11-09-12, 15:27
|
#1621
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Dar ce pompa de benzina folosesti?
|
|
|
11-09-12, 15:50
|
#1622
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
Dar ce pompa de benzina folosesti?
|
am o pompa externa de bmw, am conducte de 8 mm, si rez de injectie fara pompa in el. (am facut o chestie acolo de am eliminat pompa)
am schimbat si regulatorul de presiune si ... tot la fel.
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
11-09-12, 17:07
|
#1623
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 806
|
Re: BR 40 YUL
Jiclere mici?
|
|
|
11-09-12, 18:44
|
#1624
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: BR 40 YUL
iulica mai pune o pompa in rezervor ca sa scoata benzina din el si cea de BMW sa iti faca presiune. Eu asa am. Aceeasi problema am avut-o zi eu cand aveam doar pompa externa. Dupa ce am montatt- si pe cea din rezervor s-a rezolvat problema. toata chestia e din cauza inertiei..:P
|
|
|
11-09-12, 20:07
|
#1625
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by jack daniels
Jiclere mici?
|
Jiclor de 120 de benz si aer de 110 ( treaba aia cu inversatu)
Sa stii ca la treaba asta mam gandit si eu, sa pun si pompa in rez sa mearga si aia. vedem, testam...
|
|
|
12-09-12, 00:28
|
#1626
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Iulica, la mine la Solenza, am doar una care impinge, din rezervor, cu regulator si conductele originale care mi se pare ca-s de 8 si ca idee, cu traseul montat nu ramane deloc fara benzina. Ca si idee, pompa poate maxim 3 bari. Debitul este pe undeva pe la 150 litri/ora. Am testat-o in toate regimurile de functionare ale motorului si nu pare sa aiba hibe. Mai bine fa cum ti-au zis baietii, cred ca au cea mai mare dreptate.
Last edited by aditza579; 12-09-12 at 00:32.
|
|
|
12-09-12, 20:08
|
#1627
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by aditza579
Iulica, la mine la Solenza, am doar una care impinge, din rezervor, cu regulator si conductele originale care mi se pare ca-s de 8 si ca idee, cu traseul montat nu ramane deloc fara benzina. Ca si idee, pompa poate maxim 3 bari. Debitul este pe undeva pe la 150 litri/ora. Am testat-o in toate regimurile de functionare ale motorului si nu pare sa aiba hibe. Mai bine fa cum ti-au zis baietii, cred ca au cea mai mare dreptate.
|
dar voi cu solenza aia cat de tare ati mers cu ea?
ca eu daca merg cu ea incet, nu are nici pe dracu, si totodata daca o iau incet cu 3 sau 4 la fel, nu are nimic.
dar daca ma dau cu ea, 1 2 3 si 4 ramane fara benzina in cnc.
maine pun si pompa cealalta, leg firele si tot ce trebuie... vedem ce o iesi!
|
|
|
18-09-12, 21:49
|
#1628
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Last edited by Sirius; 18-09-12 at 22:05.
|
|
|
18-09-12, 21:58
|
#1629
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by aditza579
Iulica, la mine la Solenza, am doar una care impinge, din rezervor, cu regulator si conductele originale care mi se pare ca-s de 8 si ca idee, cu traseul montat nu ramane deloc fara benzina. Ca si idee, pompa poate maxim 3 bari. Debitul este pe undeva pe la 150 litri/ora. Am testat-o in toate regimurile de functionare ale motorului si nu pare sa aiba hibe. Mai bine fa cum ti-au zis baietii, cred ca au cea mai mare dreptate.
|
voi la solenza inca mergeti cu parindere cu platina si spuneti ca ati testat-o in toate regimurile. e pe coaja mea de 5 am ambele pompe si cea externa si cea din rezervor, un poseor de alta coaja de 5, a pus un motor de gtt pe o caroserie de campus, si a montat DOAR pompa de benzina externa si avea aceeasi problema ca si tine, dupa ce a pus si pompa din rezervor s-a rezolvat tot, deci dupa cum a zis si bolidul...asta e problema
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
18-09-12, 22:20
|
#1630
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: BR 40 YUL
Se aude frumos felicitari, 124 de cai cu ce presiune ai mers?
|
|
|
18-09-12, 22:29
|
#1631
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Se aude frumos felicitari, 124 de cai cu ce presiune ai mers?
|
de fapt la o tura a iesit 93 kw adik 126 cp. si 82 de kw la roti.
a facut 4 ture, si diferentele au fost foarte mici.
am mers cu 0.9, dar cu jiclor de 120 la benzina, si tot ce am facut e sa inversez jicloarele de aer, ala de 115 cu 125 la suprasarcina!
|
|
|
19-09-12, 05:06
|
#1632
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 188
|
Re: BR 40 YUL
fain... Te gandesti sa mergi mai sus cu puterea ?? Sau ramai la stock ?
|
|
|
19-09-12, 05:26
|
#1633
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of: [VW]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by Laserboy
fain... Te gandesti sa mergi mai sus cu puterea ?? Sau ramai la stock ?
|
Iti dai seama ca va merge mai sus de atat .
|
|
|
19-09-12, 08:53
|
#1634
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: BR 40 YUL
Personal mi se par ciudate rezultatele. Pmax e la o turatie ciudat de mica, 5000rpm, iar cuplul e imens, 350Nm...
Ori e masuratoarea gresita, ori motorul tau e pe dos
Daca masuratoarea e corecta, o axa cu faze mai lungi ar face minuni.
|
|
|
19-09-12, 09:14
|
#1635
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by Muttley
Personal mi se par ciudate rezultatele. Pmax e la o turatie ciudat de mica, 5000rpm, iar cuplul e imens, 350Nm...
Ori e masuratoarea gresita, ori motorul tau e pe dos
Daca masuratoarea e corecta, o axa cu faze mai lungi ar face minuni.
|
Cuplul acela de 350 Nm s-a inregistrat pe tr 2.
din ce se vede, curba de cuplu e asa... sus jos sus jos, pentru ca schimbam treptele mai usor, ca prima oara ala mia zis sa ii dau blana, dar io, cioban fiind, iam dat de ia sarit capacele si a scartait pe stand in tr 2.
presupun ca daca o luam de jos cu tr a 4a, presupun ca urca numai pana la 200 Nm cum arata acolo.
Mai urcam, nu ramane stoc!
|
|
|
|
|