nici nu stiu cu ce sa incep.....
primele modificari la masina au fost :
- am descoperit la pompa benzina fara plumb de 95
- am dat jos tobele si mi-am pus un burlan
- sau dus cauciucurile din functia drift a masinii si am luat niste 175/60/13 yokohama care au fost cele mai bune cauciucuri de pe masina
- l-am cunoscut pe segemeul
- mi-am luat un filtru care dadea cai la masina din vitan racing
- mi-am luat aprindere electronica gotronic (parfum la vremea aia)
- am taiat schimbatorul de viteze
- mi-am cumparat un grup conic de 8x33 pe care l-am bagat in c.v. dupa 6 luni (pt ca atunci l-am cunoscut prin segemeul pe pensi mecanicu sef la sgm si in scurt timp l-am adoptat si eu in echipa mea de mecanici inexistenta)
- am achizitionat primele cauciucuri 175/50/13
- trecusem la grupa mare motor de 1.4, carb carfil racing magarit (asa zicea lumea) + delcou (varza) = batea superRnova
- si intr-o zi cu soare de 25 decembrie 2003 (parca) il suna pe segemeul marele berbec care a vazut el pe bursa un motor de R5 alpine; segemeul ce se gandeste el sa imi zica mie, cum eram eu in vremurile alea disperat am bagat in doliu banca si am achizitionat primul motor de alpine (de aici incepe istoria).
- segemeul nu mai putea, vroia sa il desfacem, spre supararea segmentului meu feminin de pe vremea , si spre supararea segmentului feminin din viata segemeului ne-am apucat sa desfacem primul motor de alpine vazut de noi, oare ce putea sa fie inauntru, nimic interesant. s-a facut imparteala la prada segemeul si-a luat ce a avut el nevoie si eu la fel.
- dupa cateva zile trecem pe la magazinul unde lucra Ford V6 si marele berbec (pe vremea aia avea calibra) si ce vede ochiul meu perspicace in raft ? primul set de carburatoare dellorto dhla 40 (reconditionate de ford) si baiat bun cum sunt eu am zis sa il ajut pe ford cu vanzarea lor....
- prin ianuarie 2004 (cred) las eu masina jos ma duc la primul magazin si iau arcuri de nova spate si pe fata tai 2 spire ; mama ce diferenta era (acum pot sa zic ca era o barca veritabila)
- vine segemeul cu mare idee sa ne facem amortizoare sport pt ca nu sta pe viraje (dar pana vin amortizoarele se mai petrec si altele)
- ce sa fac eu ? nu am galerie de evacuare, imi da un pont segemeul ca ar avea unu la pitesti o galerie de evacuare facuta misto etc si ca e buna , zis si facut plecam noi la drum cu drag si spor (masina era joasa pe vremea aia si cu 175/50/13 fata si 175/60/13 spatele), pe drum incepe o ninsoare grava, noi blana dupa camioane, am ajuns intr-un final la pitesti, acolo ne intalnim cu alt pasionat mai vechi in meserie cu un r5 alpine original si cu un motor de r5 alpine aspirat pe balcon, stam noi ce stam si hai sa plecam la buc. pe drum batea asa de tare vantu incat ma impinge in lateral (era ceva zapada pe jos dar cauciucurile de pe fata erau PA si mai aveau si 3 bar pres in ele) in final am ajuns la bucuresti , in 250 de km mi-a consumat 45 l de benzina, nu aveam carton....
mai scriu si maine sf. episodului 1