08-04-11, 09:48
|
#1591
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 6,892
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete] [DACIA] [RENAULT]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Hmm .. interesanta "schimbare de situatie"! Sa le folosesti cu placere!
|
|
|
08-04-11, 21:03
|
#1592
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Astazi am adus chiuloasa de la rectificat, lucrarea sa facut la STEN BACK COMEXIM sa spalat sa planat s-au rectificat scaunele si supapele de la evacuare, iar supapele de la admisie s-au schimbat cu unele noi, cele vechi nu se mai puteau rectifica, simerigurile le-am luat degeaba deoarece nu era cazu sa le puna.... au zis ca ghidurile sunt intacte si ele vor face si treaba simeringurlilor
Din chiuloasa sa luat 0,5mm astfel chiuloasa ajugand la dimensiunea de 93mm care este minimul admis de planare, conform cu manualul de reparatii deci suntem in parametrii
Se poate vedea diferenta dintre cum era chiuloasa si cum este acum
Tot la atelieru aceasta am scos pinionul de la vibrochen ca sa-mi fie usor sa pun distributia
A venit si setu de garnituri si garnitura de chiuloasa, toate luate de la Ajusa
Vinerea viitoare o sa ma apuc cu Bolidu sa-l ansamblam si o sa incercam sa-l pornim sa vedem ce zice daca macane sau pacane
Si acum pe seara mi-am gasit o ora si jumate sa incep galeria de admisie pentru viitoarele carburatoare sa realizat din tabla de 6mm, mai am sa dau gaurile centrale, pentru asta o sa vizitez un atelier de stungarie si sa caut niste teava de 40 pentru trasee
Poze
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
Last edited by b08ygs; 08-04-11 at 21:22.
|
|
|
08-04-11, 21:27
|
#1593
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Ce diametru au gaurile de admisie din chiulasa?
|
|
|
08-04-11, 22:39
|
#1594
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by Muttley
Ce diametru au gaurile de admisie din chiulasa?
|
Sincer nu am masurat... da o sa zici ca de ce folosesc tevi de 38-40, ala e diametru la carburatoare, ala a fost un reper
Am cautat pe manualul de reparatii, supapele de admisie au 40mm iar supapele de evacuare au 35,35mm nu cred ca te ajuta
|
|
|
08-04-11, 22:46
|
#1595
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Daca ai norocul CHIOR sa ai acelasi diametru la intrarile din chiulasa ca la carburatoare, scapi cu teava.
Daca sunt mai mici de 38, asa banuiesc, ai 2 variante:
- daca-s doar putin mai mici, gen 36-35 mm, freza fina si prestezi pana obtii o mica palnie. Folosesti tot teava;
- daca-s mult mai mici, gen <35... se cheama ghinion. Dar exista solutii.
Masoara!
|
|
|
08-04-11, 23:07
|
#1596
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by Muttley
Daca ai norocul CHIOR sa ai acelasi diametru la intrarile din chiulasa ca la carburatoare, scapi cu teava.
Daca sunt mai mici de 38, asa banuiesc, ai 2 variante:
- daca-s doar putin mai mici, gen 36-35 mm, freza fina si prestezi pana obtii o mica palnie. Folosesti tot teava;
- daca-s mult mai mici, gen <35... se cheama ghinion. Dar exista solutii.
Masoara!
|
Chiuloasa are ~35mm la intrare, corpurile au la exterior 37~38mm avand in vedere ca prinderea carburatoarele de galerie se va face cu furtun siliconic(cel albastru) nu vor fi probleme de imperechere diferenta de ~3mm va fi suporata de furtunul siliconic, deci nici aici nu e panica
Ia zi Danut, mi-am facut temele bine?
In cel mai rau caz, o sa maresc gaurile de admisie la 37 mm ca sa compenseze, dar nu cred ca este cazu aici
Last edited by b08ygs; 08-04-11 at 23:19.
|
|
|
08-04-11, 23:34
|
#1597
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
N-am stiut de prinderea carburatoarelor, ca se face flexibil si fara suruburi.
Furtunele siliconice ce se gasesc de obicei de cumparat sunt pentru aer (intercoolere) si mai ales apa. Astea nu rezista la benzina. Da, exista si pentru benzina, da' te asigur, NU vrei sa stii cat costa.
