Incerc sa te ajut cu o lista.
1.Poti sa incepi cu tot ce inseamna caroserie. In primul rand trebuie sa repari contra-aripa aia. Gasesti piese atat la dezmembrari cat si la magazine. Verifici podeaua, lonjeroanele, stalpii, panoul de foc, interiorul de la portbagaj. Vezi daca este nevoie de o antifonare, si eventual o vopsea proaspata.
2.Daca tot ajungi la capitolul asta, sfatul meu este sa renunti la eleron (care are un rol strict decorativ, destul de kitchos), poate renunti si la praguri si revii la configuratia originala. Ideea este ca masina sa aiba o prezenta mai discreta, sa nu zic altfel. Stilul asta de tuning cu praguri si spoilere joase tine de o perioada care a trecut.
3.Dupa ce faci toate aceste reparatii si verificari treci la tot ce inseamna motor, suspensie, transmisie, etc.
4.Dupa ce faci toate astea poti sa te gandesti mai mult la partea estetica, poti sa dai jos foliile de pe stopuri si faruri, autocolantul de pe capota? Jantele sunt ok, poate ca merita o reconditionare.
Pe forumul asta si pe altele gasesti o gramada de informatii si detalii. Poti sa iti faci singur un plan de bataie si sa il urmezi, tinand cont de buget. Defapt asta este si placerea reconditionarii. Pentru unii este important procesul si nu tin neaparat sa se apropie de final. Mereu se mai gaseste ceva de surubarit si de imbunatatit.
Important este sa fie o munca de calitate, din care sa ai si tu ceva de invatat. Pe parcurs poti sa mai intrebi oamenii, nu o sa dea nimeni cu pietre in tine.