Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 08-04-11, 08:48   #1591
coman razvan

Stage 5
 
coman razvan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 6,892
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
[DACIA]
[RENAULT]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Hmm .. interesanta "schimbare de situatie"! Sa le folosesti cu placere!
coman razvan is offline  
Old 08-04-11, 20:03   #1592
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Astazi am adus chiuloasa de la rectificat, lucrarea sa facut la STEN BACK COMEXIM sa spalat sa planat s-au rectificat scaunele si supapele de la evacuare, iar supapele de la admisie s-au schimbat cu unele noi, cele vechi nu se mai puteau rectifica, simerigurile le-am luat degeaba deoarece nu era cazu sa le puna.... au zis ca ghidurile sunt intacte si ele vor face si treaba simeringurlilor
Din chiuloasa sa luat 0,5mm astfel chiuloasa ajugand la dimensiunea de 93mm care este minimul admis de planare, conform cu manualul de reparatii deci suntem in parametrii
Se poate vedea diferenta dintre cum era chiuloasa si cum este acum
Tot la atelieru aceasta am scos pinionul de la vibrochen ca sa-mi fie usor sa pun distributia

A venit si setu de garnituri si garnitura de chiuloasa, toate luate de la Ajusa

Vinerea viitoare o sa ma apuc cu Bolidu sa-l ansamblam si o sa incercam sa-l pornim sa vedem ce zice daca macane sau pacane

Si acum pe seara mi-am gasit o ora si jumate sa incep galeria de admisie pentru viitoarele carburatoare sa realizat din tabla de 6mm, mai am sa dau gaurile centrale, pentru asta o sa vizitez un atelier de stungarie si sa caut niste teava de 40 pentru trasee

Poze
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pic 001.jpg
Views:	111
Size:	3.80 MB
ID:	1955883   Click image for larger version

Name:	pic 002.jpg
Views:	94
Size:	3.58 MB
ID:	1955884   Click image for larger version

Name:	pic 003.jpg
Views:	114
Size:	3.63 MB
ID:	1955885  

Click image for larger version

Name:	pic 011.jpg
Views:	129
Size:	3.23 MB
ID:	1955886   Click image for larger version

Name:	pic 012.jpg
Views:	99
Size:	2.94 MB
ID:	1955887   Click image for larger version

Name:	pic 013.jpg
Views:	62
Size:	3.29 MB
ID:	1955888  

Click image for larger version

Name:	pic 014.jpg
Views:	72
Size:	3.67 MB
ID:	1955889   Click image for larger version

Name:	pic 015.jpg
Views:	98
Size:	3.65 MB
ID:	1955890   Click image for larger version

Name:	pic 016.jpg
Views:	98
Size:	2.87 MB
ID:	1955891  

Click image for larger version

Name:	pic 017.jpg
Views:	106
Size:	3.42 MB
ID:	1955892   Click image for larger version

Name:	pic 018.jpg
Views:	139
Size:	3.56 MB
ID:	1955893   Click image for larger version

Name:	pic 019.jpg
Views:	83
Size:	3.69 MB
ID:	1955894  

Click image for larger version

Name:	pic 020.jpg
Views:	94
Size:	3.93 MB
ID:	1955895  
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76

Last edited by b08ygs; 08-04-11 at 20:22.
b08ygs is offline  
Old 08-04-11, 20:27   #1593
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Ce diametru au gaurile de admisie din chiulasa?
Muttley is offline  
Old 08-04-11, 21:39   #1594
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Ce diametru au gaurile de admisie din chiulasa?
Sincer nu am masurat... da o sa zici ca de ce folosesc tevi de 38-40, ala e diametru la carburatoare, ala a fost un reper

Am cautat pe manualul de reparatii, supapele de admisie au 40mm iar supapele de evacuare au 35,35mm nu cred ca te ajuta
b08ygs is offline  
Old 08-04-11, 21:46   #1595
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Daca ai norocul CHIOR sa ai acelasi diametru la intrarile din chiulasa ca la carburatoare, scapi cu teava.
Daca sunt mai mici de 38, asa banuiesc, ai 2 variante:
- daca-s doar putin mai mici, gen 36-35 mm, freza fina si prestezi pana obtii o mica palnie. Folosesti tot teava;
- daca-s mult mai mici, gen <35... se cheama ghinion. Dar exista solutii.

Masoara!
Muttley is offline  
Old 08-04-11, 22:07   #1596
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Daca ai norocul CHIOR sa ai acelasi diametru la intrarile din chiulasa ca la carburatoare, scapi cu teava.
Daca sunt mai mici de 38, asa banuiesc, ai 2 variante:
- daca-s doar putin mai mici, gen 36-35 mm, freza fina si prestezi pana obtii o mica palnie. Folosesti tot teava;
- daca-s mult mai mici, gen <35... se cheama ghinion. Dar exista solutii.

Masoara!
Chiuloasa are ~35mm la intrare, corpurile au la exterior 37~38mm avand in vedere ca prinderea carburatoarele de galerie se va face cu furtun siliconic(cel albastru) nu vor fi probleme de imperechere diferenta de ~3mm va fi suporata de furtunul siliconic, deci nici aici nu e panica

Ia zi Danut, mi-am facut temele bine?

