11-11-13, 00:46
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,854
Member of: [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by valy1233
astea's destul de late?au aproape 8j
ale tale mi se pare inguste pentru niste jante dublate...
|
ale lui sunt jante latite poate cu 0,5 sau 1j deci nu sunt dublate, ale tale au poate 7,5 sau nici atat, eu am jante aliaj de 8j si stau cauciucurile de 195 putin intinse iar la tine vad 175 care stau aproape normal.
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
|
|
|
11-11-13, 10:06
|
#137
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by Jackass
ale lui sunt jante latite poate cu 0,5 sau 1j deci nu sunt dublate, ale tale au poate 7,5 sau nici atat, eu am jante aliaj de 8j si stau cauciucurile de 195 putin intinse iar la tine vad 175 care stau aproape normal.
|
astea stau normal?
|
|
|
11-11-13, 18:09
|
#138
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by valy1233
astea's destul de late?au aproape 8j
ale tale mi se pare inguste pentru niste jante dublate...
|
Nu mi se pare mare diferenta de latime intre ale mele si ale tale... O sa fac maine niste poze pt. ca astazi nu am mai avut timp
O intrebare pentru cunoscatori
Ce-i cu pata asta calda? Era pe masina cand am luat-o. Unchiu zice ca asa o are de la mos. Oare e facuta sau era un accesoriu "aftermarket" pentru dacioare la vremea aia? Eu n-am mai pus-o la loc. Am pus una normala si ma gandesc s-o montez pe asta in sezonul rece
|
|
|
20-11-13, 21:46
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Nu mi se pare mare diferenta de latime intre ale mele si ale tale... O sa fac maine niste poze pt. ca astazi nu am mai avut timp
O intrebare pentru cunoscatori
Ce-i cu pata asta calda? Era pe masina cand am luat-o. Unchiu zice ca asa o are de la mos. Oare e facuta sau era un accesoriu "aftermarket" pentru dacioare la vremea aia? Eu n-am mai pus-o la loc. Am pus una normala si ma gandesc s-o montez pe asta in sezonul rece
|
"pata calda",pe care o avea,era facuta cu scopul de a "incalzi"aspiratia,ca benzina sa fie mai volatila,ca pe vremea lui Ceasca,benzina nu era asa de buna ca acum,era mai putina si de calitate ....... se gasea Regular ( un fel de 90 C.O. ) si Super ( 95 de astazi ),iar "mecanicii" din acele vremuri,mai experimentau diverse. In concluzie,pune-i pata calda originala si totul o sa fie bine,asta ce ai gasit-o pe masina,o pastrezi ca "relicva"
Bafta.
P.S. ca o parere strict personala,daca vrei sa mergi pe "clasic",am vazut ca ai dat pana acum "identitate" "babutei",jantele alea.extrem de latite,sa nu-i strice look-ul.Fara suparare,a fost doar o parere.
Last edited by CT-96-GML; 20-11-13 at 21:48.
|
|
|
22-11-13, 21:11
|
#140
|
Stage 4
Join Date: Apr 2012
Posts: 227
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Cand termini cu masina si ai liber intr-un weekend poate o scoatem la o sedinta foto ca merita .
|
|
|
24-11-13, 15:18
|
#141
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by CT-96-GML
"pata calda",pe care o avea,era facuta cu scopul de a "incalzi"aspiratia,ca benzina sa fie mai volatila,ca pe vremea lui Ceasca,benzina nu era asa de buna ca acum,era mai putina si de calitate ....... se gasea Regular ( un fel de 90 C.O. ) si Super ( 95 de astazi ),iar "mecanicii" din acele vremuri,mai experimentau diverse. In concluzie,pune-i pata calda originala si totul o sa fie bine,asta ce ai gasit-o pe masina,o pastrezi ca "relicva"
Bafta.
P.S. ca o parere strict personala,daca vrei sa mergi pe "clasic",am vazut ca ai dat pana acum "identitate" "babutei",jantele alea.extrem de latite,sa nu-i strice look-ul.Fara suparare,a fost doar o parere.
|
Multumes frumos pentru explicatie! La jante n-as vrea sa renunt, in realitate dau foarte bine pe batrana
Pun si o poza cu a lui tata care seamana foarte bine cu a dumneavosatra!
