Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 24-04-12, 20:02   #1441
BN-02_TZY

Stage 5
 
BN-02_TZY's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
Default Re: BR 40 YUL

ce iti mai place si tie pedala de acceeratie sa miscat bine voucherul la tulcea acu sa vedem gtt u...
BN-02_TZY is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 20:07   #1442
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by vali vtk View Post
Ai folosit trompetele de la Bogdan ???
da. astazi am lut garnitura victor reinz, am montato, am strans-o, am dat baia jos, am spalat tot, mastic garnituri etc... maine dim antigel reglat cubutori si cheie!
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 21:41   #1443
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

doua poze si un film, cel cu arderea garniturii...

https://www.youtube.com/watch?v=vAK0g...ature=youtu.be
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	yu.jpeg
Views:	255
Size:	540.8 KB
ID:	2411139   Click image for larger version

Name:	yul.jpeg
Views:	274
Size:	747.8 KB
ID:	2411140  
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 00:14   #1444
kardan

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 76
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by Sirius View Post
doua poze si un film, cel cu arderea garniturii...

https://www.youtube.com/watch?v=vAK0g...ature=youtu.be
frumos
, o super masina , felicitari proprietarului
kardan is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 08:33   #1445
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Cutia e prea lunga si spațiul între trepte e prea mare. Se vede ca la sfârșitul treptele a-ntaia sau a doua te-a scos de pe banda de cuplu pentru ca se vede cum se chinuie motorulsi se balbaie un pic.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 09:28   #1446
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Cutia e prea lunga si spațiul între trepte e prea mare. Se vede ca la sfârșitul treptele a-ntaia sau a doua te-a scos de pe banda de cuplu pentru ca se vede cum se chinuie motorulsi se balbaie un pic.
wow! cum adica spatiul dintre trepte e prea mare?
cutia nu e lunga este cutia de pe dacia sport care este identica la primele 4 pinioane ca cea de 5 tr.
nu stiu de ce spui tu ca sa balbait motoru, ca io nu vad/aud nimic.

kardan = multumesc frumos!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7

Volvo 480 TURBO 1.7

Last edited by Sirius; 25-04-12 at 09:31.
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 10:29   #1447
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Adică de la o treapta la alta scade prea mult in ture. Si asta doar îți scoate motorul tau de pe banda de cuplu. Nu se balbaie doar ca atunci când ai schimbat treptele deoarece turatia a scăzut considerabil, axa tragand bine doar sus in ture, se aude ca a cerut mult si carburatoarele nu au de benzina deci s-a balbaie de vreo 2 ori. E o părere, nu dați cu parul. Motorul de GTT are in schimb cuplul mai jos si nu va mai exista acest deficit. Spor la treaba, aștept GTT-ul sus.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 11:33   #1448
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Adică de la o treapta la alta scade prea mult in ture. Si asta doar îți scoate motorul tau de pe banda de cuplu. Nu se balbaie doar ca atunci când ai schimbat treptele deoarece turatia a scăzut considerabil, axa tragand bine doar sus in ture, se aude ca a cerut mult si carburatoarele nu au de benzina deci s-a balbaie de vreo 2 ori. E o părere, nu dați cu parul. Motorul de GTT are in schimb cuplul mai jos si nu va mai exista acest deficit. Spor la treaba, aștept GTT-ul sus.
m-am uitat mai bine la filmulet si daca te referi ca sa balbait cand am schimbat de la 2 la 3 acolo in dreptu camerei, nu sa balbait de ce spui tu, am schimbat treapta cu acceleratia in podea!

am mai primit un film cand m-am dat cu e36.
https://www.youtube.com/watch?v=eNCfzImsIvA

Last edited by Sirius; 25-04-12 at 11:36.
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 15:32   #1449
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

A tras liniar si frumos in cursa cu BMW-ul, chiar mi-a placut dar ai avut timpul de reactie un pic mai mare decat al celui cu BMW-ul, in rest s-a miscat foarte bine baba. Felicitari, ai obtinut din motorul de Dacie ceea ce putini au reusit.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 20:53   #1450
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
A tras liniar si frumos in cursa cu BMW-ul, chiar mi-a placut dar ai avut timpul de reactie un pic mai mare decat al celui cu BMW-ul, in rest s-a miscat foarte bine baba. Felicitari, ai obtinut din motorul de Dacie ceea ce putini au reusit.
Intradevar, in cursa cu bmw-ul sa miscat cel mai bine, dar totusi sunt sigur ca era loc de mai bine.
uitasem sa mai spun, ca atunci cand am dat chiuloasa jos gasisem o bujie cu un electrod rupt.
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 20:36   #1451
cornelloco

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 435
Member of:
[DACIA]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by Sirius View Post
timpul lui cel mai bun a fost de 16.88 iar eu am scos 17.00.
a scos si el un timp de 17.0.
la el este un plus experienta care a acumulato cu semaforul, cu plecarea...
avea 60ft de 2.2 sau 2.3 iar eu am scos 2.5 - 2.6

daca as mai fi exersat... probabil ca mai scadeam un pic.
16.84 best time cu 60ft de 2.4 si 2.5 ...anu trecut am avut 2.2 dar am avut gume bune .. acum am avut tarsuri .... daca aveam 2.2 aveam un timp de 16.6 garantat ... si de experienta cu semaforul se vede la timpul de reactie .. unde am reusit un 0.05 si un 0.08 .....60feet nu tine de cat de bine pleci ... el incepe de cand sa pus in miscare indiferent de cat stai la verde
cornelloco is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 20:42   #1452
cornelloco

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 435
Member of:
[DACIA]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
De curios, crezi ca te-ai fi putut tine dupa el?
Daca da, ai facut un 1.4 de Dacie de exceptie.


