Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-11, 01:40   #91
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Se poate sa ne dai mai multe detalii? Tocami vroiam sa te intreb daca il faci Turbo, pentru ca daca il faci Turbo, nu poti folosi acele pistoane, sau daca le folosesti nu vei putea folosi presiune mai mare de 0.2-0.3 bari, pentru ca va detona din cauza raportului de comprimare ridicat (10:1). Chiar astept sa vad ce ai de gand si ce te-ai hotarat sa faci cu ea.

Da ai dreptate,raportul de comprimare este cam mare tinand cont de faptul ca garnitura de chiulasa este de 1,4....dar daca vrem ceva smekeresc putem sa aplicam una de grupa a 2-a...adica2.0 sau 2.2...din inox fara inele,iar atunci se vor schimba datele problemei...si se mai poate umbla in alta parte si poti merge cu presiune de pana la 1 bar cu garnitura stock...oricum poate daca va veni vreodata turbo sigur trebuie sa ii bubui ceva in el ca nu ma pot abtine pana nu aud eu westgate-ul cum urla si B.O.V.-ul cum ofteaza...asa ca cel mai sigur mergem pe "transpirat",pentru ca am observat ca toata lumea cauta si vrea turbo...


Tin sa mai fac o remarca:MASINA NU SE FACE PENTRU COMPETITII...masina se va face sa imi placa mie cum trage cum merge cum suna....dar totusi daca e potenta poate am sa o incerc o data.
__________________
D A C I A 1300
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 11:30   #92
DJBOSS

Stage 5
 
DJBOSS's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of:
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: DACIA 1300 clasica

Se poate merge cu presiune de 0,7 pe motorul de 1.4 si nu afecteaza garnitura de chiuloasa, la presiunea de 1 se buleste... ia exemplu de la un coleg de aici de pe forum care a resusit sa puna turbo pe motorul de dacie stock 1.4
__________________
https://forum.4tuning.ro/imagehosting/3380454a90745181e.gif
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare
https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...ml#post3738973

Dacia Rally Team
VITEZA NU UCIDE,DOAR IGNORANTA SI PROSTIA!!!
Detali despre DACIA HUY se pot gasi pe Facebook
DJBOSS is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 11:32   #93
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Da ma rog...vorbim de motoare diferite.Oricum tot mai mare e senzatia cand vezi ca un aspirat bate un turbo...zic si eu
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 13:24   #94
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA 1300 clasica

Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM View Post
Da ai dreptate,raportul de comprimare este cam mare tinand cont de faptul ca garnitura de chiulasa este de 1,4....dar daca vrem ceva smekeresc putem sa aplicam una de grupa a 2-a...adica2.0 sau 2.2...din inox fara inele,iar atunci se vor schimba datele problemei...si se mai poate umbla in alta parte si poti merge cu presiune de pana la 1 bar cu garnitura stock...oricum poate daca va veni vreodata turbo sigur trebuie sa ii bubui ceva in el ca nu ma pot abtine pana nu aud eu westgate-ul cum urla si B.O.V.-ul cum ofteaza...asa ca cel mai sigur mergem pe "transpirat",pentru ca am observat ca toata lumea cauta si vrea turbo...


Tin sa mai fac o remarca:MASINA NU SE FACE PENTRU COMPETITII...masina se va face sa imi placa mie cum trage cum merge cum suna....dar totusi daca e potenta poate am sa o incerc o data.
Aici cu raportul de comprimare se remediaza usor. O garnitura de cupru, sau de inox de care zici tu, de peste 2-2.5 mm si ai scazut cu o unitate, poate o unitate si jumatate raportul de comprimare. Plus ca garnitura in aceasta varianta este mult mai durabila. Iar despre garnitura originala, ce sa zic, daca il stii pe BNZ, el a avut motor de GTT pe Dacia, iar cu garnitura originala a dus motorul de vreo 2 ori la 1.3 bari, a doua oara pocnind garnitura si fisurand o camasa. Gandeste-te ca dupa ce a pus una de cupru, un pic mai inalta, ii dadea destul de des aceasta presiune si nu mai avea nimic. Sincer sa-ti zic, si eu prefer senzatia unui aspirat. E alta poveste, cand apesi acceleratia, nu mai astepti sa intre turbina si te gandesti ca ai lag pana la 2000-4000 (in functie de configuratie). Nu, cand ai apasat acceleratia, masina te baga in scaun de la 1000 pana la 7-8000 rpm, in functie de cum este "setat" acel motor. Iar cand un aspirat bate un Turbo, deja senzatia asta nu o poate inlocui nimic. Spor la treaba cu masina, si eu sunt unul din fanii tai. Numai bine si tie si Daciei.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 14:37   #95
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Oare o fi diferenta intre"demolator" si tinichigiu?...=))
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	389
Size:	122.4 KB
ID:	2253016   Click image for larger version

