e un cinci si aprindera lui e cam limitata.


rew is offline   Reply With Quote
Old 18-02-06, 11:04   #11
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default

am zis 200 de cai la 1,5 bari , da-i telefon lu papi , daca nu crezi si daca iti zice altfel imi spui si mie , si in al doilea rand am alta aprindere , nu cea de 5. daca sti masina atunci de ce comentezi , i-a zi tu nebunule o fi vreo una de serie , nu?
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 18-02-06, 11:22   #12
dragonelu'

Stage 1
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 23
Default

pe langa inversarea firelor , daca mai anuleaza inca o masa a aprinderii mai castigi 3 grade si cu 4 nu 5 grade cum zici tu - sunt 7 , modificare de grupa N , dar cand am luat masina aprinderea mea nu prea functiona si am pus alta de care sunt f multumit
dragonelu' is offline   Reply With Quote
Old 20-02-06, 00:58   #13
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

De ce nu ii faci de curiozitate un Dyno test? Parerea mea personala este ca are pana in 160 CP. Un test ne va spune exact.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 20-02-06, 01:01   #14
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Ai scazut avansul cu 7 grade? Sa nu mai detoneze? Trebuie sa fac si eu treaba asta, numai ca pe partea de aspirat nu o sa mai aiva deloc putere.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 20-02-06, 11:41   #15
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Este foarte posibil sa-i fi dat ceva grade avans nu neaparat sa-i ia. Eu sunt curios ce turbina a pus in loc de T2 si cum se simte . La 1.5 bar nu poate fi T2 si 200 cai la 1.5 \"miroase\" a T25 sau turbina hibrid. Cu carburatorul jetat pt presiunea aceea ....e foarte posibil sa scoata cam 200 cai.
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -