06-03-12, 22:00
|
#361
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of: [RENAULT]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Daca vrei pot veni sa te ajut la reconditionare...si asa stau in casa mai mereu.
|
|
|
07-03-12, 19:20
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
deocamdata acumulez piese si mi le pregatesc....sa stiu cand o bag in curte ce am de schimbat sa numai stau sa caut...azi am curatat si vopsit puntea..tamburii mici vor fi scosi...am apucat sa chelesc si blocul motor pt 1,6..curatat si vopsit doar o mana...usor usor sa il asamblez..
|
|
|
07-03-12, 21:47
|
#363
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Biga tu cand vopsesti iti tremura mana? E un instinct? Ca nu am vazut lucru vopsit calumea de tine... inteleg ca e frig, dar dai frate calumea, frumos si curat, ca faci pentru tine nu pentru un strain..
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
07-03-12, 21:52
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Biga tu cand vopsesti iti tremura mana? E un instinct? Ca nu am vazut lucru vopsit calumea de tine... inteleg ca e frig, dar dai frate calumea, frumos si curat, ca faci pentru tine nu pentru un strain..
|
sau asteapta pana la vara....
|
|
|
07-03-12, 22:01
|
#365
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 537
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
gaby daca ala e bloc curat,atunci eu cand am spalat blocul pentru reconditionarea motorului de 1.3 de dacie puteam sa zic ca e bloc nou.si inca ceva ce naiba te grabesti sa vopsesti.si asa vopseaua aia o sa se exfolieze cand o sa se incinga motorul pentru ca fierul fiind rece ea nu prinde.si inca ceva.puteai frumos sa lustruiesti si tu blocul pe interior (pentru scurgerea uleiului mai repede in baie) sa speli calumea lagarul axei cu came,nici nu ma gandesc cum o fin pe interior blocul ala.Scuza-ma ca iti zic DAR FACI TREABA DE MANTUIALA.vorba lui cristi, faci cumva pentru altul? iti urez succes in continuare dar iti bati joc de munca ta
__________________
Dacia 1310 '84 with F7P 704
VW Passat B6 '07 with 2.0 TDI
|
|
|
07-03-12, 22:36
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
nu vad care problema ca a dat cu vopsea pe langa....aia se poate curata chiar foarte usor, deci nu a omorat pe nimeni, nu toti au chef sa stea sa izoleze...iar la faza cu curatatul pe interior, da...acolo trebuie sa mai insisti...daca e fonta baga triumf manusi de cauciuc pe maini si periuta.
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
08-03-12, 07:49
|
#367
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
iam dat decat o mana la repezeala...a 2a mana o sa arate alfel...si interiorul inca nu e curatat...
|
|
|
10-03-12, 19:57
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
stie cineva care sunt diferentele vizibile dintre baia de ulei 1,4 si baia de ulei de 1,6...ca am lauto pe aia de 1,6 si am comparato cu cea de 1,4 si par la fel...asta seara am montat arborele si iam facut linia...cuzineti noi cota st(0)
|
|
|
10-03-12, 22:47
|
#369
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Quote:
Originally Posted by bigathebest
stie cineva care sunt diferentele vizibile dintre baia de ulei 1,4 si baia de ulei de 1,6...ca am lauto pe aia de 1,6 si am comparato cu cea de 1,4 si par la fel...asta seara am montat arborele si iam facut linia...cuzineti noi cota st(0)
|
aia de 1.6 ar trebui sa aibe umflaturi in dreptul la fiecare biela.
dar nu stiu ce sa zic ca io am luat una de pe un 1.4 la dezm si tot asa era.
pune poze!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
10-03-12, 23:33
|
#370
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Dupa 1996 baile de ulei pe mot de 1,4 si 1,6 au fost la fel
|
|
|
10-03-12, 23:49
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Da asa este si s-a mai trecut si la etansarea fara garnitura, la baile cu mai putine suruburi de prindere. Tot din '96 amvele motoare imparteau ambreiajele de 200 cu volanta din Aluminiu (mult mai usoara). Iar cutiile de viteze, toate aveau pe a cincea grup dee pinioane "de Nova". Le era mult mai usor asa cu piese comune si s-au considerat ca o imbunatatire, ceea ce a si fost.
