Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 29-03-12, 14:27   #31
sorin100

Stage 5
 
sorin100's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

este mai bine unul uzat,dar sa aduc unul din USA costa o groaza transportul,pe tine cat tea dus sa duci dacia 1300 in USA pe vapor?,dak este o suma sa zicem ''micuta'' poate iau un trailer din USA
daca se poate niste poze la trailer detaliate

Last edited by sorin100; 29-03-12 at 14:31.
sorin100 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-12, 03:03   #32
eurostyledacia

Stage 4
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 252
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Quote:
Originally Posted by sorin100 View Post
este mai bine unul uzat,dar sa aduc unul din USA costa o groaza transportul,pe tine cat tea dus sa duci dacia 1300 in USA pe vapor?,dak este o suma sa zicem ''micuta'' poate iau un trailer din USA
daca se poate niste poze la trailer detaliate
sigurat ca costa pe putin ati ia 800-1000 transportul plus unul uzat cite 3-4sute nu se merita, uitate pe forum unde e renoul verde am mai detailate poze cu trailerul, asa nu prea am timp sa fac poze dar cred ca gasesti mai bine in poze sa l vezi
__________________
passion has no limits....
eurostyledacia is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 07:42   #33
eurostyledacia

Stage 4
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 252
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

am dat luciu putin la capota , aripa si porbagaj(motor) sa vedem ce iasa luciu original de la vopsea dupa aproape 43 de ani , sa curatzat destul de bine doar o pata nush de la ce a ramas imprimata in vopsea, deocamdata atita de data asta astept piese pentru a incepe proiectul, electromotorul la bobinat , am luat usitza de la bord de la compartiment de pe ebay si toate exterior mouldings, nush cum le zice pe romaneste, si asa incet le adun pe toate necesare, caut un set garnitura motor 1.1l e ca la dacia 1100 mam trezit prea tarziu ca le putem avea din romania acuma 2 saptamani venind varamea aici dar nu aveam masina atunci , urmeaza sa dau jos galeriile, schimbat uleiul, antigelul etc...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCI1792.JPG
Views:	167
Size:	2.83 MB
ID:	2395366   Click image for larger version

Name:	DSCI1791.JPG
Views:	133
Size:	2.80 MB
ID:	2395367   Click image for larger version

Name:	DSCI1790.JPG
Views:	53
Size:	2.52 MB
ID:	2395368  

Click image for larger version

Name:	2012-04-06 18.13.17.jpg
Views:	68
Size:	298.6 KB
ID:	2395369   Click image for larger version

Name:	2012-04-06 18.11.34.jpg
Views:	70
Size:	298.3 KB
ID:	2395370   Click image for larger version

Name:	2012-04-06 18.11.18.jpg
Views:	70
Size:	299.5 KB
ID:	2395371  

Click image for larger version

Name:	2012-04-06 18.12.29.jpg
Views:	139
Size:	431.2 KB
ID:	2395372   Click image for larger version

Name:	2012-04-06 18.12.37.jpg
Views:	170
Size:	342.1 KB
ID:	2395373   Click image for larger version

Name:	glovebox.JPG
Views:	99
Size:	47.0 KB
ID:	2395377  

Click image for larger version

Name:	mouldings r10.JPG
Views:	57
Size:	69.5 KB
ID:	2395378  

Last edited by eurostyledacia; 10-04-12 at 07:49.
eurostyledacia is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 21:17   #34
alexalfa

Stage 5
 
alexalfa's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 346
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Salut ! Am urmărit cu interes acest topic. Mai puțin jignirile. Te felicit pentru achiziție. Nu este Dacia 1100 (R ci un R 10. Dar foarte ciudat, are fața de R 10 Major (mai vechiuț 1965) și spatele de R 10 model 1967 (care avea farurile dreptunghiulare). Că este fabricat pentru SUA este limpede. Semnalizatoarele față sunt complet albe. pentru Europa erau bicolore (jumătate galben). De asemenea bordul european nu era capitonat cu material. Era vopsit cu o vopsea rugoasă, negru mat. Cu excepția aripilor față, spate, ambelor capote și al panoului de bord (includ și vitezometrul) toate celelalte piese- habitaclu, portiere, geamuri, parbriz, lunetă, mecanică, motor, etc. erau comune cu cele de Dacia 1100. De fapt aceasta din urmă a fost fabricată în România din colecțiile CKD importate din Franța. Motorul este docil și rezistent, cutia de viteze este sistem Porsche- practic indestructibilă, planetarele au cruci cardanice cu ace și nu au moarte.. Am înțeles că ai probleme cu electromotorul. Se potrivește fără probleme cel de Dacia 1300, 1310, 1410. Trebuie înlocuită doar bucșa din capăt să nu „arunce prea mult”. Dimensiunea de anvelope nu cred că se mai găsește. Este ciudată poziția vasului pentru lichidul de frână. Original se afla pe partea cealaltă a peretelui despărțitor din portbagaj. Și era mai subțire, mai înalt și confecționat din sticlă, cu capacul filetat din aluminiu. Nu am înțeles ce este dispozitivul acela negru de sub el. Un ventilator suplimentar? Am deținut un R 10 acum mulți ani și cunosc modelul din bară în bară. Dacă nu ceda caroseria poate-l mai aveam și acum. Dacă ai nevoie de lămuriri sau sfaturi sunt disponibil în limita puținului meu timp liber. Încă mai am și manualul original - în limba română. Cu bine !
__________________
Da-mi DOAMNE sa nu-mi mai doresc nimic ! Dar sa fie din aur !!!!!!!!!!!!!!
alexalfa is offline   Reply With Quote
Old 09-10-12, 05:35   #35
eurostyledacia

Stage 4
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 252
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Quote:
Originally Posted by alexalfa View Post
Salut ! Am urmărit cu interes acest topic. Mai puțin jignirile. Te felicit pentru achiziție. Nu este Dacia 1100 (R ci un R 10. Dar foarte ciudat, are fața de R 10 Major (mai vechiuț 1965) și spatele de R 10 model 1967 (care avea farurile dreptunghiulare). Că este fabricat pentru SUA este limpede. Semnalizatoarele față sunt complet albe. pentru Europa erau bicolore (jumătate galben). De asemenea bordul european nu era capitonat cu material. Era vopsit cu o vopsea rugoasă, negru mat. Cu excepția aripilor față, spate, ambelor capote și al panoului de bord (includ și vitezometrul) toate celelalte piese- habitaclu, portiere, geamuri, parbriz, lunetă, mecanică, motor, etc. erau comune cu cele de Dacia 1100. De fapt aceasta din urmă a fost fabricată în România din colecțiile CKD importate din Franța. Motorul este docil și rezistent, cutia de viteze este sistem Porsche- practic indestructibilă, planetarele au cruci cardanice cu ace și nu au moarte.. Am înțeles că ai probleme cu electromotorul. Se potrivește fără probleme cel de Dacia 1300, 1310, 1410. Trebuie înlocuită doar bucșa din capăt să nu „arunce prea mult”. Dimensiunea de anvelope nu cred că se mai găsește. Este ciudată poziția vasului pentru lichidul de frână. Original se afla pe partea cealaltă a peretelui despărțitor din portbagaj. Și era mai subțire, mai înalt și confecționat din sticlă, cu capacul filetat din aluminiu. Nu am înțeles ce este dispozitivul acela negru de sub el. Un ventilator suplimentar? Am deținut un R 10 acum mulți ani și cunosc modelul din bară în bară. Dacă nu ceda caroseria poate-l mai aveam și acum. Dacă ai nevoie de lămuriri sau sfaturi sunt disponibil în limita puținului meu timp liber. Încă mai am și manualul original - în limba română. Cu bine !
scuze dar nu am intrat de mult pe forum, am citit tot ce miai scris merci mult pt tot ce ai spus da acesta a fost facut pentru USA si este r10, din 69, deocamdata nu pot sa ma apuc de el , am achizitionat foarte multe piese care trebue sa fac poze si sa le postez aici, la un pret de 150$ si 100 transportul, inclus electromotor, deocamdata ma ocup de dacia1300 care primeste aer conditionat, mai revin alta data cu noutati cind se vor ivi...cit despre comenturi negative si toate cele care la altii se par absurd pt mine nu sint si nu ma deranjeaza deaia este forum sasi dea cu parerea toti cum vor stiu ca altii trec peste masura dar na fiecare cu ce are'n cap, its ok eu ma bucur ca arata in mare ca o dacie 1100 si fiecare din romani care au vazuto nu au zis ca e r10 ci exact asa " vai dacia 1100" asa ca treaba merge inainte.

Last edited by eurostyledacia; 09-10-12 at 05:38.
eurostyledacia is offline   Reply With Quote
Old 14-11-13, 21:12   #36
AdyC

Stage 1
 
Join Date: May 2011
Posts: 18
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Asa cum spune si titlul Renault-ul 10 e de fapt un facelift al Renaultu-ui 8, mecanica e aproape identica si toate piesele mecanice sunt compatibile, iar din caroserie nu se potrivesc aripile si capotele.

Renault 8 (Dacia 1100) construit pe caroserie de Renault 10.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=enjfoBiJqT0
AdyC is offline   Reply With Quote
Old 14-11-13, 21:23   #37
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Quote:
Originally Posted by AdyC View Post
Asa cum spune si titlul Renault-ul 10 e de fapt un facelift al Renaultu-ui 8, mecanica e aproape identica si toate piesele mecanice sunt compatibile, iar din caroserie nu se potrivesc aripile si capotele.

