06-12-11, 01:40
|
#91
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by aditza579
Se poate sa ne dai mai multe detalii? Tocami vroiam sa te intreb daca il faci Turbo, pentru ca daca il faci Turbo, nu poti folosi acele pistoane, sau daca le folosesti nu vei putea folosi presiune mai mare de 0.2-0.3 bari, pentru ca va detona din cauza raportului de comprimare ridicat (10:1). Chiar astept sa vad ce ai de gand si ce te-ai hotarat sa faci cu ea.
|
Da ai dreptate,raportul de comprimare este cam mare tinand cont de faptul ca garnitura de chiulasa este de 1,4....dar daca vrem ceva smekeresc putem sa aplicam una de grupa a 2-a ...adica2.0 sau 2.2...din inox fara inele,iar atunci se vor schimba datele problemei...si se mai poate umbla in alta parte si poti merge cu presiune de pana la 1 bar cu garnitura stock...oricum poate daca va veni vreodata turbo sigur trebuie sa ii bubui ceva in el ca nu ma pot abtine pana nu aud eu westgate-ul cum urla si B.O.V.-ul cum ofteaza...asa ca cel mai sigur mergem pe "transpirat",pentru ca am observat ca toata lumea cauta si vrea turbo ...
Tin sa mai fac o remarca:MASINA NU SE FACE PENTRU COMPETITII...masina se va face sa imi placa mie cum trage cum merge cum suna ....dar totusi daca e potenta poate am sa o incerc o data .
__________________
D A C I A 1300
|
|
|
06-12-11, 11:30
|
#92
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Se poate merge cu presiune de 0,7 pe motorul de 1.4 si nu afecteaza garnitura de chiuloasa, la presiunea de 1 se buleste... ia exemplu de la un coleg de aici de pe forum care a resusit sa puna turbo pe motorul de dacie stock 1.4
|
|
|
06-12-11, 11:32
|
#93
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da ma rog...vorbim de motoare diferite.Oricum tot mai mare e senzatia cand vezi ca un aspirat bate un turbo...zic si eu
|
|
|
06-12-11, 13:24
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Da ai dreptate,raportul de comprimare este cam mare tinand cont de faptul ca garnitura de chiulasa este de 1,4....dar daca vrem ceva smekeresc putem sa aplicam una de grupa a 2-a ...adica2.0 sau 2.2...din inox fara inele,iar atunci se vor schimba datele problemei...si se mai poate umbla in alta parte si poti merge cu presiune de pana la 1 bar cu garnitura stock...oricum poate daca va veni vreodata turbo sigur trebuie sa ii bubui ceva in el ca nu ma pot abtine pana nu aud eu westgate-ul cum urla si B.O.V.-ul cum ofteaza...asa ca cel mai sigur mergem pe "transpirat",pentru ca am observat ca toata lumea cauta si vrea turbo ...
Tin sa mai fac o remarca:MASINA NU SE FACE PENTRU COMPETITII...masina se va face sa imi placa mie cum trage cum merge cum suna ....dar totusi daca e potenta poate am sa o incerc o data .
|
Aici cu raportul de comprimare se remediaza usor. O garnitura de cupru, sau de inox de care zici tu, de peste 2-2.5 mm si ai scazut cu o unitate, poate o unitate si jumatate raportul de comprimare. Plus ca garnitura in aceasta varianta este mult mai durabila. Iar despre garnitura originala, ce sa zic, daca il stii pe BNZ, el a avut motor de GTT pe Dacia, iar cu garnitura originala a dus motorul de vreo 2 ori la 1.3 bari, a doua oara pocnind garnitura si fisurand o camasa. Gandeste-te ca dupa ce a pus una de cupru, un pic mai inalta, ii dadea destul de des aceasta presiune si nu mai avea nimic. Sincer sa-ti zic, si eu prefer senzatia unui aspirat. E alta poveste, cand apesi acceleratia, nu mai astepti sa intre turbina si te gandesti ca ai lag pana la 2000-4000 (in functie de configuratie). Nu, cand ai apasat acceleratia, masina te baga in scaun de la 1000 pana la 7-8000 rpm, in functie de cum este "setat" acel motor. Iar cand un aspirat bate un Turbo, deja senzatia asta nu o poate inlocui nimic. Spor la treaba cu masina, si eu sunt unul din fanii tai. Numai bine si tie si Daciei.
