20-01-12, 11:44
|
#226
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 355
|
Re: DACIA 1300 clasica
salut, am trecut prin topicul tau astazi si sincer am ramas fara cuvinte...pana in stadiul actual este proportionata perfect...felicitari pentru ambitia pe care o ai si cu siguranta daca vei duce proiectul pana la finalizare...vei face furori
BRAVO!!!
|
|
|
20-01-12, 12:28
|
#227
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: DACIA 1300 clasica
|
|
|
20-01-12, 19:07
|
#228
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Cunosc despre ce este vorba aici dar este gandita intr-un fel.Si sincer cat costa o conducta nu e problema.
Multumesc andrei_znp pentru parerea ta...
|
|
|
20-01-12, 22:01
|
#229
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
|
Re: DACIA 1300 clasica
conducta nu e scumpa dar daca se rupe si intri in vreo masina mai scumpa atunci poate fi o problema
|
|
|
21-01-12, 14:01
|
#230
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: DACIA 1300 clasica
Nu s-a-nteles.
Pe etrieri se pune racord flexibil, din cauciuc, niciodata conducta rigida metalica.
Etrierii, spre deosebirii de cilindrii receptori de tambur, SE MISCA. Apoi, pe masura uzurii placutelor, isi schimba pozitia cu milimetri buni, aceasta deplasare trebuie compensata.
Pune racorduri langa etrieri!
|
|
|
21-01-12, 14:03
|
#231
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da exact, plus ca atunci cand doresti sa schimbi placutele, ce faci, stai si indoi teava, este mult mai sigur si mai confortabil cu racorduri de cauciuc.
|
|
|
21-01-12, 14:04
|
#232
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
mersi oricum stiu ce am de facut si am sa fac ... dar mai am pana ajung iar acolo....momentan masina este pe bara....
|
|
|
21-01-12, 22:13
|
#233
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by Muttley
Nu s-a-nteles.
Pe etrieri se pune racord flexibil, din cauciuc, niciodata conducta rigida metalica.
Etrierii, spre deosebirii de cilindrii receptori de tambur, SE MISCA. Apoi, pe masura uzurii placutelor, isi schimba pozitia cu milimetri buni, aceasta deplasare trebuie compensata.
Pune racorduri langa etrieri!
|
Atunci de ce puntea de 18 turbo vine cu teava si nu cu racorduri flexibile? Intradevar puntea de 18 are un surplus de teava fata de ce are colegu....
Nu crezi ca racordul flexibil o sa aibe un mic lag la franare? Nu o sa fie asa precisa frana... O parere doar....
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
22-01-12, 03:12
|
#234
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Atunci de ce puntea de 18 turbo vine cu teava si nu cu racorduri flexibile? Intradevar puntea de 18 are un surplus de teava fata de ce are colegu....
Nu crezi ca racordul flexibil o sa aibe un mic lag la franare? Nu o sa fie asa precisa frana... O parere doar....
|
Exista furtune speciale care nu se mai dilata si atunci nu mai simti acel lag ... insesizabil
Adevarata problema este atunci cand furtunele se dilata diferit si blocheaza o roata, doua, mai repede, dar aici deja vorbim de cazuri extreme.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
Last edited by cheluakame; 22-01-12 at 03:14.
|
|
|
22-01-12, 13:23
|
#235
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Exista furtune speciale care nu se mai dilata si atunci nu mai simti acel lag ... insesizabil
|
Te referi la cele cu camasa si insertii metalice? Am auzit de ele, dar sunt foarte scumpe..
|
|
|
22-01-12, 13:49
|
#236
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
|
Re: DACIA 1300 clasica
Daca e sa o luam asa, ar putea sa taie din teava si sa o bercuiasca, astfel incat sa fie furunul cat mai intins (lasand un mic loc de indoire pentru a putea da jos sau pentru uzura placutelor, dar nu prea mare pentru ca se umfla face burta si e eleastica pedaua).
|
|
|
22-01-12, 14:10
|
#237
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da...stiu ce ziceti ca am procedat gresit dar b08ygs stie el ce stie...oricum pentru mine asta nu este o problema....
|
|
|
03-02-12, 21:46
|
#238
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: DACIA 1300 clasica
Salut. Am vazut pe la inceput ca ti-ai comandat pistoane , supape, bolturi ..... Spune-mi si mie daca se poate de unde ai luat supape, ca eu caut de innebunesc si inafara de mecaparts nu am vazut sa mai fie si altii.
|
|
|
04-02-12, 13:39
|
#239
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 435
Member of: [DACIA] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Salut. Am vazut pe la inceput ca ti-ai comandat pistoane , supape, bolturi ..... Spune-mi si mie daca se poate de unde ai luat supape, ca eu caut de innebunesc si inafara de mecaparts nu am vazut sa mai fie si altii.
|
exact de pe mecaparts lea loat ....
|
|
|
04-02-12, 15:23
|
#240
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
De pe mecaparts au fost luate toate.
|
|
|
|
|