In cel mai rau caz, o sa maresc gaurile de admisie la 37 mm ca sa compenseze, dar nu cred ca este cazu aici

Last edited by b08ygs; 08-04-11 at 22:19.
b08ygs is offline  
Old 08-04-11, 22:34   #1597
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

N-am stiut de prinderea carburatoarelor, ca se face flexibil si fara suruburi.
Furtunele siliconice ce se gasesc de obicei de cumparat sunt pentru aer (intercoolere) si mai ales apa. Astea nu rezista la benzina. Da, exista si pentru benzina, da' te asigur, NU vrei sa stii cat costa.
Mai bine cauta sa cumperi pe la magazine moto furtune speciale pentru carburatoarele astea.

Trebuie sa ai variatii de diametru cat mai mici, ori daca sunt inevitabile sa fie de tipul mare-mijlociu-mic, in sensul carburator-galerie-chiulasa.
Ori cu 32 carburator si 35 chiulasa e cam pe dos
Cand am spus de palnia aia in postul anterior, credeam ca ai 38 diam interior la carburator.
Oricum, sa nu largesti gaurile de la chiulasa, vad ca nu e cazul, chiar contraindicat la tine. Lasa-le asa.
Muttley is offline  
Old 09-04-11, 21:32   #1598
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Astazi s-au mai facut progrese la capitolul frane, in ciuda faptului ca eu nu am participat(chipurile am fost la munca) A lucrat Bolidu la placuta dintre fuzeta si etrier dupa Paste o sa ne adunam sa o realizam la atelieru unde am facut si chiuloasa

Am verificat si pe janta mea de pe fata si mai ramane cam 1cm intre etrier si peretele interior al jantei, deci intra franele de Logan Van pe jante de 14!!!!

Set-up final vor fi discurile de Van si etrieri de Golf 3 Lucas 54, mai am sa fac rost de 2 etrieri si niste placute noi si evident placuta de imbinare

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Frane.jpg
Views:	145
Size:	691.1 KB
ID:	1957848   Click image for larger version

Name:	Frane2.jpg
Views:	121
Size:	637.8 KB
ID:	1957849   Click image for larger version

Name:	Frane3.jpg
Views:	120
Size:	554.6 KB
ID:	1957850  

Click image for larger version

Name:	Frane4.jpg
Views:	98
Size:	612.9 KB
ID:	1957851   Click image for larger version

Name:	Frane5.jpg
Views:	128
Size:	600.9 KB
ID:	1957852   Click image for larger version

Name:	Frane6.jpg
Views:	138
Size:	100.2 KB
ID:	1957853  

b08ygs is offline  
Old 09-04-11, 22:03   #1599
1300

Stage 5
 
1300's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 448
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Flansa din ce material va fi facuta ?
1300 is offline  
Old 09-04-11, 22:46   #1600
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Quote:
Originally Posted by 1300 View Post
Flansa din ce material va fi facuta ?
Otel dar nu mai stiu de cat.... Bolidu stie
b08ygs is offline  
Old 09-04-11, 23:29   #1601
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Probabil Ol37...sau OLC45 sa vedem ce gasim si la ce bani.
bolidu' is offline  
Old 10-04-11, 00:29   #1602
tmkrf

Stage 5
 
tmkrf's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

faci treaba nu gluma
sper sa iti reuseasca tot ce a ce faci
tmkrf is offline  
Old 10-04-11, 12:48   #1603
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Quote:
Originally Posted by tmkrf View Post
faci treaba nu gluma
sper sa iti reuseasca tot ce a ce faci
Avand in vedere ca lucreaza 3 capate stalucite la motor si la frane, nu vad de ce nu ar iesi bine nu iese bine din prima, mai bagam o fisa si o sa mearga din a doua incercare
b08ygs is offline  
Old 10-04-11, 21:21   #1604
BN-02_TZY

Stage 5
 
BN-02_TZY's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
Smile Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

si la ca aparat o sa faci flansa la etrier sau o faci la cv scula cu laser cv ca vad cv desen in solid acolo ar mai trebui doar un program si un laser si ar fi destul de usor de realizat
BN-02_TZY is offline  
Old 10-04-11, 21:23   #1605
alex.jdm
Honda Driver

Stage 5
 
alex.jdm's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 840
Member of:
[Honda]
Default Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Astazi am adus chiuloasa de la rectificat, lucrarea sa facut la STEN BACK COMEXIM sa spalat sa planat s-au rectificat scaunele si supapele de la evacuare, iar supapele de la admisie s-au schimbat cu unele noi, cele vechi nu se mai puteau rectifica, simerigurile le-am luat degeaba deoarece nu era cazu sa le puna.... au zis ca ghidurile sunt intacte si ele vor face si treaba simeringurlilor
Din chiuloasa sa luat 0,5mm astfel chiuloasa ajugand la dimensiunea de 93mm care este minimul admis de planare, conform cu manualul de reparatii deci suntem in parametrii
Se poate vedea diferenta dintre cum era chiuloasa si cum este acum
Tot la atelieru aceasta am scos pinionul de la vibrochen ca sa-mi fie usor sa pun distributia

A venit si setu de garnituri si garnitura de chiuloasa, toate luate de la Ajusa

Vinerea viitoare o sa ma apuc cu Bolidu sa-l ansamblam si o sa incercam sa-l pornim sa vedem ce zice daca macane sau pacane

Si acum pe seara mi-am gasit o ora si jumate sa incep galeria de admisie pentru viitoarele carburatoare sa realizat din tabla de 6mm, mai am sa dau gaurile centrale, pentru asta o sa vizitez un atelier de stungarie si sa caut niste teava de 40 pentru trasee

Poze
Nebunie totala si pasiune ce face domnu' aici .Va fi "forta" masina la final , felicitari pentru proiect.
alex.jdm is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -