saptamana asta s-a modificat pedala de acceleratie de la cablu la pedala electronica si pedala de ambreaj tot cu cablu la hidraulic.s-au facut suporti,pozitionate distanta intre ele si inaltimea pedalelor si decupat peretele intre cabina si compartiment motor pt conductele de pompa ambreaj..
S-a montat toata timoneria in logan,pus motoru ptr ultima incercare sa se vada daca totul incape calumea,pus capota sa vedem daca se inchide ,etc.o singura problema a fost la suportul cutiei,era destul de aproape de lonjeron.asa ca s-a decupat din suport o bucata si slefuit si din capul surubului.acuma este un suficient 3 cm exact ca pe partea de dreapta, pe langa asta s-au mai modificat niste chesti pe motor pt softul stage 2..
Facut la strung niste distantiere intre partea de sus si jos ale suporti motor.era greu de calculat ca nu se stia cat cedeaza tamponul motor cand greutatea motrului e pe el si trebuia facut si 2 buc prezon special pt suporti din dreapta fiindca in comert nu se gaseste surub mai lung de 12 cm cu filet 12x1.50 si aicea trebuia de 17 cm.acuma motoru sta deja pe suporti.Dupa pozitionarea motorului s-a masurat ce lungime trebuie sa aiba planetarele si trimise la modificat, partea de fuzeta o sa fie a loganului si pe mijlc imbinat cu cele de wv asta este varianta ieftina, daca cumva nu o sa tina imbinarea,ca la Domy cu M5-ul turbo sau capu Loganului,atuncea trebe facute planetare custom,care o sa coste cat toate modificarea 1.8t in logan...prima data incercam varianta ieftina, sa speram ca o sa reziste