Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-12, 22:00   #361
alin_bmx
Renault Driver

Stage 5
 
alin_bmx's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of:
[RENAULT]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Daca vrei pot veni sa te ajut la reconditionare...si asa stau in casa mai mereu.
alin_bmx is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 19:20   #362
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: project dacia B-15-JBJ

deocamdata acumulez piese si mi le pregatesc....sa stiu cand o bag in curte ce am de schimbat sa numai stau sa caut...azi am curatat si vopsit puntea..tamburii mici vor fi scosi...am apucat sa chelesc si blocul motor pt 1,6..curatat si vopsit doar o mana...usor usor sa il asamblez..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0061.jpg
Views:	109
Size:	1.31 MB
ID:	2353297   Click image for larger version

Name:	IMAG0062.jpg
Views:	99
Size:	1.11 MB
ID:	2353298   Click image for larger version

Name:	IMAG0063.jpg
Views:	102
Size:	1.16 MB
ID:	2353299  

Click image for larger version

Name:	IMAG0065.jpg
Views:	142
Size:	1.25 MB
ID:	2353300   Click image for larger version

Name:	IMAG0066.jpg
Views:	238
Size:	1.21 MB
ID:	2353301   Click image for larger version

Name:	IMAG0064.jpg
Views:	113
Size:	1,011.3 KB
ID:	2353302  

bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 21:47   #363
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Biga tu cand vopsesti iti tremura mana? E un instinct? Ca nu am vazut lucru vopsit calumea de tine... inteleg ca e frig, dar dai frate calumea, frumos si curat, ca faci pentru tine nu pentru un strain..
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 21:52   #364
Alex_19Mig

Stage 5
 
Alex_19Mig's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of:
[Oltcit]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Biga tu cand vopsesti iti tremura mana? E un instinct? Ca nu am vazut lucru vopsit calumea de tine... inteleg ca e frig, dar dai frate calumea, frumos si curat, ca faci pentru tine nu pentru un strain..
sau asteapta pana la vara....
Alex_19Mig is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 22:01   #365
DannY_SmekeruL
Dacia Driver

Stage 5
 
DannY_SmekeruL's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 537
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

gaby daca ala e bloc curat,atunci eu cand am spalat blocul pentru reconditionarea motorului de 1.3 de dacie puteam sa zic ca e bloc nou.si inca ceva ce naiba te grabesti sa vopsesti.si asa vopseaua aia o sa se exfolieze cand o sa se incinga motorul pentru ca fierul fiind rece ea nu prinde.si inca ceva.puteai frumos sa lustruiesti si tu blocul pe interior (pentru scurgerea uleiului mai repede in baie) sa speli calumea lagarul axei cu came,nici nu ma gandesc cum o fin pe interior blocul ala.Scuza-ma ca iti zic DAR FACI TREABA DE MANTUIALA.vorba lui cristi, faci cumva pentru altul? iti urez succes in continuare dar iti bati joc de munca ta
__________________
Dacia 1310 '84 with F7P 704
VW Passat B6 '07 with 2.0 TDI
DannY_SmekeruL is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 22:36   #366
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

nu vad care problema ca a dat cu vopsea pe langa....aia se poate curata chiar foarte usor, deci nu a omorat pe nimeni, nu toti au chef sa stea sa izoleze...iar la faza cu curatatul pe interior, da...acolo trebuie sa mai insisti...daca e fonta baga triumf manusi de cauciuc pe maini si periuta.
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
B XX ADI is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 07:49   #367
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: project dacia B-15-JBJ

iam dat decat o mana la repezeala...a 2a mana o sa arate alfel...si interiorul inca nu e curatat...
bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 19:57   #368
bigathebest

Stage 5
 
bigathebest's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
Default Re: project dacia B-15-JBJ

stie cineva care sunt diferentele vizibile dintre baia de ulei 1,4 si baia de ulei de 1,6...ca am lauto pe aia de 1,6 si am comparato cu cea de 1,4 si par la fel...asta seara am montat arborele si iam facut linia...cuzineti noi cota st(0)
bigathebest is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 22:47   #369
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Quote:
Originally Posted by bigathebest View Post
stie cineva care sunt diferentele vizibile dintre baia de ulei 1,4 si baia de ulei de 1,6...ca am lauto pe aia de 1,6 si am comparato cu cea de 1,4 si par la fel...asta seara am montat arborele si iam facut linia...cuzineti noi cota st(0)
aia de 1.6 ar trebui sa aibe umflaturi in dreptul la fiecare biela.
dar nu stiu ce sa zic ca io am luat una de pe un 1.4 la dezm si tot asa era.