Mai bine cauta sa cumperi pe la magazine moto furtune speciale pentru carburatoarele astea.
Trebuie sa ai variatii de diametru cat mai mici, ori daca sunt inevitabile sa fie de tipul mare-mijlociu-mic, in sensul carburator-galerie-chiulasa.
Ori cu 32 carburator si 35 chiulasa e cam pe dos
Cand am spus de palnia aia in postul anterior, credeam ca ai 38 diam interior la carburator.
Oricum, sa nu largesti gaurile de la chiulasa, vad ca nu e cazul, chiar contraindicat la tine. Lasa-le asa.
|
|
|
09-04-11, 22:32
|
#1598
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Astazi s-au mai facut progrese la capitolul frane, in ciuda faptului ca eu nu am participat(chipurile am fost la munca) A lucrat Bolidu la placuta dintre fuzeta si etrier dupa Paste o sa ne adunam sa o realizam la atelieru unde am facut si chiuloasa
Am verificat si pe janta mea de pe fata si mai ramane cam 1cm intre etrier si peretele interior al jantei, deci intra franele de Logan Van pe jante de 14 !!!!
Set-up final vor fi discurile de Van si etrieri de Golf 3 Lucas 54, mai am sa fac rost de 2 etrieri si niste placute noi si evident placuta de imbinare
|
|
|
09-04-11, 23:03
|
#1599
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Flansa din ce material va fi facuta ?
|
|
|
09-04-11, 23:46
|
#1600
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by 1300
Flansa din ce material va fi facuta ?
|
Otel dar nu mai stiu de cat.... Bolidu stie
|
|
|
10-04-11, 00:29
|
#1601
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Probabil Ol37...sau OLC45 sa vedem ce gasim si la ce bani.
|
|
|
10-04-11, 01:29
|
#1602
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
faci treaba nu gluma
sper sa iti reuseasca tot ce a ce faci
|
|
|
10-04-11, 13:48
|
#1603
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by tmkrf
faci treaba nu gluma
sper sa iti reuseasca tot ce a ce faci
|
Avand in vedere ca lucreaza 3 capate stalucite la motor si la frane, nu vad de ce nu ar iesi bine nu iese bine din prima, mai bagam o fisa si o sa mearga din a doua incercare
|
|
|
10-04-11, 22:21
|
#1604
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
si la ca aparat o sa faci flansa la etrier sau o faci la cv scula cu laser cv ca vad cv desen in solid acolo ar mai trebui doar un program si un laser si ar fi destul de usor de realizat
|
|
|
10-04-11, 22:23
|
#1605
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 840
Member of: [Honda]
|
Re: Dacia 1300 `79 - B 44 DVL
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Astazi am adus chiuloasa de la rectificat, lucrarea sa facut la STEN BACK COMEXIM sa spalat sa planat s-au rectificat scaunele si supapele de la evacuare, iar supapele de la admisie s-au schimbat cu unele noi, cele vechi nu se mai puteau rectifica, simerigurile le-am luat degeaba deoarece nu era cazu sa le puna.... au zis ca ghidurile sunt intacte si ele vor face si treaba simeringurlilor
Din chiuloasa sa luat 0,5mm astfel chiuloasa ajugand la dimensiunea de 93mm care este minimul admis de planare, conform cu manualul de reparatii deci suntem in parametrii
Se poate vedea diferenta dintre cum era chiuloasa si cum este acum
Tot la atelieru aceasta am scos pinionul de la vibrochen ca sa-mi fie usor sa pun distributia
A venit si setu de garnituri si garnitura de chiuloasa, toate luate de la Ajusa
Vinerea viitoare o sa ma apuc cu Bolidu sa-l ansamblam si o sa incercam sa-l pornim sa vedem ce zice daca macane sau pacane
Si acum pe seara mi-am gasit o ora si jumate sa incep galeria de admisie pentru viitoarele carburatoare sa realizat din tabla de 6mm, mai am sa dau gaurile centrale, pentru asta o sa vizitez un atelier de stungarie si sa caut niste teava de 40 pentru trasee
Poze
|
Nebunie totala si pasiune ce face domnu' aici .Va fi "forta" masina la final , felicitari pentru proiect.
|
|
|
|
|