Renault 8 (Dacia 1100) construit pe caroserie de Renault 10.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=enjfoBiJqT0
"Ma frend" esti intr-o mare eroare ! R10 nu este facelift la R8 ci inlocuitorul acestuia si , totodata , as sugera tuturor sa nu mai faca aceasta confuzie tampita . Parca nu vorbim de masini , ci de tancuri !!! Diferentele sunt majore intre cele doua masini , in primul rand prin dimensiuni , urmand apoi prin elementele de caroserie si ornamente . R10 a inlocuit R8 ca urmare a cererii clientelei Renault de atunci de a i se furniza o masina cu veleitati similare lui R8 dar mai spatioasa si mai moderna ! Si asta s-a intamplat .Diferenta intre cele doua masini este atat de mare si vizibila incat NU SE POATE CONFUNDA R10 cu R8 din nici un punct de vedere !!! Nici macar din lateral !
__________________

Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......


https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-13, 12:15   #38
AdyC

Stage 1
 
Join Date: May 2011
Posts: 18
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Quote:
Originally Posted by THUNDER77 View Post
"Ma frend" esti intr-o mare eroare ! R10 nu este facelift la R8 ci inlocuitorul acestuia si , totodata , as sugera tuturor sa nu mai faca aceasta confuzie tampita . Parca nu vorbim de masini , ci de tancuri !!! Diferentele sunt majore intre cele doua masini , in primul rand prin dimensiuni , urmand apoi prin elementele de caroserie si ornamente . R10 a inlocuit R8 ca urmare a cererii clientelei Renault de atunci de a i se furniza o masina cu veleitati similare lui R8 dar mai spatioasa si mai moderna ! Si asta s-a intamplat .Diferenta intre cele doua masini este atat de mare si vizibila incat NU SE POATE CONFUNDA R10 cu R8 din nici un punct de vedere !!! Nici macar din lateral !
Si unde ar fi spatiul suplimentar sau elementele mai moderne?
Da, in anii 60 nu era moda cu facelift-ul si intradevar era privit ca un alt model, doar ca modelul asta e un pic mai lung la exterior, lungime de care utilizatorul nu beneficiaza decat prin dimensiunile portbagajului.
La interior sunt identice ca spatiu.
In afara de portbagaj care e un pic mai mare, masinile se aseamana in proportie de 90%, repet mecanica e identica, interiorul are cateva chichite in plus, difera plansa de bord, manere de viraj pe usi in plus fata de R8, scrumiere pe usile din spate, iar tapiteria usilr avea o insertie de plastic cromat si cam atat, spatiul in habitaclu e identic cu cel de R8/Dacia 1100.

Ghici ce, eu pe dacia mea am pe stanga spate usa de pe un renault 10.
AdyC is offline   Reply With Quote
Old 15-11-13, 13:20   #39
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Ghici ! Eu am avut amandoua masinile sau nu ? Intelegi ca R10 a inlocuit R8 sau nu ? Faptul ca la noi in tara s-a produs Dacia 1100 , licenta R8 , pana in 1969 este o cu totul si cu totul alta istorie si ca ingeniozitatea romaneasca este fara margini , iarasi alta poveste . Sunt de acord ca au elemente comune ( usile spate ) dar ce incerc sa clarific este faptul ca R10 nu e R8 cu facelift , e alt model . Elemente moderne , in pas cu vremea de atunci : plansa bord , vitezometrul si celelalte aparate de bord organizate in aceeasi consola , semnalizatoarele fata cu pozitia incorporata (aparute cu mult inaintea vremii lor si erau un lucru inedit , cu atat mai mult cu cat pozitionarea si forma lor erau revolutionare , solutie care a fost copiata , ulterior , de toti producatorii ) , blocul optic spate , elementele cromate abundente si la exterior si la interior fata de R8 , etc . De asemea , pentru cei ce nu stiu , varianta de Renault 10 cu faruri rectangulare si stopuri mai inguste , impartite distinct in trei , nu este vreun facelift la R8 sau R10 Major ci varianta care s-a fabricat in Bulgaria .
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-13, 18:08   #40
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: renault 10 Dacia 1100 (facelift) USA version

Nu este clar din moment ce sa numit unul Renault 8 si altul 10 nu e aceiasi masina si cam atat. Oricum nu asta vroiam sa spun ci doar doream sa te felicit pentru achizitie , ft misto ce faci tu pe acolo multa bafta si spor la treaba , o seara faina !
__________________
Dacia power
tuner-man is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -