19-05-11, 11:39
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of: [DACIA] [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 1978
am si eu contact Seima. Raritati ce sa mai )
Intri pe messenger in weekendu asta sa vb?
|
|
|
09-06-11, 09:19
|
#92
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
In sfarsit, ajung si eu sa mai pun niste poze cu baba: Momentan asa se prezinta, acum se lucreaza la praguri. M-am uitat mai bine la partile terminate, baiatul lucreaza foarte bine, e de nota 10++ , sunt foarte multumit.
|
|
|
09-06-11, 10:13
|
#93
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1300 1978
Chiar pare sa isi face treaba ca la carte meseriasul tau! insa fa-ti stocul de mastic , grund si antifon si pe unde a terminat de sudat apuca-te de curatat si dat cu ce trebuie.Nu mai lasa tabla goala! Ma bucur cand vad ca mai sunt inca meseriasi care nu dau peste ochii la dacie ! Bravo!
|
|
|
09-06-11, 21:12
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 3,143
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1300 1978
arata multmaibine sport la continuare
|
|
|
12-07-11, 20:01
|
#95
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
Mersi baieti.
Poze cu niste piese cumparate recent:
-niste proiectoare cu halogen, o teava care elimina prima toba, si o tija schimbator impecabila (multumiri lui Fazekasnfs si Daimani)
|
|
|
08-08-11, 14:34
|
#96
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
In continuare se lucreaza la masina. in curand poze.
Pana atunci niste poze cu piese cumparate pt baba:
- masca intreaga CPIO din 71'
- tampoane mari spate impecabile
- un volan sport care va fi retapitat
- si in curand niste scaune FK racing - http://fk-tuning.ro/online/index.php...mart&Itemid=28
|
|
|
08-08-11, 18:05
|
#97
|
Stage 3
Join Date: Mar 2011
Posts: 126
|
Re: Dacia 1300 1978
e bine ca inca lucrezi la masina, sunt sigur ca o sa iasa o dacie super!Bafta
Last edited by Mitza93; 08-08-11 at 18:24.
|
|
|
08-08-11, 21:20
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
|
Re: Dacia 1300 1978
modelul 71 avea si chenarul de langa ochelarul de far cromat in interior ....
|
|
|
08-08-11, 23:17
|
#99
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
Quote:
Originally Posted by BN-02_TZY
modelul 71 avea si chenarul de langa ochelarul de far cromat in interior ....
|
Da, stiu si eu asta.Dar uite o poza, sa nu ziceti ca nu e adevarat, sau ceva de genul. Masca centrala CPIO din 71' noiembrie, iar ochelarii- ambele CPIO din 72' ianuarie.(greseala mea, fiindca am scris ca intreaga masca e din 71', dar oricum au doar 2 luni diferenta)
|
|
|
09-08-11, 09:12
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 1978
Quote:
Originally Posted by Gerhard_1300
In sfarsit, ajung si eu sa mai pun niste poze cu baba: Momentan asa se prezinta, acum se lucreaza la praguri. M-am uitat mai bine la partile terminate, baiatul lucreaza foarte bine, e de nota 10++ , sunt foarte multumit.
|
Salut, imi place cum decurge la tine proiectul, si tinichigiul lucreaza frumos.. Dar e sudura in autogen sau altceva? ca si eu vreau sa schimb fusta fata la 1300-ele meu si nu stiu cu ce sa sudez
Astept raspuns. Bafta in continuare cu baba !
__________________
Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB
My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business !
New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
|
|
|
09-08-11, 09:44
|
#101
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Salut, imi place cum decurge la tine proiectul, si tinichigiul lucreaza frumos.. Dar e sudura in autogen sau altceva? ca si eu vreau sa schimb fusta fata la 1300-ele meu si nu stiu cu ce sa sudez
Astept raspuns. Bafta in continuare cu baba !
|
Salut Cosmin. Se lucreaza cu sudura in argon(sudura prin puncte). Este o metoda mai buna, fiindca nu arde tabla ca si autogenul, iar partile sudate nu ruginesc. Este sudura care s-a folosit si in fabrica, si permite demontarea subansamblelor de caroserie.(asa mi-a explicat tinichigiul).
Numai bine, si bafta!
|
|
|
09-08-11, 13:28
|
#102
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
|
|
|
03-09-11, 00:01
|
#103
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
off-topic
Baieti, moderatori: nu stiu unde sa postez, deci pun aici anuntul: am de vanzare foarte-foarte urgent: Nokia E71 black replica identica Made in Finland, in stare foarte buna, functioneaza impecabil. Telefonul are bateria originala de E71, tipul BP-4L (m-a costat 70 lei) si tine cam 5-6 zile. Il am de aproximativ 5 luni de zile, din care a fost folosit maxim 3 saptamani. Langa telefon ofer: incarcator, o husa din catifea, si la cerere casti. 200 ron pret fix, taxele de transport fiind suportate de cumparator(12 lei prin posta romana)
|
|
|
03-09-11, 00:05
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Dacia 1300 1978
Quote:
Originally Posted by Gerhard_1300
off-topic
Baieti, moderatori: nu stiu unde sa postez, deci pun aici anuntul: am de vanzare foarte-foarte urgent: Nokia E71 black replica identica Made in Finland, in stare foarte buna, functioneaza impecabil. Telefonul are bateria originala de E71, tipul BP-4L (m-a costat 70 lei) si tine cam 5-6 zile. Il am de aproximativ 5 luni de zile, din care a fost folosit maxim 3 saptamani. Langa telefon ofer: incarcator, o husa din catifea, si la cerere casti. 200 ron pret fix, taxele de transport fiind suportate de cumparator(12 lei prin posta romana)
|
Incearca sa postezi la sectiunea Talcioc.
|
|
|
26-09-11, 19:20
|
#105
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 611
Member of: [DACIA] [MERCEDES]
|
Re: Dacia 1300 1978
Si in sfarsit, masina a venit acasa. Sunt foarte multumit de tinichigiu, totul bine lucrat, cu atentie. Cel mai mult imi place cum a rezolvat problema cu aripa st spate, care era de 1310, si nu avea ,,locasul,, pentru stop.
Intre timp eu am scos motorul, cutia, si am inceput sa lucrez la izolare-antifonare. La suduri voi aplica mastic pensulabil, dupa aia voi da toata cu grund, vreo 2-3 straturi de antifon, si la sfarsit vopsea.
Intre timp au sosit si mult asteptatele piese: maneta stergatoare, butonasul brake si beculetul de la stergatoare, un contact neiman nou cu 2 chei, ornamentele pentru ochelari, tot noi, si toba
|
|
|
|
|