09-03-10, 06:58
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 138
|
Re: CT 23 C M Y
am cumparat-o in urma cu 2 ani,nu mai am poze de atunci,dar era o Solenza Scala stock 30.000km,in prezent 71.000km
-interior piele ecologica negru-rosu
-iluminat bord alb-rosu
-instalatie bi-xenon
-evacuare cap-coada inox diametru 50mm
-finala sport
-resoftare 83cp
-filtru aer sport
-suspensie-coborata 8cm
-dvd alpine, 4 difuzoare infinity,statie-subwoofer jbl,condensator dietz 1f
-alarma Viper 5900
-etc.
urmeaza o vopsire completa,astupat manere spate,eleron finut incorporat,sa vad ce idei imi mai vin,o alta incinta cu 2 difuzoare ca cel de acu,sonarizare completa dynamat,un set de noi de jante pe 15 cu buza cat mai lata,etc.
o sa revin cu poze
Last edited by CT 23 CMY; 09-03-10 at 07:27.
|
|
|
09-03-10, 08:32
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
|
Re: CT 23 C M Y
Esti de la Politie ?
Evacuarea are doar finala si atat, fara cat, fara intermediara (ce bani si unde, PM pls)? Nu trage masina mai prost de jos? Ce filtru sport ai pe ea?
Ai coborat-o 8cm? Din cate stiu eu Solenza stock are max 15 cm intre scut si sol, la 7-8cm garda acum cum te descurci (eu la 10 cm pe Supernova am ceva dificultati, am lustruit scutul si deja incep sa mananc din protectiile la catalizator)? Jante cat mai late? 8-9J? Deja cred ca iti freaca pe fata in protectiile de plastic, la cele mai late ce solutii ai sa gasesti?
Masina e ok, daca nu ai amortizoare intarite ar fi bine sa le intaresti (sa nu lasi baia pe undeva pe drum), si eu unul nu inteleg "trendul" cu eleronul incorporat in haion. Daca vrei unul finutz, incearca sa il faci aplicabil (nu vopsesti tot haionul daca ramai in zapada undeva si gasesti 2-3 voinici care sa te impinga de el ). Bafta cu masina!
|
|
|
09-03-10, 08:40
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of: [DACIA]
|
Re: CT 23 C M Y
Si iti mai lumineaza bine daca iai innegrit farurile? Militia nu comenteaza?
|
|
|
09-03-10, 09:54
|
#5
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: CT 23 C M Y
frumoasa masinuta,dar cum arata in prezent,care sunt ultimele poze.
p.s. artistice poze
|
|
|
09-03-10, 10:43
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 383
Member of: [DACIA] [RENAULT]
|
Re: CT 23 C M Y
frumoasa solnitza.masina are jantele de solentza dar vopsite alb acum.alex pune o poza cu evacuarea.
|
|
|
09-03-10, 12:27
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 90
|
Re: CT 23 C M Y
Salut.dupa mine ii sta mai bine de 100 de ori cu jantele alea albe decat cu astia de sunt puse la ultimele poze.da na fiecare cu gusturile lui eu asa zic .....
|
|
|
09-03-10, 16:58
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 138
|
Re: CT 23 C M Y
Bogyciu
- evacuarea initiala era de 42,am inlocuit-o cu una de inox de 50(cuplu ideal pt motoru de solenza) cat mai dreapta,fara intermediara(6 mil teava si manopera,in spate la bmw spre ovidiu,finala separat).Am vrut sa-mi fac serpisori dar din cauza la tulumba de la aerul conditionat nu putea sa-mi dea o panta lina si decat din scurt mai bine nu.daca faceam serpisori renuntam si la catalizator,oricum se aude prea frumos,trage bine,decand si cu resoftarea s-au cam schimbat lucrurile,am scos si limitarea,daca renuntam la catalizator se auzea si foarte tare si ma rupea si la consum,itp-ul nu era o problema.... acu daca merg linistit e ok,daca ma dau la ea....cam papa.... filtru aer k&n
-de coborat am coborat-o cam mult e cam pe burta,dar am vrut sa ajunga aripa la nivelul cauciucului,jante o sa vad ce gasesc.....7,5-8j buza cat mai mare....195/45/15....pe spate sa vad daca pun sau nu distantiere.....depinde mult de et......in penultima din primele poze am pus jante pe 15,195/50/15.....daca nu pun greutate nu atinge.....iei putin din aparatori pe fata si dublura de tabla de langa bara spate si e ok...... sa se termine cu iarna si trimit amortizoarele la intarit la brasov.....jantele originale albe le tin numai de iarna,am cauciucuri de iarna pe ele.....
-eleronul o sa fie unu finut,gen cel de M,incorporat cu fibra in haion,nu imi place sa se vada ca e separat,te asigur ca nu sare ..... sunt 2 baieti la ovidiu care lucreaza in fibra,unde pun ei mana iese lucru.....o sa astup si manerele pe spate si sa vad ce idei imi mai vin .....ca tot o vopsesc
ingerasul99
-pe faruri am pus o folie speciala....am pus si o poza cu farurile aprinse cu folie pe ele,e ok ca am xenon,intradevar nu mai bat asa ca inainte dar e bine ....
|
|
|
09-03-10, 18:35
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,095
Member of: [DACIA] [Ghetto Cult]
|
Re: CT 23 C M Y
frumoasa masina, dar jantele stock albe cu sigla OZ pe ele..e cam kitch. pastreaz-o cat mai curata..
|
|
|
09-03-10, 18:40
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 138
|
Re: CT 23 C M Y
Oricum masina o tin doar pentru iesit seara si in weekend,am alta cu care imi fac treaba.E foarte lasata si e incomoda.Am bagat mult in ea,in imbunatatiri,cu tot cu sistemul audio peste 100 mil si nu se vede(alarma cu pager si module 17 mil,dvd 18,statie+woofer 20,difuzoare 5, .... etc),mai am de bagat cam 30 mil si ma opresc momentan(scap cu vopsitu ca o fac pe casco).Asta e,masina mananca bani,dar si satisfactia ca ai facut-o cu mana ta e pe masura,fiecare cu piticii lui.Toate reviziile facute la timp,nu are macar o bucsa defecta.Fiecare baga bani in ce are,am vrut sa ma opresc la un moment dat,sa ma orientez spre alta,dar am dat pe ea cand am luat-o 5300,asta era pretu,acu daca o dau cu tot ce am bagat in ea daca imi iau 3000,asa ca mai bine imi termin ce mi-am propus.
|
|
|
10-03-10, 08:12
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,864
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [DreamWorks Club] [Competitor CNCA] [BMW] [SKODA] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CT 23 C M Y
frumoasa solenza orice ban bagat in masina e irecuperabil, dar nu conteaza asta ci satisfactia pe care o ai cand mergi cu o masina care nu e stock si intoarce lumea capul dupa tine
__________________
|
|
|
10-03-10, 09:31
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
|
Re: CT 23 C M Y
Interesanta evacuarea, am crezut ca mergi fara catalizator... Voiam sa trec si eu pe la baieti aceia dar vad ca nu au masina de indoit teava si folosesc coturi, prea multe suduri pt mine.
Cu jantele nu urca mai sus de 8J, cu 7,5 ET30-28 ar fi cat de cat ok, dar tot trebuie ajustat pe ici pe colo, dar daca vrei ceva extrem te poti intinde la 17 cu 185/35, insa masina va fi doar de plimbare si atat .
Cu eleronul tocmai de aia imi era frica, sa nu ai KRS-ul ca inspiratie... incearca ceva original, idei sunt multe, eu unul asa as face, ma inspir din 10 locuri si fac cum cred eu ca e mai bine, sa fie ideea mea, nu "vreau cum are masina aia". Parerea mea!
|
|
|
10-03-10, 14:02
|
#13
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of: [4Rally] [PEUGEOT]
|
Re: CT 23 C M Y
Foarte misto Solnitza. Cum te descurci cu capetele de creta vs faruri?
|
|
|
10-03-10, 14:15
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 138
|
Re: CT 23 C M Y
nu inteleg ce vrei sa zici prin ,,capetele de creta'',fii mai explicit.....
|
|
|
10-03-10, 15:01
|
#15
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 300
Member of: [DACIA]
|
Re: CT 23 C M Y
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Arata bine rau din fata cu farurile negre si cu pleoape.
Singura obiectie este la jante. Nu imi place modelul dar totusi un plus ca sunt albe.
|
|
|
|
|