GabrielMotorsport, facem poze numai ca mai am de pus la punct cate ceva. Poate facem si o mica intalnire de dacioare
Am si o mare problema cu consumul. Am schimbat carburatoare pana am facut unul bun care sa mearga ceas, consumabilele sunt noi iar consumul abia am reusit sa-l scad pe la 13-14 litri la suta de km
Rezervorul nu curge, nici conductele, am facut testul alimentand direct dintr-un bidon. Franele nu raman blocate, benzina nu curge pe nicaieri, returul functioneaza
Ii rog pe cei cu jante latite sa imi spuna ce consum au ei intrucat tata m-a disperat sa pun rotile originale Astea latite le-am cantarit si au cu 1.2 kg mai mult decat alea de 1300
|
|
|
24-11-13, 16:38
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 304
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
am jante canada superbalon cu cauciucuri , spate 175 fata 165 consum 6,1 afara 7.5 orash !
sa iti dau un sfat i-a un set de jigloare noi si iti va scadea consumu , si eu scoteam 17 in orash apoi m-am enervat si am dat 20 ron pe un set de jigloare si numai am treaba cu consumu
Last edited by sheiky93; 24-11-13 at 16:40.
|
|
|
24-11-13, 16:54
|
#143
|
Stage 4
Join Date: Apr 2012
Posts: 227
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Cand o termini ma anunti sa pregatesc aparatura Eu nu am dacia in oras deci o sa facem poze doar la a ta sau la cate vor veni la sedinta foto
|
|
|
25-11-13, 09:55
|
#144
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
e normal ca o dacie sa consum e 13-14
glumeam...sincer,roti late? ai doar 165,care majoritatea au asa,prea putin conteaza latimea jantelor atata timp cat suprafata de rulare a cauciucului e ingusta
vezi sa nu fie desumflate...cu carb normal scoteam consum de 8 pe motor 1.6 si mers normal,nici babeste nici sportiv.
|
|
|
25-11-13, 10:02
|
#145
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Tu parca ai 185 pe fata si 1.6 cu dublu corp. Ce consum ai acum?
|
|
|
25-11-13, 16:25
|
#146
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Tu parca ai 185 pe fata si 1.6 cu dublu corp. Ce consum ai acum?
|
nu prea ma intereseaza consumul...dar cred ca in jur de 9 combinat
|
|
|
25-11-13, 16:40
|
#147
|
Stage 3
Join Date: Feb 2013
Posts: 154
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Asta pasiune adevarata. Felicitari si multa bafta cu proiectul !
|
|
|
23-12-13, 16:45
|
#148
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Al treilea carburator (dupa masina lui tata care a trecut pe gaz si a pus carb. special,gaurit pt. stutz), acelasi consum.. Am pornit motorul, am urmarit furtunul de retur. Atat in turatie cat si in relanti doar se prelingea putine benzina . Am schimbat pompa cu una cu returul mai larg, pompeaza pe retur cum trebuie. N-am idee unde se ducea atata benzina. Cuiul inchide, altfel se inunda carbul . Ma gandesc la membrana pompei care ramanea in tensiune, iar benzina se ducea usor pe retur pana atingea iar cama parghia pompei In fine, consumul a scazut undeva la 10%, tot mult alte idei?
Alta problema: De cand a dat frigul, garniturile mele noi la etrieri curg intr-o veselie, pedala se duce la fund, frane slabe Cumpar pistonase noi, dar ce garnituri sa iau
|
|
|
23-12-13, 17:42
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Al treilea carburator (dupa masina lui tata care a trecut pe gaz si a pus carb. special,gaurit pt. stutz), acelasi consum.. Am pornit motorul, am urmarit furtunul de retur. Atat in turatie cat si in relanti doar se prelingea putine benzina . Am schimbat pompa cu una cu returul mai larg, pompeaza pe retur cum trebuie. N-am idee unde se ducea atata benzina. Cuiul inchide, altfel se inunda carbul . Ma gandesc la membrana pompei care ramanea in tensiune, iar benzina se ducea usor pe retur pana atingea iar cama parghia pompei In fine, consumul a scazut undeva la 10%, tot mult alte idei?
Alta problema: De cand a dat frigul, garniturile mele noi la etrieri curg intr-o veselie, pedala se duce la fund, frane slabe Cumpar pistonase noi, dar ce garnituri sa iau
|
Mai bine cumpara etrieri noi cu totul.
P.S:Si eu am garnituri noi la etrieri dar nu am probleme cu ele,nu imi curge deloc.
|
|
|
23-12-13, 18:30
|
#150
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 120
|
Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA
Ia garnituri autofren, lichid frana ATE, cilindrii Samko...uita'te la mine cum am facut si de atunci nu mai am probleme, iar franele sunt ca in prima zi.
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-M...l#entry3968472
|
|
|
|
|