azi am scos ceasurile deoarece nu mai mergea vitezometru... ca sa aflu defapt ca era cablul rupt...
daca tot am dat jos ceasurile am reparat jurnalierul si am schimbat un led care a decedat...
in aventura asta mi-am regasit un vechi prieten care imi aducea aminte cand lasam farurile aprinse dar care suferise un accident asa ca l-am reparat si pe el ca sa nu zic ca am scos ceasurile degeaba
Va multumesc pt mesajele primite de Craciun/ziua mea (de obicei lumea uita ca e ziua mea noroc cu Facebook) si pt cele pe care (probabil) le voi primi si azi
Se pare ca ai facut o alegere buna cu carburatorul ca din ce stiu sunt laudate astea de Lada.
Spor la treaba la montaj si sa ne tii la curent cum se comporta
Am si eu pe masina carburator de lada 1500, pana sa-l pun incercasem vreo 3 Webbere, tragea masina si cu ele, dar cu cel de lada e o senzatie inconfundabila. Cel putin diferenta dintre camere e mai mare ca la Renault, am avut un webber 23/24 care urca mai progresiv ca sa zic asa in ture, fata de cel de Lada care parca e 22/26 si la care cand intra a doua camera pot spune ca diferenta de putere e mult mai mare. Salut.
__________________
Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1981 / Golf III GTI / Golf III VR6
Se pare ca ai facut o alegere buna cu carburatorul ca din ce stiu sunt laudate astea de Lada.
Spor la treaba la montaj si sa ne tii la curent cum se comporta
De comportat se va comporta bine,dar va si consuma mai mult decat carburatorul original sau cel de dacie papuc-nova sau Oltcit.
Am si eu pe masina carburator de lada 1500, pana sa-l pun incercasem vreo 3 Webbere, tragea masina si cu ele, dar cu cel de lada e o senzatie inconfundabila. Cel putin diferenta dintre camere e mai mare ca la Renault, am avut un webber 23/24 care urca mai progresiv ca sa zic asa in ture, fata de cel de Lada care parca e 22/26 si la care cand intra a doua camera pot spune ca diferenta de putere e mult mai mare. Salut.
Exact asa se simte si la mine.Diferenta este mult mai mare intre cele doua camere, excelenta insa pentru depasiri, sau alte momente in care ai nevoie de putere, consumul este insa de camion.
Dar, dupa cum mai zicea si cineva pe aici, decat sa nu poata, mai bine sa consume.
Stefan, dupa cum ti-am mai spus, ai facut o alegere buna.Spor cu montajul si cu reglajul.
aa... la asta de lada ce galerie ii trebuie ? si ai putea sa imi spui te rog ce insemna?solenoid care actioneaza o electrovalva
pai treaba sta cam asa: e un "motoras" care inchide si deschide benzina in functie de turatia motorului acesta fiind legat la bobina de inductie
Quote:
Originally Posted by valitataye
Mult succes cu montajul si reglarea lui
carburatorul este nou (desi nu pare) a fost montat pe un motor de 1,6 de dacie si mergea ok... nu cred ca trebuie sa schimb nimic la el pt 1,4 poate doar o rejetare pt consum mai mic
Quote:
Originally Posted by cannavaro
Am si eu pe masina carburator de lada 1500, pana sa-l pun incercasem vreo 3 Webbere, tragea masina si cu ele, dar cu cel de lada e o senzatie inconfundabila. Cel putin diferenta dintre camere e mai mare ca la Renault, am avut un webber 23/24 care urca mai progresiv ca sa zic asa in ture, fata de cel de Lada care parca e 22/26 si la care cand intra a doua camera pot spune ca diferenta de putere e mult mai mare. Salut.
interesant... vroiam sa il schimb (chiar daca nu l-am montat inca) cu unul de reno 12 TS cu shock manual dar m-ai pus pe ganduri...
Quote:
Originally Posted by RRedman
Exact asa se simte si la mine.Diferenta este mult mai mare intre cele doua camere, excelenta insa pentru depasiri, sau alte momente in care ai nevoie de putere, consumul este insa de camion.
Dar, dupa cum mai zicea si cineva pe aici, decat sa nu poata, mai bine sa consume.
Stefan, dupa cum ti-am mai spus, ai facut o alegere buna.Spor cu montajul si cu reglajul.
stiu ms
stie cinva niste jante din alea cms taurus de vanzare? alea replica reno alpine?