pune poze!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7

Volvo 480 TURBO 1.7
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 23:33   #370
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Dupa 1996 baile de ulei pe mot de 1,4 si 1,6 au fost la fel
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 23:49   #371
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Da asa este si s-a mai trecut si la etansarea fara garnitura, la baile cu mai putine suruburi de prindere. Tot din '96 amvele motoare imparteau ambreiajele de 200 cu volanta din Aluminiu (mult mai usoara). Iar cutiile de viteze, toate aveau pe a cincea grup dee pinioane "de Nova". Le era mult mai usor asa cu piese comune si s-au considerat ca o imbunatatire, ceea ce a si fost.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 23:56   #372
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Da asa este si s-a mai trecut si la etansarea fara garnitura, la baile cu mai putine suruburi de prindere. Tot din '96 amvele motoare imparteau ambreiajele de 200 cu volanta din Aluminiu (mult mai usoara). Iar cutiile de viteze, toate aveau pe a cincea grup dee pinioane "de Nova". Le era mult mai usor asa cu piese comune si s-au considerat ca o imbunatatire, ceea ce a si fost.
Volanta, care de fapt era placa de presiune de aluminiu...
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 00:02   #373
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Mda, ai dreptate, nu stiam care dintre ele, carcasa ambreiajului sau volanta era din aluminiu, asa ca am scris volanta, dar mi-am dat seama ca am scris o prostie. Placa de presiune e de fonta, n-are cum sa fie din aluminiu, dar carcasa ambreiajului, da! Volanta nu are cum sa fie din aluminiu ca altfel, la un motor stock nu si-ar mai indeplini scopul de a acumula energie si sa o dea atunci cand este nevoie de ea, atunci cand motorul este intr-un punct mort. Numai bine site rog eu nu te mai grabi cu lucrurule ca dai rasoleala, ai vazut cum ti s-a zis si mai sus. Te apreciez, totusi, ca, ca si elev mai bagi bani intr-o dacie! Spor!
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 00:14   #374
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Mda, ai dreptate, nu stiam care dintre ele, carcasa ambreiajului sau volanta era din aluminiu, asa ca am scris volanta, dar mi-am dat seama ca am scris o prostie. Placa de presiune e de fonta, n-are cum sa fie din aluminiu, dar carcasa ambreiajului, da! Volanta nu are cum sa fie din aluminiu ca altfel, la un motor stock nu si-ar mai indeplini scopul de a acumula energie si sa o dea atunci cand este nevoie de ea, atunci cand motorul este intr-un punct mort. Numai bine site rog eu nu te mai grabi cu lucrurule ca dai rasoleala, ai vazut cum ti s-a zis si mai sus. Te apreciez, totusi, ca, ca si elev mai bagi bani intr-o dacie! Spor!
Mai bine taceai ... Carcasa aia a ambreiajului de care zici tu are denumirea de PLACA DE PRESIUNE sau DISC SOARE, depinde cum l-ai invatat. Si modelele noi sunt facute in mare parte din aluminiu, nu fonta. Fonta are doar pe portiunea unde are contact cu discul de ambreiaj, si OLC unde preseaza rulmentul.

In cazul dacia vorbesti de carcasa de ambreiaj, atunci cand te referi la carcasa care face legatura intre motor si cutie de viteze si protejeaza tot ansamblul volanta, disc ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune, furca ambreiaj si priza de putere sau in cazul ambreiajelor centrifugale cand te referi la carcasa exterioara a ambreiajului, pe care cupleaza ferodourile centrifugale.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world

Last edited by cheluakame; 11-03-12 at 00:19.
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 00:24   #375
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: project dacia B-15-JBJ

Placa de presiune este doar portiunea circulara care apasa pe disc, si este din fonta. Eu cand m-am referit la carcasa ambreiajului, m-ar referit strict sa sa intelegi, la partea din aluminiu care tine laolalta placa de presiune si soarele. Nu am de ce sa tac, pentru ca nu am gresit cu nimic, atata timp cat ne-am referit la aceeasi piesa. Eu nu vreau sa mai incep o polemica. Am raspuns aici ca sa fac niste lamuriri in legatura cu echiparea comuna a motoareloe si auxiliarelor motoarelor de 1.4 respectiv 1.6 din gama Dacia! Nu ma prinzi. Piesa la care ai facut legatura in ultimul paragraf se numeste carterul ambreiajului si nu ar avea ce cauta in discutia asta, pentru ca nu vad cum face parte din ansamblul disc-placa presiune-volanta si sa nu mai iei cu d-alea, gen: aaa, pai e prins de el furca si rulemntul sta pe gatul acela care e prins pe carter, ca nu-ti merge cu mine! Numai bine!
aditza579 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -