A venit timpul (desi cam tarziu) sa imi prezint si eu copilul.
Un Renault 5 GTT din 86, care a intrat in tara in 94 si a fost pe mana unui singur proprietar.
Din pacate dupa 3 drumuri Italia Romania a renuntat la turbina si a pus interne de dacie si asa mai departe ( o blasfemie). avantajul e ca masina nu a fost alergata iar rugina de pe ea e ca inexistenta.
Eu am luat masina in iulie, masina nemergand de 3 ani (ITP expirat).
Acuma sa incepem cu ce s-a schimbat la ea :
- discuri frana noi pe fata + placute (acum sunt de vanzare deoarece am montat frane de de Clio 1.8 16v)
- discuri frana noi pe spate + placute
- intercooler custom cu capace aluminiu ( tre sa fac poze la ea in configuratia actuala ca sa vedeti ce mai e pe acolo)
- blow off Forge + admisie aluminiu
- robinet presiune Forge (urmeaza a fi mutat in masina)
- ceasuri aditionale = presiune ulei, presiune boost, temperatura apa , turometru cu shift light (au fost montate alte sonde pentru ceasuri)
- scaune sport de pe un Opel cica (alea originale nu prea ma incap

)
- o gramada de butonase care comanda diverse in masina (inclusiv contacul) + buton pornire si contact general
- jante Speedline de Clio Williams 15 toli ( cele din poze s-au dat si nu mai sunt pe masina )
- radiator ulei separat
- motorul a fost desfacut si refacut in totalitate (pacat ca am uitat total sa usurez volanta, dar se va realiza cat de curand asta)
- evacuare pe 53 mm cu iesire pe mijloc in spate
- tubina marita
- mai sunt modificari dar sincer nu mai imi aduc aminte acuma dar voi reveni cu update-uri
La masina s-a muncit f f f mult si fara ajutorul lui Adi (Milli) nu reuseam sa fac asta
Unele poze sunt mai vechi, altele mai noi dar cand o sa fie frumos afara o sa mai fac niste poze.
Planuri pana la primavara mai sunt destule

bani sa fie si timp ca sa o pot pregati pentru sezonul urmator.
Din pacate nu mai pot pune poze din cauza netului dar mai pe seara cand aj acasa mai postez