31-10-14, 19:34
|
#706
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by Muttley
O distrugi. Las-o naibii asa, ca e etajata superb. Umbla doar la grup, daca 8x33 nu e de ajuns, treci la 9x34.
Personal, in locul tau, daca nu mergi doar in 6000 de ture, as pune 9x34 fara sa stau pe ganduri.
|
Am avut 9x34 si vreau sa vad cum trage cu 8x33. Cu grupu 8x35 e scurta rau si a 5 e degeaba (e ca si cum ar fii o cutie in 4 trepte) asa ca trapta 5 o folosesc doar la consum ca dupa calcule se apropie de cutia pe care o am pe masina (9x32, tre.5: 36x31). Cand vreau sa ma dau, folosesc 1,2,3,4
|
|
|
07-11-14, 20:13
|
#707
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Azi am primit de la un prieten cu Carfil irm 2 am. Sunt curios sa vad cum se comporta fata de 32 irm.
|
|
|
07-11-14, 20:53
|
#708
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Asta e carburatoru
|
|
|
11-11-14, 13:39
|
#709
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: DACIA 1300
Pai care e diferenta intre cele doua?
|
|
|
11-11-14, 17:18
|
#710
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Are difuzorul de 27, adica e pt 1.4. Am incrcat si eu unul dar nu m-a convins, tot cel de 1.3 mergea mai bine
|
|
|
11-11-14, 18:03
|
#711
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 196
|
Re: DACIA 1300
1.3 adica 32irma are difuzor de 25,5 si jiglere de 1.3
1.4 adica 32irma2am are difuzor de 27 si jiglere de 1.4
oricum poti sa pui jiglere de 1.4 pe carb de 1.3 dar va zic din proprie experienta ca se simte diferenta intre cele 2.nu mare dar se simte
|
|
|
11-11-14, 18:30
|
#712
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DACIA 1300
La cel de 1.4 trebuie sa pui jigloare mai mari nu ca la 1.3 cred ca de: 1.65 sau 1.75.
Ca sa eviti infundarea jiglerului de ralanti poti sa-l largesti putin.
Poti incerca si marirea orificiului de la pompa de sprit.
|
|
|
11-11-14, 19:19
|
#713
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: DACIA 1300
Salut. Daca vinzi grupul 35/8, il vreau eu.
|
|
|
11-11-14, 20:55
|
#714
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
La cel de 1.4 trebuie sa pui jigloare mai mari nu ca la 1.3 cred ca de: 1.65 sau 1.75.
Ca sa eviti infundarea jiglerului de ralanti poti sa-l largesti putin.
Poti incerca si marirea orificiului de la pompa de sprit.
|
Corect dar cred ca pe 1.3 daca pui cum e in carte la camioneta 140 benzina cu 145 aer si tub emulsor f20 o sa fie ce trebuie .( poti incerca si cu tub emulsor f6 dar parca tot cu f 20 mergea mai bine).Cand aveam 2 carburatoare pe reteta asta mergeam si 2 pompe de sprit .
Last edited by khael1001; 11-11-14 at 20:58.
|
|
|
11-11-14, 22:02
|
#715
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DACIA 1300
Imi pare rau dar nu mai retin toate dimensiunile si toate codurile acelor piese.
Poti inlocuii cu succes carburatorul daca vrei cu unul relativ usor de montat . Simplu corp de pe Opel Kadett 1,3 de 82HP. Asigura fara nici un reglaj deosebit , pornire , sunet si amestec optim.
Motorul isi schimba zgomotul.
|
|
|
11-11-14, 23:34
|
#716
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by CyPz
Pai care e diferenta intre cele doua?
|
Din cate stiu ca cel de 25,5 ofera un amestec bogat in turatii mici iar cel de 27 ofera in turati mari.
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Are difuzorul de 27, adica e pt 1.4. Am incrcat si eu unul dar nu m-a convins, tot cel de 1.3 mergea mai bine
|
Nu te contrazic daca merge sau nu merge pana nu incerc.
Quote:
Originally Posted by Bogdani14
1.3 adica 32irma are difuzor de 25,5 si jiglere de 1.3
1.4 adica 32irma2am are difuzor de 27 si jiglere de 1.4
oricum poti sa pui jiglere de 1.4 pe carb de 1.3 dar va zic din proprie experienta ca se simte diferenta intre cele 2.nu mare dar se simte
|
Ms mult pentru el
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
La cel de 1.4 trebuie sa pui jigloare mai mari nu ca la 1.3 cred ca de: 1.65 sau 1.75.
Ca sa eviti infundarea jiglerului de ralanti poti sa-l largesti putin.
Poti incerca si marirea orificiului de la pompa de sprit.
|
145 aeru si 140 benzina
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Salut. Daca vinzi grupul 35/8, il vreau eu.
|
Da. O sal vand cand va veni celalalt
Quote:
Originally Posted by khael1001
Corect dar cred ca pe 1.3 daca pui cum e in carte la camioneta 140 benzina cu 145 aer si tub emulsor f20 o sa fie ce trebuie .( poti incerca si cu tub emulsor f6 dar parca tot cu f 20 mergea mai bine).Cand aveam 2 carburatoare pe reteta asta mergeam si 2 pompe de sprit .
|
Cu F20 merge
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Imi pare rau dar nu mai retin toate dimensiunile si toate codurile acelor piese.
Poti inlocuii cu succes carburatorul daca vrei cu unul relativ usor de montat . Simplu corp de pe Opel Kadett 1,3 de 82HP. Asigura fara nici un reglaj deosebit , pornire , sunet si amestec optim.
Motorul isi schimba zgomotul.
|
Singuru care mi lam dorit este Weberu DCOE 40. Ce fac eu acum, vreu decat sa le testez. Pe viitor ar fi sa ii pun 2 sau 4 injectoare dar asta oi vedea pe parcurs.
In legatura cu motoru, eu am axa de ts si automat si-a schimbat zgomotu.
Azi am terminat de lustruit carburatoru si tot azi am primit de la mosii mei un delcou Duceller
Last edited by vandam; 11-11-14 at 23:37.
|
|
|
13-11-14, 18:09
|
#717
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Azi mi-au venit fuzetele de la echilibrat si o poza cu o piesa primita :d
|
|
|
14-11-14, 23:09
|
#718
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Cateva poze de azi
|
|
|
14-11-14, 23:27
|
#719
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Aia da. Frumos!!!.
|
|
|
14-11-14, 23:28
|
#720
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 704
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Am crezut ca nu mai pui azi pozele . Au iesit foarte bine, urca piesele sus si uzeaza discurile alea
|
|
|
|
|