22-04-05, 14:43
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
cu tot cu turbo. asa e specificatia motorului. 1397 cmc - 114 cai mai exact (motorul este dotat din fabrica cu turbina)
|
|
|
22-04-05, 19:31
|
#2
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
si motoru e facut de cine?!
|
|
|
22-04-05, 23:28
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
|
|
|
23-04-05, 02:21
|
#4
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
|
LoL !
Ai fost tare !
Dar ai uitat sa spoecifici de care mecanici !!!
De aia de la RENAULT !
Si modificat de LUCIAN !!!
Deci - Respect !!! Cea mai tare \" Nova\" !
|
|
|
23-04-05, 08:21
|
#5
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"X-Ray-Eyes\"
Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
|
LoL !
Ai fost tare !
Dar ai uitat sa spoecifici de care mecanici !!!
De aia de la RENAULT !
Si modificat de LUCIAN !!!
Deci - Respect !!! Cea mai tare \" Nova\" !

|
luciane .. poate seara .. ne dam si noi o tura la Libere ...  sa vedem ce diferentza e  .. si apoi sa ma dai si pe mine o tura cu ea  )
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand
|
|
|
23-04-05, 10:07
|
#6
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
..poate facem o proba Nova versus Cox doar au aceiasi motorizare, coaja difera sa vedem ce iese
|
|
|
24-04-05, 12:41
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
san'teleg ca ai adaptat motoru de pe reno' 5 gt t pe nova ?
nais
ce performante are masina acuma ?
|
|
|
24-04-05, 12:45
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"cioli17\"
san'teleg ca ai adaptat motoru de pe reno' 5 gt t pe nova ?
nais
ce performante are masina acuma ?
|
Este motor de renault dar nu de 5 si este gtt ... Performante ... hmmm... 120 cai .
|
|
|
28-04-05, 11:20
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Lucian :
Quote:
Este motor de renault dar nu de 5 si este gtt ... Performante ... hmmm... 120 cai .
|
Eu din cate am vazut in poze cand masina era da vanzare era de renault 5 turbo motorul.
L-ai schimbat tu cumva de zici ca nu este de 5 gt t ?????
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
|
|
|
28-04-05, 11:28
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Lucian :
Quote:
Este motor de renault dar nu de 5 si este gtt ... Performante ... hmmm... 120 cai .
|
Eu din cate am vazut in poze cand masina era da vanzare era de renault 5 turbo motorul.
L-ai schimbat tu cumva de zici ca nu este de 5 gt t ?????
|
Sau poate ce era in anunt nu era conform cu realitatea , nu ?????
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
04-05-05, 15:18
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
1.6-ele are acceleratie de Cielo DOHC, nu avea cum sa te faca in halul ala. Inseamna ca ai probleme mari la motor, eventual turbina.
|
Turbina baga 1 bar . Tocmai asta a fost problema. Nu am tinut-o cum trebuie din ambreiaj si a derapat. PM ... Cand am vazut ca si la a 2-a stau pe loc imi venea sa plang. Turbina e putin data pe ulei dupa wekendul asta. Dar presiune baga ! Inca nu stapanesc asa cum ar trebui plecarea de pe loc la masinutza asta . 1-a e foarte scurta iar turbina intra pe la 2500 (cred - nu-mi merge turometrul) .
|
|
|
04-05-05, 22:38
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of: [VW]
|
Quote:
am auzit k atunci cand a plecat luci d la cursa ... era unu cu un BMW sau nush ce draq care il calarea lucian .. si se uita ala la el .. se uita la mashina ... se uita la kilometraj ... se uita la lucian .. true ??
|
eu eram in fatza bmw-ului si-l vedeam in retrovizoare cum nu-i venea sa creada....ori ca al facuse un espero ori ca era o nova in spatele lui  )))
|
|
|
05-05-05, 08:02
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Cred ca ambele !
|
|
|
13-05-05, 18:15
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Da dar la 1 bar moturul tau tre sa aiba in jur de 160 bhp si nova are in jur de 900 de kg.
Asa ca nu cred ca motorul tau este in porcii lui.
+ turbina daca mananca ulei,acum depinde pe ce parte admisise sau evacuare.
Daca este pe evacuare nu este nici o problema dacat ca va scoate fum.
Daca este pe admisise uleiul care il pierde intra in carburator si implicit in motor ancasand bujiile si nu va mai maerge bine !!!!!
Pune mana si verifica si vezi cum lucreaza bujiile.
Este imposibil sa te faca.
Chiar daca ai plecat tu prost trebuia sa il ajungi si sa il depasesti.
Renault-ul 5 gt turbo care are 830 kg sigur
face 400 de m in 15 sec si 30 sutimi
0-100 km\\h in 7sec si 30 sutimi
Asta la presiune de 0,68 bari.
Tu nu cred ca aveai ce discuta cu acel Renault megane.
Ceva nu merge bine.Te-am vazut si la Bucuresti cand te-a facut un kadett sfi.Nu prea trebuia nici ala sa te faca
|
|
|
13-05-05, 20:24
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Da dar la 1 bar moturul tau tre sa aiba in jur de 160 bhp si nova are in jur de 900 de kg.
Asa ca nu cred ca motorul tau este in porcii lui.
+ turbina daca mananca ulei,acum depinde pe ce parte admisise sau evacuare.
Daca este pe evacuare nu este nici o problema dacat ca va scoate fum.
Daca este pe admisise uleiul care il pierde intra in carburator si implicit in motor ancasand bujiile si nu va mai maerge bine !!!!!
Pune mana si verifica si vezi cum lucreaza bujiile.
Este imposibil sa te faca.
Chiar daca ai plecat tu prost trebuia sa il ajungi si sa il depasesti.
Renault-ul 5 gt turbo care are 830 kg sigur
face 400 de m in 15 sec si 30 sutimi
0-100 km\\h in 7sec si 30 sutimi
Asta la presiune de 0,68 bari.
Tu nu cred ca aveai ce discuta cu acel Renault megane.
Ceva nu merge bine.Te-am vazut si la Bucuresti cand te-a facut un kadett sfi.Nu prea trebuia nici ala sa te faca
|
Cred ca problema cea mai mare la aceasta masina ... sunt eu. Mi-a dat-o acel Megane ... dar am stat langa SAD. In Bucuresti am rupt deja ceva masini : Calibra 2000 16v , BMW 523 (dar cred ca era d ... prea i-am dat-o) . Golf 5 1.6 FSI .. nu mai conteaza , sau Golf 3 GTI .... Un golf 4 galben de multi cai (cica trage pe la 170 ) a stat la o masina in fata mea . Urme de ulei am gasit dar nu excesiv la iesirea din intercooler . Dar oare nu e posibil ca acel ulei sa provina de la furtunul de recirculare a gazelor din capacul de chiuloasa ? Intra chiar intre filtrul de aer si turbina . Turbina nu are joc in ax (mai mult decat normal) si baga 1 bar fara probleme. Bujiile abia le-am schimbat (Bosch Platinum). Una peste alta consider ca daca as avea si o pereche de gume mai bune (acum am sh de ploaie) si macar turometru (daca nu si shiftlight) .... eventual o aprindere electronica de turbo (acum am de aspirat si pe la 5500 nu mai am scanteie) ... poate ar trage altfel. Normal .. daca as rezolva si cea mai mare problema a masinii mentionata la inceput !
|
|
|
|
|