1) Poti sa faci si polish ? (adica buza si eventual corpul jantei sa fie polisat si dungile alea sa fie cu negru)
REASON : Nu polisez buze si niciun element,piesa.
2) Daca polishezi buza, se protejeaza cu ceva metalul? (lac dat deasupra sau ceva ?)
REASON : Da,la orice polisare toata lumea recomanda 2 straturi de lac,daca nu corodeaza imediat.
3) Cam cat ar dura toata operatia? (daca vin cu ele dimineata, terminam pana seara sa le pot lua acasa?)
REASON : Nu,timpul minim de efectuare a unei lucrari este de 48h.
4) Te ajuta cu ceva daca le aduc sablate? (ziceai ca e mai naspa ca au mai fost vopsite si dureaza mai mult sa le cureti. Eventual o reducere la pret daca le aduc direct curatate?
)
REASON : Daca le aduci sablate iti fac discount de la 600ron la 500ron ( cat costa sablatul 100ron ) insa daca ai ciupituri nu le pot scoate la nivel,nu le pot scoate trecerea prin incarcare cu aluminiu deoarece.... in momentul in care le sablezi se vor textura ( se va face ca si zgura ) si tot la fel se va vedea si dupa ce aplic vopseaua si lacul , daca incarc cu aluminiu acel aluminiu il slefuiesc insa iese netez nu si texturat ca si cum ar fi sablate in zona respectiva. Acum conteaza si foarte mult cine le sableaza si unde eu unul nu am recomandat asta nimanui.
Calitatea la care iese produsul final e comparabil cu asa ceva ?(sunt jante reconditionate undeva in Anglia)
REASON : Din puctul meu de vedere nu stiu ce mari diferente vezi din lucrarile efectuate la mine fata de ce-au facut aia. In alta ordine de idei jantele alea inainte de reconditionare garantez ca nu erau intr-o stare jalnica cum dealtfel cam toate-n afara au jantele ca si noi in interior. SE POT FACE la fel sau chiar mai bine.
Atasez si fotografii cu lucrari inainte si dupa asta in cazul in care nu ai avut timp sau ocazia sa rasfoiesti istoricul. En`joy.