01-11-10, 21:36
|
#211
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by vandam
e intretinuta masina, la motor vopsestei capacul :d
succes !
|
tre sa segmentez motorul,cred ca il vopsesc atunci.
|
|
|
01-11-10, 21:40
|
#212
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,864
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [DreamWorks Club] [Competitor CNCA] [BMW] [SKODA] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
tre sa segmentez motorul,cred ca il vopsesc atunci.
|
ceva nou la batranica...?
|
|
|
01-11-10, 21:44
|
#213
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by Sonny™
ceva nou la batranica...?
|
nou nu chiar, probleme doar, bateria ma cam lasa si motorul. merge tot m des in 3 pistoane, bujia din capat de la radiator e mereu uda.M-am interesat unde sa imi fac prezoane mai lungi si cam atat.Joi am dat o tura cu ea, pot spune ca in ziua aia a mers foarte bine!
__________________
|
|
|
02-11-10, 19:11
|
#214
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
nou nu chiar, probleme doar, bateria ma cam lasa si motorul. merge tot m des in 3 pistoane, bujia din capat de la radiator e mereu uda.M-am interesat unde sa imi fac prezoane mai lungi si cam atat.Joi am dat o tura cu ea, pot spune ca in ziua aia a mers foarte bine!
|
vezi ca sunt de vina supapele, nu inchid bine... Mergi cu chiuloasa la un atelier si rectifico
|
|
|
02-11-10, 19:36
|
#215
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
vezi ca sunt de vina supapele, nu inchid bine... Mergi cu chiuloasa la un atelier si rectifico
|
o sa desfac motorul intai,e posibil sa ai mare dreptate
|
|
|
02-11-10, 19:58
|
#216
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
o sa desfac motorul intai,e posibil sa ai mare dreptate
|
si ca sa verifici, scoti chiuloasa, si pui benzina pe gaurile de admisie si evacuare si daca se uda, instantaneu trebuie rectificata
|
|
|
02-11-10, 20:24
|
#217
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
si ca sa verifici, scoti chiuloasa, si pui benzina pe gaurile de admisie si evacuare si daca se uda, instantaneu trebuie rectificata
|
ai vazut la wheeler dealers ala pe discovery. glumesc Multumesc de sfat
|
|
|
23-06-11, 19:43
|
#218
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Nu am multe de zis, nu mai fac modificari insa se fac lucrari de intretinere. Intre timp s-a facut o segmentare, schimbare de supape, bujii si niste furtune pe la motor.
Are ceva daca ii pun o baterie de 70 A ?
|
|
|
23-06-11, 21:27
|
#219
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 653
Member of: [DACIA] [BMW]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
Nu am multe de zis, nu mai fac modificari insa se fac lucrari de intretinere. Intre timp s-a facut o segmentare, schimbare de supape, bujii si niste furtune pe la motor.
Are ceva daca ii pun o baterie de 70 A ?
|
un prieten avea la dacie baterie de tractor asa ca nu e nici o problema cu bateria de 70 asa vreau si eu o baterie inca mai mare de vreo 80 ceva sa nu mai fie probleme cu muzica
|
|
|
23-06-11, 22:36
|
#220
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 183
|
Re: O abordare clasica
Alternatorul tot 50 A o sa bage asa ca degeaba aveti baterii cu amperaj mare daca nu umblati la alternator si releu...
|
|
|
23-06-11, 23:04
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
alternatorul meu cred ca o sa bage 35 si cred ca o sa incarce mai mult acu si o sa fie un pic stresat iar daca cedeaza altul m mare
|
|
|
25-06-11, 15:46
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
Nu am multe de zis, nu mai fac modificari insa se fac lucrari de intretinere. Intre timp s-a facut o segmentare, schimbare de supape, bujii si niste furtune pe la motor.
Are ceva daca ii pun o baterie de 70 A ?
|
Am avut dreptate in legatura cu rectificatul chiuloasei?
|
|
|
25-06-11, 19:21
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Am avut dreptate in legatura cu rectificatul chiuloasei?
|
ai avut dreptate,nu asta e problema, trebuie sa desfaci sa vezi. erau si segmentii, si alte chitibusuri.Bine ca acum merge si sper sa termin rodaju anu asta.pana acum a facut cam 20 de km intr-o luna si ceva
|
|
|
27-08-11, 11:40
|
#224
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: O abordare clasica
Mai pun cateva poze cu masina si cu inca un set de stopuri de care am facut rost.S-a montat o aprindere electronica fara platina si ma chinui sa fac rodaju
|
|
|
27-08-11, 12:01
|
#225
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,864
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [DreamWorks Club] [Competitor CNCA] [BMW] [SKODA] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: O abordare clasica
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
Mai pun cateva poze cu masina si cu inca un set de stopuri de care am facut rost.S-a montat o aprindere electronica fara platina si ma chinui sa fac rodaju
|
arata bine stopurile, ma bucur ca inca mai ai grija de batranica...
|
|
|
|
|