Valve float
se tine dupa mine nu e vb de tinut ideea e ca ....... el are o axa destul de mare o aprindere ce ai permite avans cum il doreste ... la mine in cursa de la tulcea motorul a fost in configuratie stoc ce tine de interne... axa oriinala chiuloasa orginala (aia portata e avariata) nici macar comprimat nu e motorul ,galeria de evacuare originala ..nimik schimbat decat carburatoarele de moto si evacuarea de 50.....
cornelloco is offline   Reply With Quote
Old 28-04-12, 23:42   #1453
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Adică de la o treapta la alta scade prea mult in ture. Si asta doar îți scoate motorul tau de pe banda de cuplu. Nu se balbaie doar ca atunci când ai schimbat treptele deoarece turatia a scăzut considerabil, axa tragand bine doar sus in ture, se aude ca a cerut mult si carburatoarele nu au de benzina deci s-a balbaie de vreo 2 ori. E o părere, nu dați cu parul. Motorul de GTT are in schimb cuplul mai jos si nu va mai exista acest deficit. Spor la treaba, aștept GTT-ul sus.
Efectiv cateodata nu ma pot abtine , desi incerc sa nu imi bat capul, practic degeaba ... Colegul nostru Aditza tu iti pierzi viata degeaba pe forumurile astea , incearca sa intelegi lucrul asta, intamplator decate ori intru pe aicea la sectiunea dacia (destul de rar) posturile tale imi sar in ochii ... din cauza "dumelor pe care le dai" , parerea mea ca in domeniu asta nu ai efectiv talent.

Cutie mai scurta de dacie se poate face custom doar , asta implicand varianta in care faci pinioane custom , cu raport foarte apropiat intre trepte, sau versiunea 2 in care comanzi un grup conic cu raport foarte mare si implicit fiind custom sa fie blocabil ( sa ai avantaj la plecare ) , oricare din metode le alegi TREBUIE SA FII CEL MAI MARE IDIOT de pe planeta, in conditile traiului din romania si raportat la o dacie. (O gluma din asta incepe de la minim 600 de lire )

Banda de cuplu asta este termen de garaj de cartier , de asa zis "meserias" , da on mama ei esti 24 din 24 pe forumuri auto si nu poti scrie si tu acolo CURBA de cuplu , ca practic reprezentarea grafica a cuplului produs de motor este o asa zisa curba ...

Cel mai mare lucru care m-a uimit efectiv pana acuma pe acest forum este ca cineva dintr-un filmulet cu o masina, fara sa fii condus masina acceea macar odata isi da seama de mersul motorului, de curba de cuplu a acestuia etc, efectiv tu daca reusesti acest lucru inseamna ca sa nascut al doilea Einstein pe planeta.

Eu am condus masina in cauza si iti garantez un lucru in regim de 402m , la fiecare schimbare de treapta , turatie cade in zona de cuplu optim. Dar realizeaza un lucru, vb de un gunoi de cutie viteza proiectat in ~1964 adica acum aproximativ 48 de ani, cand s-a lansat R12 in 1969 pt pretul ei , masina asta era un "bolid". In 48 de ani omenirea a evoluat nu stiu ce pretentii de performante ai de la o asemnea cutie, adica practic sunt vise.

Cand uni au suit Dacie 1.4 T pe dyno au constat cu mare uimire ca la roti ajunge cam 38-40% din puterea motorului !!!!

Motorul de GTT , adica 1.4 turbo ce v-a urma are cuplu acolo unde doreste proprietarul , curba de cuplu la tipul asta de motorul in proportie de 90% este dictat de tipul turbinei care il va alege.
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 09:31   #1454
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by TheEnZo View Post
Cutie mai scurta de dacie se poate face custom doar ... (O gluma din asta incepe de la minim 600 de lire )
Nu caut sa-i iau apararea stresului, dar...
Grup conic utilitara, 8x33 in loc de 9x34, incepe de la minim moka, merge pana la 2 beri la pet.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 15:09   #1455
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: BR 40 YUL

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Nu caut sa-i iau apararea stresului, dar...
Grup conic utilitara, 8x33 in loc de 9x34, incepe de la minim moka, merge pana la 2 beri la pet.
PROBLEM!

pornesc motorul, merge bine in turatie peste ~2500 constant, iar daca o cobor in ~1000 si o accelerez usor sau o tin constant in 1500 ~ 2000 trepideaza, iar daca o las in relanti merge ce merge apoi moare pur si simplu.
dar ca sa stea sa nu moara trebuie sa deschid clapetele din surubul de reglaj mult si sta pe undeva pe la 1200, dar daca o accelerez odata mai tare ramane in 2000(conform reglajului de la surub).

DE CE?

tin sa mentionez ca am dat galeria jos si am "croit" alta garnitura, asta deoarece am schimbat garnitura de chiuloasa!

eu cred ca ar fi 2 cauze:
1 posibil de la vibratii sa se fi desfacut surubul acela care sincronizeaza ambele carburi
2 sa traga aer fals

astept pareri!
Sirius is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -