Dacia alba din poza am primit-o mostenire dupa ce bunicul meu a plecat dintre cei dragi si o detin de la 16 ani!! Este prima mea masina si mai ales pentru ca a fost a lui are o valoare sentimentala foarte mare si tin enorm de mult la ea!! La anu o va paste si pe ea o reconditionare ca la carte, tot classica bineinteles!!
WSN ASF da intr-adevar masina arata foarte bine la tabla daca stam sa ne gandim ca in 96 avea vreo 6000 de km, iar al doilea proprietar ( ca eu sunt al treilea) a reusit s-o duca pana anul asta cand a intrat in posesia mea pana in 130 000 km!!
Imi cer scuze daca am folosit acelasi titlu ca si tine dar fara sa vreau, asa mi-a venit in minte pe moment!!
Masina va pastra cat mai multe elemente frantuzesti si unele chiar in plus pe care nu le-a avut de fabrica!!
Si cateva poze cu motorul asa cum arata cand am luat-o, inainte de reconditionare!!
Dacia alba din poza am primit-o mostenire dupa ce bunicul meu a plecat dintre cei dragi si o detin de la 16 ani!! Este prima mea masina si mai ales pentru ca a fost a lui are o valoare sentimentala foarte mare si tin enorm de mult la ea!! La anu o va paste si pe ea o reconditionare ca la carte, tot classica bineinteles!!
WSN ASF da intr-adevar masina arata foarte bine la tabla daca stam sa ne gandim ca in 96 avea vreo 6000 de km, iar al doilea proprietar ( ca eu sunt al treilea) a reusit s-o duca pana anul asta cand a intrat in posesia mea pana in 130 000 km!!
Imi cer scuze daca am folosit acelasi titlu ca si tine dar fara sa vreau, asa mi-a venit in minte pe moment!!
Masina va pastra cat mai multe elemente frantuzesti si unele chiar in plus pe care nu le-a avut de fabrica!!
Si cateva poze cu motorul asa cum arata cand am luat-o, inainte de reconditionare!!
Nu e cu suparare,ma bucur ca ai grija de masina si daca o sa le mai tii cativa ani yo zic ca nu o sa iti para rau,o sa ai niste masini destul de rare
Masinile nu sunt rare, sunt chiar des intalnite...dar starea in care se afla WRB-ul, este foarte rara...
Ma refeream pe sosele si peste cativa ani,oricum deja sunt zone in care nu prea m vezi,spre exemplu intr-o zi mergeam in Buc pe Victoriei si m-am uitat sa vad cate dacii 1300 1310 m trec,pot sa spun ca rar vedeai cate una maxim 2 intr-o coloana care scapa de l semafor (cam asa se circula pe victoriei in palcuri ) de 1300 batraneasca asa nici nu imi amintesc sa fi vazut vreuna
A urmat demontarea compartimentului motor!! Degresat mai intai cu benzina peste tot dupa care am consumat 2 tuburi de solutie speciala pentru curatarea motorului!!
La motor au fost schimbate toate furtunele vechi, colierele, au fost inlocuite bride, teurile de apa, etc!! Instalatia electrica a fost pusa la punct si matisata, am desfiintat aprinderea electronica si firele in plus!!
Toata aprinderea am folosit-o de la Beru si anume bujii, capac delco, rotor, platina, condensator, fise USA!! Filtru aer si ulei MANN si filtre de benzina Kolbeschmitch!!
Masina a avut toata partea mecanica schimbata pivoti, bielete, bucsaraie, toate 4 amortizoarele, arcuri spate break, rulmenti!
Cand am inceput sa demontez la ea avea toate amortizoarele ereu Monroe iar rulmentii SKF!!
In continuare poze!!
Momentan masinuta se afla in garaj, deoarece am hotarat sa merg cu cealalta pana ma voi apuca de ea!! Am zis ca daca WRB-ul tot e gata sa-l menajez cat pot de mult!!
Si cateva poze cu KXI surioara ei de-o varsta, tot 72!!
superbe amandoua nu te supara ca intreb dar ince zona stai? ca imi pare cunoscut peisajul oricum masinile sunt de vis poate ne intalnim intro zi sa iti admit masina asta dupa sarbatori bine inteles
bafta cu masinile, faci o treaba de nota 11 si ma bucur ca mai exista posesori pasionati de 1300 dar pasionati in adevaratul sens al cuvantului
__________________ Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie.... O batrana din '76
Stau prin Drumul Taberei!! Si multumesc pentru aprecieri!!
Cateva poze cu masina dupa ce a fost polishata si cu interiorul!
Si noul up-grade semnale rosii pe aripi!!