|
|
|
06-12-11, 14:37
|
#95
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Oare o fi diferenta intre"demolator" si tinichigiu?...=))
|
|
|
06-12-11, 14:43
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Diferenta este ca de la cer la pamant. Cand pune ILY mana, se vede ca a facut treaba buna.
|
|
|
06-12-11, 16:24
|
#97
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Oare o fi diferenta intre"demolator" si tinichigiu?...=))
|
Mai Adrian are multa experienta si o mana super formata, nu-l poti compara cu orice tinichigiu de la coltul strazii.... Si masinile care le lucreaza el ies fara greseli.... Cinste lui
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
06-12-11, 20:15
|
#98
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Stiu ca are experienta,tocmai daia am dus masina sa o las pe mainile lui.Omul stie ce face si este chiar foarte inveniv .
Multe idei inainte sa le pun in practica le-am dezbatut amandoi,iar el a reusit sa faca fara poza fara schita totul,asa cum trebuie.Nu stiu daca aveti idee dar sportiva lui MAKE..."PPU"...este conceptul lui,asa ca sa faci o masina de le zero nu cred ca este chiar usor.
Desi nu ma indoiesc eu de experienta lui,masina mea este pentru el o mare provocare,provocare care va ramane surpriza pentru voi ...
Nu ezit sa ii mltumesc lui Adi pentru ceea ce face si sa ii urez decat spor la treaba in continuare.
Bafta!
|
|
|
06-12-11, 20:22
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 559
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Stiu ca are experienta,tocmai daia am dus masina sa o las pe mainile lui.Omul stie ce face si este chiar foarte inveniv .
Multe idei inainte sa le pun in practica le-am dezbatut amandoi,iar el a reusit sa faca fara poza fara schita totul,asa cum trebuie.Nu stiu daca aveti idee dar sportiva lui MAKE..."PPU"...este conceptul lui,asa ca sa faci o masina de le zero nu cred ca este chiar usor.
Desi nu ma indoiesc eu de experienta lui,masina mea este pentru el o mare provocare,provocare care va ramane surpriza pentru voi ...
Nu ezit sa ii mltumesc lui Adi pentru ceea ce face si sa ii urez decat spor la treaba in continuare.
Bafta!
|
iti multumesc foarte mult de aprecieri si am sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni nici pe tine nici pe cei care vor avea nevoie de ajutorul meu in viitor
|
|
|
07-12-11, 21:42
|
#100
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
|
Re: DACIA 1300 clasica
Astazi sa muncit din greu )....il las pe Titi sa vorbeasca:d.
|
|
|
07-12-11, 21:57
|
#101
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by iuliano_smile
Astazi sa muncit din greu )....il las pe Titi sa vorbeasca:d.
|
Da nu mai vreau sa mai comentez...ca e mai bine...:d...carcotasule:P
|
|
|
07-12-11, 22:00
|
#102
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 102
|
Re: DACIA 1300 clasica
Numa ca Titi nu prea mai vb.... hai Titi, hai ca poti, vorbeste :P
|
|
|
07-12-11, 22:02
|
#103
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
|
Re: DACIA 1300 clasica
Ce sa zica .... ca le-a stricat )?
|
|
|
07-12-11, 22:32
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: DACIA 1300 clasica
Din Alpine aspirat s-a scos undeva peste 165hp din spusele propietarului, dar cu setul 1550 (alezaj 80 mm). Uite mai multe detalii.
http://www.renault5alpine.com/specifications.html
De scos 160 cp scoti din el, dar acum depinde si cat o sa reziste motorul ala.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
07-12-11, 22:36
|
#105
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da stiu...problema e ca nu il fac de capul meu si sub indrumarile celor care au mai facut si au habar cu ce se mananca.Acum daca ei vor da gres Dumnezeu cu mila...eu oricum masina cum am mai spus si ma repet nu o fac de competitii,dar daca simt ca e capabila si pentru asa ceva nu ezit sa vad si eu ce timp pot scoate cu ea pe 400:d..Numai bine...
|
|
|
|
|