04-12-11, 17:44
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 671
|
Re: DACIA 1300 clasica
|
|
|
04-12-11, 20:27
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Un proiect incredibil de frumoas. Eu zic ca asteptarea aceasta merita, pentru ca ce va fi la final, te va face sa uiti absolut totul.
|
|
|
04-12-11, 20:30
|
#78
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Foarte frumos spor la treaba si bani.
|
|
|
04-12-11, 23:08
|
#79
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Tin sa va multumesc pentru aprecieri si acum pot spune ca vorbele de lauda ale voastre imi dau numai satisfactii si puterea sa merg mai departe.
Daca stie cineva de unde imi pot procura si eu un set de geamuri de semnale fata albe CIBIE as fi recunoscator,iar daca are cineva are vreo piesa de alpine cat de mica e bine venita.
Pentru cei ce cred ca motorul va fi un alpine tin sa va dezamagesc dar in acelasi timp sa va starnesc curiozitatea pentru ca motorul va fi "hibrid"1398cmc sub indrumarea domnului Prof.Dr.Ing.Vrabie Mihai si HEXER Engeneering.
__________________
D A C I A 1300
|
|
|
05-12-11, 08:06
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Se poate sa ne dai mai multe detalii? Tocami vroiam sa te intreb daca il faci Turbo, pentru ca daca il faci Turbo, nu poti folosi acele pistoane, sau daca le folosesti nu vei putea folosi presiune mai mare de 0.2-0.3 bari, pentru ca va detona din cauza raportului de comprimare ridicat (10:1). Chiar astept sa vad ce ai de gand si ce te-ai hotarat sa faci cu ea.
|
|
|
05-12-11, 10:18
|
#81
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Din masina asta ..va iesi ceva frumos , imi plac pasajele si jantele la fel , in legatura cu motoru este buna initiativa
|
|
|
05-12-11, 10:47
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Ma gandeam la un pronostic...dar sper sa nu vorbesc aiurea.Motorul va fi aspirat,iar in prima faza cu siguranta va urca undeva la aproape 140cp....apoi urmeaza ceva mai multa tehnologie si sper sa sar cu el de 160...dar nu sariti pe mine ca nu cred nici eu pana nu vad,,,
Dar cu m-am obisnuit pana acum pentru toate ai nevoie de rabdare.
|
|
|
05-12-11, 11:05
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Ma gandeam la un pronostic...dar sper sa nu vorbesc aiurea.Motorul va fi aspirat,iar in prima faza cu siguranta va urca undeva la aproape 140cp....apoi urmeaza ceva mai multa tehnologie si sper sa sar cu el de 160...dar nu sariti pe mine ca nu cred nici eu pana nu vad,,,
Dar cu m-am obisnuit pana acum pentru toate ai nevoie de rabdare.
|
E interesant ce spui tu acolo, poate iti fur si eu 2-3 idei sa le aplic la motorul meu
|
|
|
05-12-11, 12:29
|
#84
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da...una din idei pe care le am si o va dezvolta HEXER costa intre 1200-1500 de euro...multi mi-au spus ca sunt nebun ca investesc atat intr-un motor cu cilindree mica dar pasiunea nu are limite
|
|
|
05-12-11, 13:48
|
#85
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Si un pic de caroserie...
|
se naste inca o masina superba .felicitari
|
|
|
05-12-11, 14:07
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Da...una din idei pe care le am si o va dezvolta HEXER costa intre 1200-1500 de euro...multi mi-au spus ca sunt nebun ca investesc atat intr-un motor cu cilindree mica dar pasiunea nu are limite
|
Si in ce consta aceasta modificare pe care HEXER o pune la cale cu atatia bani? Eu zic ca nu esti nebun, daca as avea bani, si eu as investi intr-un motor de cilindree mica. In legatura cu puterea, pentru a avea 140 de cp din aspirat, este cam greu, dar nu imposibil. Asta implica usurari, aprindere complet electronica programabila, carburatoare dimensionate perfect, galerii ingrijite atent, umblat la supape. la arcuri, o axa cu came de cel putin 300 de grade si cu o ridicare la cama de peste 6 mm, raport de comprimare de la 10.5, 11 in sus. Plus ca pentru a te bucura pe termen mai lung de aceste modificari iti trebuie piese de calitate, despre care stim cu totii ca sunt scumpe. Eu nu vreau nicidecum sa cobesc, dimpotriva, iti tin pumnii, iti doresc cel mai amre succes si sper sa iasa asa cum ti-ai dorit. Daca ziceai direct de Turbo, aici e alta poveste, puterea fiind muuult mai usor de extras. Felicitari pentru ce ai facut pana acum si foarte multa rabdare si atentie. Simt ca din mana ta si a lui HEXER va iesi ceva frumos si cu o calitate si fiabilitate buna. Cel mai amre spor la treaba si toate cele bune.
|
|
|
05-12-11, 20:09
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by aditza579
Se poate sa ne dai mai multe detalii? Tocami vroiam sa te intreb daca il faci Turbo, pentru ca daca il faci Turbo, nu poti folosi acele pistoane, sau daca le folosesti nu vei putea folosi presiune mai mare de 0.2-0.3 bari, pentru ca va detona din cauza raportului de comprimare ridicat (10:1). Chiar astept sa vad ce ai de gand si ce te-ai hotarat sa faci cu ea.
|
Daca il controlezi bine nu are treba raportul de compresie. Totul sta in cine gestioneaza injectia si apridnerea. Adica aici intervine deja injectia (in special vems e super super misto) pentru ca poti sa controlezi turbina, injectia si avansul perfect in functie de cerintele motorului si din 2-3 clicuri. partea mai nasoala e ca trebuie multa benzina ca sa mearga perfect.
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
din pacate ma oftic ca a trebuit sa lucrez si am sa lucrez singur la ea ca nu e sprijin
|
Tuh aduo la ploiesti mai intai ca nu o sa pot sa stau fara sa dau o mana de ajutor la asa o opera de arta:d.
Quote:
Originally Posted by PH-05-TTM
Da...una din idei pe care le am si o va dezvolta HEXER costa intre 1200-1500 de euro...multi mi-au spus ca sunt nebun ca investesc atat intr-un motor cu cilindree mica dar pasiunea nu are limite
|
Zici ca e cilindree mica, dar poti sal ridici bine in turatie:d. Sti proverbu buturuga mica rastoarna carul mare .
PS: Bafta in continuare cu masina si hai trage tare cu motoru sal vedem pornit .
Last edited by iuliano_smile; 05-12-11 at 20:14.
|
|
|
05-12-11, 20:14
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Da in primul rand iuliane tu sti ca am mai vorbit noi despre "rotitele care o fac sa prinda aripi"....dar momentan sunt in faliment,dar chiar si asa inca lucrez la ea...adica ma rog,la chestii pentru ea...Daca vrei te sun miercuri si daca nu ai ce face te iau cu mine.
Cola face minuni=))
Iar legat de ture nu cred ca am sa ii dau cat poate ca imi este mila de motorasul ala...doar pana in 10.000 ...
|
|
|
05-12-11, 22:02
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 559
|
Re: DACIA 1300 clasica
si inca un rand de poze asa pt TITI
multumesc bolidule pt aprecieri
nu vreau sa comentez prea mult dar cum zice titi las POZELE sa vb
|
|
|
06-12-11, 01:23
|
#90
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 227
|
Re: DACIA 1300 clasica
Quote:
Originally Posted by adrian_YLI
si inca un rand de poze asa pt TITI
multumesc bolidule pt aprecieri
nu vreau sa comentez prea mult dar cum zice titi las POZELE sa vb
|
Wow!!!Nenea tinikigiu surprinde din nou...aaaaaa acum am inteles....Asta a fost un cadou de Mos Nicolae.Chiar m-ati surprins nenea tinikigiu.Imi place!SPOR LA TREABA ADI!
|
|
|
|
|