Scoate lectrovalva si taiei-i mustucu ala din varf apoi bag-o inapoi,
Cu ce scop?
De aici reglezi relantiul. Daca vrei sa ai relanti ok pune fluturele de la acceleratie(clapeta) in dreptul la alea 3 gaurici. Si lasal asa. Dupa aia te joci la surubul de amestec.
pai nu am galerie de papuc nu are in ce sa loveasca... vine fix pe gauri... problema e ca acea parghie nu se sprijina in surub... am sa fac maine poze ca l-am lasat in masina ca avea benzina in el...
Cu scopul de a tine motorul la relanti pentru ca e posibil sa fie defecta electrovalva sau sa nu corespunda cu bobina si sa ii faca fite si sa inchida din senin,acolo are un fel de cui ponton si ala face fite rau...cand am reglat fostul meu carburator la stand baiatu de acolo direct a taiat panarama aia si mergea brici masina
carburatorul a fost montat pe 2 motare de dacie diferenta dintre ele e doar de capacitate alea erau 1.6 si al meu e 1.4 deci trebuie sa mearga daca nu la vara oricum am in pla 1.6
ce zici tu nu are nici o argumentare tehnica ca sa zic asa...
am gasit si carburatorul vacuumatic am sa ii fac si cu el inca o proba acum ca stiu cum trebuie reglat :d ar tre sa amearga ok avand in vedere ca a fost pus pe o lada 1200 din pacate m-am simtit rau toata saptamana din cauza unei raceli iar acum ca ma simt mai bine a venit iar iarna