18-12-09, 12:47
|
#106
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: cateva modificari la o supernova
Str82Hell - ca sa-ti explic niste chestii importante - ia un termometru si masoara unde se strange cea mai multa caldura - 1. in fata motorului - unde sunt serpisorii? 2. peste motor (deasupra capac de chiuloasa - vara cand motoru a fost cald temperatura in interioru filtrului de aer era de 90.4 grade - masurate cu termometru digital BOSCH). 3. in spatele motorului unde nu e nimic (nu stiu cum tu crezi ca acolo se strange caldura cand iarasi masurat cu termometru digital am obtinut 44 de grade celsius iarasi vara tot cu motoru cald dupa forja). Am studiat bine inainte sa pun filtru acolo - mai am sa ii trag niste trasee de circulare mai buna ca sa fie un adevarat cold air intake - dar ce are seven_dj sub capota nu e decat un sports air-intake dat fiind faptului ca filtru probabil trage aer rege dar pana sa ajunga in motor el se incalzeste in acel plastic. Aerul cald o ia in sus - pe chiuloasa temperatura este foarte mare... unde ajunge? nu cumva in fundul carcasei acelea verzi?
|
|
|
18-12-09, 13:36
|
#107
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: cateva modificari la o supernova
felicitarii, belea rau vopsita.
|
|
|
18-12-09, 13:59
|
#108
|
Stage 2
Join Date: May 2007
Posts: 38
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by seven_dj
uite.........cum am avut.........si cum am in prezent montat filtrul...nu stiu cat d bine e dar merg asa d 2 ani....nu am avut probleme cu apa.......iar k performante se infige destul d bine...mai ales cu al 2-lea filtru
|
varianta a doua e f buna..asa de maream si yo filtrul si pozitionat asa cum este in poza 2...de infipt ce pot sa zic ..la mn parca in panta trage mai bn..n am vazut diferente mari...oricum masina mea a fost invatat sa mearga cu incetul...asa mergea fostul proprietar..mai am un prieten tot cu supernova si fuge de nare treaba..mai ales knd yo da pe a 5 a se duce blana
|
|
|
18-12-09, 14:04
|
#109
|
Stage 2
Join Date: May 2007
Posts: 38
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by Alejandro
Str82Hell - ca sa-ti explic niste chestii importante - ia un termometru si masoara unde se strange cea mai multa caldura - 1. in fata motorului - unde sunt serpisorii? 2. peste motor (deasupra capac de chiuloasa - vara cand motoru a fost cald temperatura in interioru filtrului de aer era de 90.4 grade - masurate cu termometru digital BOSCH). 3. in spatele motorului unde nu e nimic (nu stiu cum tu crezi ca acolo se strange caldura cand iarasi masurat cu termometru digital am obtinut 44 de grade celsius iarasi vara tot cu motoru cald dupa forja). Am studiat bine inainte sa pun filtru acolo - mai am sa ii trag niste trasee de circulare mai buna ca sa fie un adevarat cold air intake - dar ce are seven_dj sub capota nu e decat un sports air-intake dat fiind faptului ca filtru probabil trage aer rege dar pana sa ajunga in motor el se incalzeste in acel plastic. Aerul cald o ia in sus - pe chiuloasa temperatura este foarte mare... unde ajunge? nu cumva in fundul carcasei acelea verzi?
|
Aha...stiam k acolo se strange caldura...mi a mai zis mai multa lume...acuma yo stiu cat de adevarat o fi...sa fie cum zici tu
|
|
|
18-12-09, 15:52
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of: [Old School Cars] [Opel]
|
Re: cateva modificari la o supernova
frumoasa masina...chiar arata bine....spatele e putin cam exagerat..bafta cu masina si fara incidente.
|
|
|
18-12-09, 16:46
|
#111
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: cateva modificari la o supernova
Este de apreciat faptul ca, spre deosebire de altii care au umplut zecile de pagini aiurea, fara sa faca nimic, omul asta a facut toate modificarile, in tacere, cum a considerat ca este ok.Sunt multe specimene aici pe forum, care doar dau in gura, dar de facut, absolut nimic.
|
|
|
18-12-09, 17:15
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 350
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by RRedman
Este de apreciat faptul ca, spre deosebire de altii care au umplut zecile de pagini aiurea, fara sa faca nimic, omul asta a facut toate modificarile, in tacere, cum a considerat ca este ok.Sunt multe specimene aici pe forum, care doar dau in gura, dar de facut, absolut nimic.
|
iti multumesc.............. faza cu portbagajul...am vrut sa fie cv diferit...sa-i schimb putin spatele de nova........... mie unu imi place...acum fiekre cu parerea lui
|
|
|
18-12-09, 18:27
|
#113
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: cateva modificari la o supernova
e super reusit spatele - seamana cu un subaru
|
|
|
18-12-09, 22:52
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 350
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by Alejandro
e super reusit spatele - seamana cu un subaru
|
fiekre are parerea lui :-s
|
|
|
18-12-09, 22:54
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 350
|
Re: cateva modificari la o supernova
AM UN CAUCIUC 195/50/R15 .... DAK VREA CINEVA..... E TOCIT PE O PARTE DE LA ARIPA K IMI ATINGEA..... MAI MERE DAK AI NEVOIE NEAPARAT DE UNU......
NU VREAU NICI UN BAN PE EL...... SI E PAKT SA-L ARUNC... POATE CINEVA IL FOLOSESTE
|
|
|
18-12-09, 23:09
|
#116
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by micutu11
AM UN CAUCIUC 195/50/R15 .... DAK VREA CINEVA..... E TOCIT PE O PARTE DE LA ARIPA K IMI ATINGEA..... MAI MERE DAK AI NEVOIE NEAPARAT DE UNU......
NU VREAU NICI UN BAN PE EL...... SI E PAKT SA-L ARUNC... POATE CINEVA IL FOLOSESTE
|
Foarte frumos gestul tau .
Ai putea sa pui aici un anunt cu donatia ta:
https://forum.4tuning.ro/493-anunturi...acia-tara.html
Ai avea mai multe sanse sa "scapi" de el.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
19-12-09, 23:01
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by micutu11
iti multumesc.............. faza cu portbagajul...am vrut sa fie cv diferit...sa-i schimb putin spatele de nova........... mie unu imi place...acum fiekre cu parerea lui
|
te felicit inca o data ... a iesit super masina si chiar e diferita, sau mai bine as spune deosebita !...
|
|
|
20-12-09, 21:05
|
#118
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by Str82Hell
Aha...stiam k acolo se strange caldura...mi a mai zis mai multa lume...acuma yo stiu cat de adevarat o fi...sa fie cum zici tu
|
cel mai rece loc e ori priza pe capota, ori cum e n fabrica,in fata de tot de la far
|
|
|
30-12-09, 15:12
|
#119
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,247
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: cateva modificari la o supernova
I-as face ceva la stopuri, innegri sau inrosi, daca nu se gasesc stopuri aftermarket si as incerca sa scot sigla pe fata sa fie grila clean. In rest masina chiar arata bine.
ps. Imi place si prelungirea peste stopuri. Succesuri
|
|
|
30-12-09, 15:22
|
#120
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: cateva modificari la o supernova
Quote:
Originally Posted by Alejandro
Str82Hell - ca sa-ti explic niste chestii importante - ia un termometru si masoara unde se strange cea mai multa caldura - 1. in fata motorului - unde sunt serpisorii? 2. peste motor (deasupra capac de chiuloasa - vara cand motoru a fost cald temperatura in interioru filtrului de aer era de 90.4 grade - masurate cu termometru digital BOSCH). 3. in spatele motorului unde nu e nimic (nu stiu cum tu crezi ca acolo se strange caldura cand iarasi masurat cu termometru digital am obtinut 44 de grade celsius iarasi vara tot cu motoru cald dupa forja). Am studiat bine inainte sa pun filtru acolo - mai am sa ii trag niste trasee de circulare mai buna ca sa fie un adevarat cold air intake - dar ce are seven_dj sub capota nu e decat un sports air-intake dat fiind faptului ca filtru probabil trage aer rege dar pana sa ajunga in motor el se incalzeste in acel plastic. Aerul cald o ia in sus - pe chiuloasa temperatura este foarte mare... unde ajunge? nu cumva in fundul carcasei acelea verzi?
|
ai studiat cu masina pe loc...deci...degeaba ! Decat sa bagi tot praful in motor cu un filtru "mega-sport" de 30lei mai bine ii pui filtru stock... Eu la a mea am filtru stock si crede-ma ca am curaj sa ma dau la orice ora cu tine..
|
|
|
|
|