14-07-10, 04:13
|
#1141
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
sau ai putea incerca asa ceva, scut termic. cred ca ar trage aer si mai rece, sau macar nu ar mai trage direct aer cald
|
|
|
14-07-10, 04:43
|
#1142
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by sir_sanjei
sau ai putea incerca asa ceva, scut termic. cred ca ar trage aer si mai rece, sau macar nu ar mai trage direct aer cald
|
eu am observat o chestie la mine ... parca ziua nu trage masina precum trage seara ( sper sa nu fie lapsus ) ) ...si mam gandit la varianta asta cu filtru ca ziua trage aer prea cald ( filtru sta exact in aceasi pozitie ca si pe wid (dvl) ) ...
|
|
|
14-07-10, 10:42
|
#1143
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by tmkrf
eu am observat o chestie la mine ... parca ziua nu trage masina precum trage seara ( sper sa nu fie lapsus ) ) ...si mam gandit la varianta asta cu filtru ca ziua trage aer prea cald ( filtru sta exact in aceasi pozitie ca si pe wid (dvl) ) ...
|
E normal sa traga asa....mai ales acum, cand ziua este foarte cald.Acelasi lucru il patesc si eu.Ideal ar fi sa izolam filtrele de zonele calde ale compartimentului motor, sau sa aducem mai mult aer rece de afara.Un material potrivit pentru a izola termic ar fi azbestul.Un scut termic pentru filtru din azbest gandit bine plus izolarea galeriilor de evacuare(poate cu banda din acelasi material) si-ar face treaba bine.
Last edited by RRedman; 14-07-10 at 10:47.
|
|
|
14-07-10, 10:45
|
#1144
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
eu la mine am folosit o placa de azbest care am puso peste galeri,rezultatul nu se mai ridica aerul cald spre filtru + de asta am facut si o mica aerisire in capota si surpriza chiar se cunoaste un pic
|
|
|
14-07-10, 15:48
|
#1145
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
in opinia mea cel mai ideal ar fi sa se faca un traseu pt admisie de aer cat mai departe posibil de galeria de evacuare, ceva trecut pe deasupoa capacului de la culbutori si tras filtru sub alternator, bineinteles izolanduse partea de admisie de deasupa capacului de la culbutori unde este o oarecare temperatura....
__________________
Sir Sanjei
|
|
|
14-07-10, 19:34
|
#1146
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,744
Member of: [Moderators] [Old School Cars] [FOTO] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Sau poti sa lasi filtrul original in carcasa lui originala, ca tot aer intra si pe acolo, chiar mai rece decat prin mizeriile astea de filtre sport
|
|
|
14-07-10, 20:08
|
#1147
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by LKS
Sau poti sa lasi filtrul original in carcasa lui originala, ca tot aer intra si pe acolo, chiar mai rece decat prin mizeriile astea de filtre sport
|
foarte corect
|
|
|
15-07-10, 00:04
|
#1148
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 145
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by LKS
Sau poti sa lasi filtrul original in carcasa lui originala, ca tot aer intra si pe acolo, chiar mai rece decat prin mizeriile astea de filtre sport
|
esti rau .aici ai lovit pe prea multi posesori de dacia 13..(inclusiv) de lea cazut reteua. totusi e un mare adevar ce ai scris.
|
|
|
15-07-10, 10:12
|
#1149
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Tot respectul pt jantele alea... Eu unul chiar am vb cu cineva de la mine de aici si imi faca asa ceva dar omul ar cam face experimente cu produsul final si nu prea vreau sa risc... Poti sa dai o adresa sau nr de tel de la atelierul care ti le-a facut? Tu zici ca au iesit in 8.5J, oare ar putea sa le scoata si in 8J? Cam ce ET aproximezi ca au acum? Si inca una si gata, cat de greu dejantezi o janta ca aia? Nu iti rupe ala de la vulcanizare cauciucul cand baga furca sa il traga afara? Bafta cu masina!
|
|
|
15-07-10, 10:22
|
#1150
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Tot respectul pt jantele alea... Eu unul chiar am vb cu cineva de la mine de aici si imi faca asa ceva dar omul ar cam face experimente cu produsul final si nu prea vreau sa risc... Poti sa dai o adresa sau nr de tel de la atelierul care ti le-a facut? Tu zici ca au iesit in 8.5J, oare ar putea sa le scoata si in 8J? Cam ce ET aproximezi ca au acum? Si inca una si gata, cat de greu dejantezi o janta ca aia? Nu iti rupe ala de la vulcanizare cauciucul cand baga furca sa il traga afara? Bafta cu masina!
|
|
|
15-07-10, 10:25
|
#1151
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by LKS
Sau poti sa lasi filtrul original in carcasa lui originala, ca tot aer intra si pe acolo, chiar mai rece decat prin mizeriile astea de filtre sport
|
Mult prea incorect...
|
|
|
15-07-10, 11:34
|
#1152
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
Tot respectul pt jantele alea... Bafta cu masina!
|
Mersi
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
Poti sa dai o adresa sau nr de tel de la atelierul care ti le-a facut?
|
Lasa-mi un mail pe PM sa-ti dau o poza cu harta, adresa in sine nu o stiu + ca este atelierul destul de ascuns
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
Tu zici ca au iesit in 8.5J, oare ar putea sa le scoata si in 8J?
|
Ele mergeau facute si mai mari de 8,5J am impresia ca putea sa le scoata cam la 9J, automat merg si 8J dar asta la jantele de Logan
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
Cam ce ET aproximezi ca au acum?
|
A ramas ET-ul standard ca la o janta de Logan, dar daca vrei sa modifici ET-ul, sa scoti janta mai in afara sau sa o bagi mai in aripa se poate, baiatul poate sa faca modificarea asta dar trebuie sai zici exact cat
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
Si inca una si gata, cat de greu dejantezi o janta ca aia? Nu iti rupe ala de la vulcanizare cauciucul cand baga furca sa il traga afara?
|
Eu am montat o singura guma de cand am jantele, de intrat a intrat a parait putin dar nu sa rupt si tine presiune, nu stiu cum o sa iasa de pe janta ca nu am incercat asta pana acum oricum pt siguranta mea cand le voi echipa cu gumele de pe masina voi face presiunea in azot nici decum aer normal, am auzit ca azotul este o mica binecuvantare deci merita incercat,
Sambata imi voi taia putin din arcurile de pe fata sa o aduc la acelasi nivel, imi voi schimba bieletele anti-ruliu si bucsile care tin bara stabilizatoare si poate reusesc sa modelez aripile spate sa le pun pe "alea mici" sa ma bucur si eu odata de ele
Legat de ce a zis LKS sar putea sa aibe dreptate dar nu in totalitate, Lucica gandestete ca, carcasa de la filtru este din metal si sta fix in dreptul evacuarii, ce o impiedica pe ea sa nu se incinga? Si sa tina aer cald in dansa? Adevarat colecteaza aer "rece" fix din grila dar carcasa in sine se poate incinge enorm... parerea mea
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
15-07-10, 11:54
|
#1153
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
bogyciu@yahoo.com, cand ajung in Buc tre sa le fac o vizita. ET-ul e distanta dintre centrul jantei si punctul e prindere, daca ai modificat latimea jantei mijlocul ei automat se va deplasa (spre exterior) si ET se va micsora considerabil. Backspace-ul a ramas acelasi. Oricum, mersi de info, ramane totusi in aer scoaterea anvelopei de pe janta astfel lucrata, mai ales ca in general se folosesc taloanele joase (eu vreau sa pun 175/55/15 pe 8J). Oare se baga la latire prin adaos de material? https://i90.photobucket.com/albums/k2...t/DSCN1284.jpg
|
|
|
15-07-10, 13:33
|
#1154
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
ramane totusi in aer scoaterea anvelopei de pe janta astfel lucrata, mai ales ca in general se folosesc taloanele joase (eu vreau sa pun 175/55/15 pe 8J).
|
Avand in vedere ca au intrat, nu vad de ce nu ar iesi oricum eu am o guma de rezerva pe una de janta deci daca mio rupe nu prea ma doare...
Vezi ca 175 cu 55 pentru 8J mise pare foarte greu de pus... eu cu 195/50 pe 8,5J a fost chinuiala, adevarat nu aveau tun dala de presiune, dar nu mas risca... Dimensiunele deja sunt ridicol de mici,DAR merita incercat
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
ET-ul e distanta dintre centrul jantei si punctul e prindere, daca ai modificat latimea jantei mijlocul ei automat se va deplasa (spre exterior) si ET se va micsora considerabil. Backspace-ul a ramas acelasi.
|
Ti-am zis, el poate sa faca multe modificari, doar daca sti ce sai ceri
Quote:
Originally Posted by Bogyciu
|
Poate pune si material de adaos doar daca ii ceri, din 2 jante nu poti face una la infinit, in functie de latimea care o vrei se decide daca pune adaos sau nu
Poza care mi-ai aratato are adaos din placband din ce vad, la jantele mele nu e cazu, sa folosit ce am avut uite si poze care dovedesc ce a facut el
Ce este cu verde este spatele de la o janta(doar cercul) ce este cu albastru este spatele de la adoua janta(cercul+miez) si ce este cu rosu, cordonul de sudura dintre cele 2 cercuri foarte simplu ca principiu
|
|
|
15-07-10, 14:03
|
#1155
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Cu adaos de material scapi doar cu un set de jante, iar de la 6 la 8J sunt doar 5cm de adaugat, in plus se pastreaza si inelul "ingust" care ajuta la tragerea cauciucului peste margine. Pozele le-am gasit, le-am si salvat deja in folderul cu celelalte 500 de poze cu "wide steelies" ... 175/55 cu 8J e destul de ok, totul e sa ai butelie la montaj.
|
|
|
|
|