Quote:
Originally Posted by vandam
la modificari ma iau din poza doar cateva :d , cum ar fii :
- la motor set nou de pistoane, segmenti si altele luate din franta
- la chiuloasa am luat 2mm am lustruito modificat supape si arcuri luate de la un renault 18 gt
- pompa de apa luat de la o dacie nova gti
- axa cu came de la renault 12 ts sau r5 gt nu stiu sigur
- aprindere gotronic
- bujii bosch super +
- cutie de viteza renault 18
- punte spate si fuzete renault 18
- pompa de frana renault
- 4 jenti late pe 15/195/50
- porbagaj cu eleron
- bord CN4
|
deci ca sa inteleg ....
ceea ce spui tu ca ai incercat sa faci cu partea de motorizare, ai vrut sa ai un motor care dezvolta 120 CP ... sau macar 100 CP
asta la o turatie de cat ?????? 7500 de ture pe minut ???
nu ti se pare ca e cam cusuta cu ata alba ???
un motor de dacie , cu carburatoul ei original , cu chiulasa slefuita in zona de admisie si evacuare a galeriilor .....doar daca cobori o rampa cu o inclinatie de 20 grade sa poti prinde 7500 turatii pe minut in
sarcina
si sa nu mai zic .... chiulasa de dacie care e echipata cu 2 supape pe cilindru..... carburator la care vaporizarea benzinei lasa de dorit....
ca sa-ti zic ceva despre performantele unui motor , oricare ar fi el :
- cu cat e mai vaporizata benzina ( adica picaturile de vapori de benzina tind sa fie spre
zero microni , cu atat arderea benzinei in cilindru este mai completa si asta da o putere mai mare de impingere a pistonului , care aceasta putere se tranfera la roata )
- cu cat ai mai mult oxigen in cilindru (
stiind ca oxigenul intretine arderea , si un volum mai mare de oxigen duce implicit la o ardere cat mai completa ) cu atat se dezvolta mai multa putere in motor
tu ce ai la acel motor ???
- chiulasa normala cu 2 supape pe cilindru ..... deja motorul tau este
inadusit ....
strans de gat....deci in consecinta , nu are destul
OXIGEN
- daca iti puneai un sistem de injectie al benzinei ....mai credeam ...sau macar dac vroiai sa mergi pe sistemul de carburatie al benzinei ....macar 2 carburatoare ...un carburator pentru doi cilindrii
- o chiulasa cu 4 supape pe cilindru , ......sant sigur ca se poate obtine performante ridicate dintr-un motor de
DACIE
deci degeaba apostezi tu poze cu motoare care fac minuni pe asfalt.... caci de la teorie pana la practica e drum lung