|
|
|
10-03-12, 23:56
|
#372
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Quote:
Originally Posted by aditza579
Da asa este si s-a mai trecut si la etansarea fara garnitura, la baile cu mai putine suruburi de prindere. Tot din '96 amvele motoare imparteau ambreiajele de 200 cu volanta din Aluminiu (mult mai usoara). Iar cutiile de viteze, toate aveau pe a cincea grup dee pinioane "de Nova". Le era mult mai usor asa cu piese comune si s-au considerat ca o imbunatatire, ceea ce a si fost.
|
Volanta, care de fapt era placa de presiune de aluminiu...
|
|
|
11-03-12, 00:02
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Mda, ai dreptate, nu stiam care dintre ele, carcasa ambreiajului sau volanta era din aluminiu, asa ca am scris volanta, dar mi-am dat seama ca am scris o prostie. Placa de presiune e de fonta, n-are cum sa fie din aluminiu, dar carcasa ambreiajului, da! Volanta nu are cum sa fie din aluminiu ca altfel, la un motor stock nu si-ar mai indeplini scopul de a acumula energie si sa o dea atunci cand este nevoie de ea, atunci cand motorul este intr-un punct mort. Numai bine site rog eu nu te mai grabi cu lucrurule ca dai rasoleala, ai vazut cum ti s-a zis si mai sus. Te apreciez, totusi, ca, ca si elev mai bagi bani intr-o dacie! Spor!
|
|
|
11-03-12, 00:14
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Quote:
Originally Posted by aditza579
Mda, ai dreptate, nu stiam care dintre ele, carcasa ambreiajului sau volanta era din aluminiu, asa ca am scris volanta, dar mi-am dat seama ca am scris o prostie. Placa de presiune e de fonta, n-are cum sa fie din aluminiu, dar carcasa ambreiajului, da! Volanta nu are cum sa fie din aluminiu ca altfel, la un motor stock nu si-ar mai indeplini scopul de a acumula energie si sa o dea atunci cand este nevoie de ea, atunci cand motorul este intr-un punct mort. Numai bine site rog eu nu te mai grabi cu lucrurule ca dai rasoleala, ai vazut cum ti s-a zis si mai sus. Te apreciez, totusi, ca, ca si elev mai bagi bani intr-o dacie! Spor!
|
Mai bine taceai ... Carcasa aia a ambreiajului de care zici tu are denumirea de PLACA DE PRESIUNE sau DISC SOARE, depinde cum l-ai invatat. Si modelele noi sunt facute in mare parte din aluminiu, nu fonta. Fonta are doar pe portiunea unde are contact cu discul de ambreiaj, si OLC unde preseaza rulmentul.
In cazul dacia vorbesti de carcasa de ambreiaj, atunci cand te referi la carcasa care face legatura intre motor si cutie de viteze si protejeaza tot ansamblul volanta, disc ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune, furca ambreiaj si priza de putere sau in cazul ambreiajelor centrifugale cand te referi la carcasa exterioara a ambreiajului, pe care cupleaza ferodourile centrifugale.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
Last edited by cheluakame; 11-03-12 at 00:19.
|
|
|
11-03-12, 00:24
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Placa de presiune este doar portiunea circulara care apasa pe disc, si este din fonta. Eu cand m-am referit la carcasa ambreiajului, m-ar referit strict sa sa intelegi, la partea din aluminiu care tine laolalta placa de presiune si soarele. Nu am de ce sa tac, pentru ca nu am gresit cu nimic, atata timp cat ne-am referit la aceeasi piesa. Eu nu vreau sa mai incep o polemica. Am raspuns aici ca sa fac niste lamuriri in legatura cu echiparea comuna a motoareloe si auxiliarelor motoarelor de 1.4 respectiv 1.6 din gama Dacia! Nu ma prinzi. Piesa la care ai facut legatura in ultimul paragraf se numeste carterul ambreiajului si nu ar avea ce cauta in discutia asta, pentru ca nu vad cum face parte din ansamblul disc-placa presiune-volanta si sa nu mai iei cu d-alea, gen: aaa, pai e prins de el furca si rulemntul sta pe gatul acela care e prins pe carter, ca nu-ti merge cu mine! Numai bine!
|
|
|
|
|