Name:	IMG00040.jpg
Views:	419
Size:	288.3 KB
ID:	2253017  
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 14:43   #96
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA 1300 clasica

Diferenta este ca de la cer la pamant. Cand pune ILY mana, se vede ca a facut treaba buna.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 16:24   #97
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA 1300 clasica

Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM View Post
Oare o fi diferenta intre"demolator" si tinichigiu?...=))
Mai Adrian are multa experienta si o mana super formata, nu-l poti compara cu orice tinichigiu de la coltul strazii.... Si masinile care le lucreaza el ies fara greseli.... Cinste lui
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 20:15   #98
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Stiu ca are experienta,tocmai daia am dus masina sa o las pe mainile lui.Omul stie ce face si este chiar foarte inveniv.

Multe idei inainte sa le pun in practica le-am dezbatut amandoi,iar el a reusit sa faca fara poza fara schita totul,asa cum trebuie.Nu stiu daca aveti idee dar sportiva lui MAKE..."PPU"...este conceptul lui,asa ca sa faci o masina de le zero nu cred ca este chiar usor.

Desi nu ma indoiesc eu de experienta lui,masina mea este pentru el o mare provocare,provocare care va ramane surpriza pentru voi...


Nu ezit sa ii mltumesc lui Adi pentru ceea ce face si sa ii urez decat spor la treaba in continuare.

Bafta!
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 20:22   #99
adrian_YLI

Stage 5
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 559
Default Re: DACIA 1300 clasica

Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM View Post
Stiu ca are experienta,tocmai daia am dus masina sa o las pe mainile lui.Omul stie ce face si este chiar foarte inveniv.

Multe idei inainte sa le pun in practica le-am dezbatut amandoi,iar el a reusit sa faca fara poza fara schita totul,asa cum trebuie.Nu stiu daca aveti idee dar sportiva lui MAKE..."PPU"...este conceptul lui,asa ca sa faci o masina de le zero nu cred ca este chiar usor.

Desi nu ma indoiesc eu de experienta lui,masina mea este pentru el o mare provocare,provocare care va ramane surpriza pentru voi...


Nu ezit sa ii mltumesc lui Adi pentru ceea ce face si sa ii urez decat spor la treaba in continuare.

Bafta!
iti multumesc foarte mult de aprecieri si am sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni nici pe tine nici pe cei care vor avea nevoie de ajutorul meu in viitor
adrian_YLI is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 21:42   #100
iuliano_smile

Stage 3
 
iuliano_smile's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
Default Re: DACIA 1300 clasica

Astazi sa muncit din greu)....il las pe Titi sa vorbeasca:d.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00535.JPG
Views:	159
Size:	388.7 KB
ID:	2254635   Click image for larger version

Name:	DSC00536.JPG
Views:	160
Size:	532.6 KB
ID:	2254636   Click image for larger version

Name:	DSC00537.JPG
Views:	205
Size:	686.8 KB
ID:	2254637  

Click image for larger version

Name:	DSC00538.JPG
Views:	126
Size:	600.3 KB
ID:	2254638   Click image for larger version

Name:	DSC00539.JPG
Views:	214
Size:	514.8 KB
ID:	2254639  
iuliano_smile is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 21:57   #101
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Quote:
Originally Posted by iuliano_smile View Post
Astazi sa muncit din greu)....il las pe Titi sa vorbeasca:d.

Da nu mai vreau sa mai comentez...ca e mai bine...:d...carcotasule:P
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 22:00   #102
gaby_cas

Stage 3
 
gaby_cas's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 102
Default Re: DACIA 1300 clasica

Numa ca Titi nu prea mai vb.... hai Titi, hai ca poti, vorbeste :P
gaby_cas is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 22:02   #103
iuliano_smile

Stage 3
 
iuliano_smile's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
Default Re: DACIA 1300 clasica

Ce sa zica .... ca le-a stricat)?
iuliano_smile is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 22:32   #104
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: DACIA 1300 clasica

Din Alpine aspirat s-a scos undeva peste 165hp din spusele propietarului, dar cu setul 1550 (alezaj 80 mm). Uite mai multe detalii.

http://www.renault5alpine.com/specifications.html

De scos 160 cp scoti din el, dar acum depinde si cat o sa reziste motorul ala.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 22:36   #105
PH-05-TTM

Stage 4
 
PH-05-TTM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
Default Re: DACIA 1300 clasica

Da stiu...problema e ca nu il fac de capul meu si sub indrumarile celor care au mai facut si au habar cu ce se mananca.Acum daca ei vor da gres Dumnezeu cu mila...eu oricum masina cum am mai spus si ma repet nu o fac de competitii,dar daca simt ca e capabila si pentru asa ceva nu ezit sa vad si eu ce timp pot scoate cu ea pe 400:d..Numai bine...
PH-05-TTM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -