04-04-08, 23:43
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,238
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
- benzile de pe laterale
- semnalele de pe oglinzi
- stergatoarele in 2 culori
- clapetele de la incuietori
- jantele
- incuietoarea de la portbagaj
- iluminarea de la numar
- vopseaua
Astea se pot remedia usor
Mai tai 2 spire din arcuri ii pui folie, aprindere electronica, un carburator dublu corp si mai vezi tu pe parcurs
__________________
Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1981 / Golf III GTI / Golf III VR6
|
|
|
08-04-08, 02:29
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
Aprinderea electronica exista "din fabricatie" incuietoarea portbagajului e buna asa cum e, electrica si invizibila, si dupa cum am mai spus anterior, garda mare la sol si geamurile libere imi convin mai mult. Vopseaua o voi schimba cat de curand, si voi albi toata masina, astfel incat sa nu sara in ochii girofaristilor, dar pe dedesubt va fi in curand o surpriza: toti vor spune "uite o Dacie", iar eu voi conduce de fapt un hibrid cu euro3 cel putin numa sa-mi iasa pasentza, ca in rest va fi exact ce nu se asteapta nimeni sa fie Sper doar sa am putere si ... bani... sa imi pot face masinutza pe care mi-o doresc.
|
|
|
08-04-08, 14:43
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 701
Member of: [4Rally] [SKODA]
|
Re: Hd 01 Mpu
spor la treaba
|
|
|
08-04-08, 19:15
|
#19
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 783
Member of: [DACIA] [NoSpeedLimit Romania Club] [2 Roti]
|
Re: Hd 01 Mpu
bun sa vedem ce o sa iasa
|
|
|
08-04-08, 19:16
|
#20
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 783
Member of: [DACIA] [NoSpeedLimit Romania Club] [2 Roti]
|
Re: Hd 01 Mpu
bun ,sa vedem ce o sa iasa
|
|
|
09-04-08, 13:50
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 701
Member of: [4Rally] [SKODA]
|
Re: Hd 01 Mpu
dupa ce ai terminat de (facut) masina sa pui si niete poze sa vedem cum a iesit
|
|
|
18-04-08, 13:09
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 616
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: Hd 01 Mpu
s-ar potrivi si un motor diesel de ala cum este pe utilitarele dacia 4x4... motor de renault parca
|
|
|
26-04-08, 22:40
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
hmmmm... deocamdata, cu ajutorul unui foarte bun prieten, am reusit sa pun mana pe un motoras de 1,4, in stare perfecta, aflat taman dupa rodaj dar va trebui sa astept cam o luna pana voi reusi sa mi-l montez ... din motive financiare. In fine, sa sarbatoriti fericiti, si sa ne revedem cu bine!
|
|
|
26-05-08, 01:23
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
Am revenit, dupa ce am vazut miracolul cel mare: am renuntat sa imi schimb motorul, si am apelat la un siretlic. Intamplator am aflat de o solutie care este dupa parerea mea, cea mai ieftina si cea mai fiabila dupa cum se vede dupa o saptamana de alergatura cu masina prin toate ungherele judetului. Sa va povestesc. Un prieten mi-a pus o intrebare: motorul functioneaza inca? Normal! Chiar daca face multe chestii care nu sunt normale. Ei bine, prietenul m-a pus in legatura cu un distribuitor de produse Metabond, si dupa ce am vazut filmuletul de prezentare cu tot cu demonstratiile de laborator, am decis sa-mi comand si eu un flacon. Am ales un produs de-al lor, dar spre surprinderea mea, am fost intrebat daca nu cumva as avea nevoie de un alt tip de Metabond, pentru motoare cu uzura mare, si binenteles ca am ales atunci sa merg pe mana lor. Si uite asa, am primit un colet sambata trecuta, si am citit instructiunile, am pornit motorul, am mers pana la iesirea din oras ca sa fie motorul cald, acolo am oprit si am turnat cantitatea necesara de aditiv. Cu un pic de emotii, am repornit motorul..... aproape instantaneu am simtit ca ceva s-a schimbat, zgomotul si trepidatiile au scazut extrem de mult. Am demarat incet, si la drum! Oameni buni.... ce sa mai zic? Dupa ce am trecut de intersectia care duce spre Calan, nu-mi recunosteam masina!! M-am tinut dupa unu, dupa altu, tot testand sa vad ce se intampla. M-am intors acasa, dupa ce am facut un drum pana la Deva via Calan-Simeria, si dupa o pauza de 3 ore, ma rodea tare, asa ca am urcat iara in masina si am pornit tot pe ruta aceea, doar ca vroiam numai sa ajung pana dincolo de Hasdat. Ei bine, inainte de a aplica tratamentul la motor, urcam panta catre Hasdat cu maxim treapta a 3a, si pana sus, abia daca mai tragea motorul, se incingea deja, gata sa fiarba. Acum, trebuie sa ma asigur ca in fata mea nu e careva care sa ma tina pe loc... treapta a 4-a de viteza la aproximativ 2200 rpm si nu o calc, ca sa nu zbor de pe sosea! E totusi dacie, da-o-n colo! Nu e pacaleala... ceea ce mi-a facut Metabondul cu motorul aproape mort, reuseam doar daca il desfaceam si il segmentam si ii schimbam vibrochenul. Are in compozitia sa ceva ceramica, si asta se depune peste tot pe unde "simte" uzura mai accentuata. Pe de alta parte, Structura moleculelor de pe suprafetele metalice aflate in contact sufera o reactie chimica si devine extrem de alunecoasa, practic parca ar fuziona cu uleiul. Rezultatul instantaneu este reducerea zgomotului datorat frecarii, deci implicit cresterea puterii motorului, scaderea temperaturii de functionare, si dupa vreo 50 de km se remediaza si consumul, si compresia cilindrilor, deoarece se omogenizeaza toata ungerea. A! Era sa uit! Acuma nu mai am probleme nici cu pornirea la rece. E ca si cum as porni un motor care este gata uns optim pentru functionare, nu ca inainte, cand trebuia sa astept un pic sa se unga uniform toate componentele, uleiul scurgandu-se de pe componentele superioare.
Spuneti-mi si voi, daca ati folosit sau nu ceva similar, sau daca ati apelat la aceasta tehnologie moleculara oferita de cei de la Metabond. In momentul de fata nu-mi pare rau ca am cumparat micul flacon de aditiv, si stiu ca am vazut si vad in fiecare zi rezultatul spectaculos, mult dincolo de asteptarile ce le aveam . Practic, am un motor care se comporta perfect normal in conditiile in care uzura sa este extrem de mare. Nu mai scoate fum, consuma mult mai putin combustibil, are putere neasteptat de mare pentru o rabla, si nu ma mai lasa la greu
Astept parerile voastre!
|
|
|
26-05-08, 10:06
|
#25
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Hd 01 Mpu
cat ai dat pe flacon?
|
|
|
26-05-08, 10:21
|
#26
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
Quote:
Originally Posted by bolidu'
cat ai dat pe flacon?
|
avem si noi un baiat aici la braila care se ocupa cu asa ceva...250gr de metabond tratament ptr motor este 1mil500 dar daca iei ptr prima oara este 1mil250
|
|
|
26-05-08, 10:43
|
#27
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Hd 01 Mpu
stiu ma ..Sirius se ocupa si foloseste metabond!u ai bagat?cum e?
|
|
|
26-05-08, 11:14
|
#28
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
Quote:
Originally Posted by bolidu'
stiu ma ..Sirius se ocupa si foloseste metabond!u ai bagat?cum e?
|
suntem cam off dar asta e
nu nu am bagat dar dupa ce o sa ii fac motoru sau poate il schimb o sa bag...oricum lui cu vechiu motor ii mergea de rupea pentru un 1.3...am si luat parte la un experiment sa zic asa cu metabond la acr in braila si chiar face minuni produsu...
|
|
|
26-05-08, 15:07
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
Quote:
Originally Posted by bolidu'
cat ai dat pe flacon?
|
Cu transport cu tot a ajuns la 165 lei, dar se merita. Nu mai pun si benzina consumata pentru tratament, n-am calculat-o, deoarece intr-o saptamana practic am amortizat cheltuiala pe combustibilul consumat pentru tratament, si am calculat chiar azi consumul, si nu exagerez, in oras, la mers normal si fara impulsuri "sportive", dracia mea consuma inexplicabila cantitate de 6,6l/100km, iar la drum intins undeva la 6,2l/100km, ceea ce este sub nivelul la care ma asteptam. Dar daca in oras ii dau talpa si conduc mai agresiv, ceea ce nu recomand datorita uzurii pneurilor, consumul creste la 7,1-7,2l/100km, ceea ce inainte doar visam ca voi reusi aceasta performanta. A se tine cont ca acest motor turbat consuma inainte de tratament peste 10l la drum intins, in oras chiar si mai mult.... si sa nu mai zic de consumul de ulei, care era de aproape 1l la 1000km acuma practic nu se mai consuma, nivelul a ramas acelasi....
Recomand oricui doreste sa experimenteze!
Era o faza la un moment dat, un amic imi zice: "maaaaiii! dar pentru ca sa bagi bani in asa ceva iti trebuie masina, nu dacie!" Acuma vrea si el, deoarece si el este posesor de dacie si nu i se mai pare scump
|
|
|
26-05-08, 17:35
|
#30
|
Dacia Driver
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Member of: [DACIA]
|
Re: Hd 01 Mpu
cum se numeste produsul mai exact? am intrat pe site`ul lor si cel mai potrivit dupa specificatiile tale pare a fi metabond gold la 250 ml nu?
totusi stie cineva daca poate rezolva ceva metabondul la o supapa care nu merge ca sa nu mai fie nevoie de reparatii?
|
|
|
|
|