Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - PIESE, ACCESORII, CONSUMABILE, etc > Bursa serviciilor AUTO

Bursa serviciilor AUTO Cereri si oferte de servicii AUTO

Reply
 
Thread Tools
Old 26-08-13, 09:15   #1
VLAD MIREL

Stage 1
 
VLAD MIREL's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 15
Smile Reparatii ciobituri si fisuri parbriz auto

SCHIMB ORICE GEAM AUTO LA ORCE TIP DE MASINA,
REPARATII CIOBITURI PARBRIZ SI REPARATII LUNETE


EXISTA UN GRAD DE RISC DE 1% DE A PLECA FISURA IN TIMPUL REPARATIIEI


Reparaţii Parbrize?

Ce înseamna repararea unui parbriz avariat?
Parbrizele autovehiculelor sunt deseori lovite in mers (si nu numai) de pietre sau obiecte lansate cu mare viteza. La contactul cu sticla, aceste obiecte creeaza avarii de diferite marimi, sub forma de ciobituri sau crapaturi. Aceste avarii, nereparate in timp util, duc intotdeauna la compromiterea totala a parbrizului si la inlocuirea acestuia. Cea mai mare parte din aceste avarii (circa 70-80%) sunt “ciobituri” mici, de la 3-5 mm pana la 25-30 mm. Acestea pot fi reparate in conditii de siguranta si cu costuri minime, fara a demonta parbrizul de pe masina, restaurand integritarea si vizibilitatea sticlei si oprind extinderea avariei si compromiterea parbrizului.
Aceasta reparatie se face prin injectarea in zona avariata a unei rasini speciale, efectiv o “sticla lichida”. Aceasta rasina, injectata la presiune mare cu un dispozitiv special, umple cavitatea creata de lovitura cu corpul strain si opreste definitiv extinderea avariei.
Procesul de reparare implica:
- practicarea unei gauri de circa 0,1-0,2 mm la punctul de impact (cu o minibormasina avand o freza cu carbura de tungsten), pentru a indeparta eventualele cioburi fine si de a crea o cale de acces catre cavitatea din stratul de sticla.
- Injectarea sub presiune, cu un dispozitiv special, a unei rasini care va umple pana si cele mai mici cotloane ale cavitatii sau sparturii. Aceasta se intareste ca sticla sub actiunea razelor ultraviolete, lipind definitiv spartura si restaurand vizibilitatea in punctul afectat.
- Intarirea rasinii (polimerizarea) sub efectul razelor ultraviolete (de la soare sau o lampa speciala). Rasina capata duritatea sticlei, “lipind” definitiv avaria.
CELE MAI BUNE REZULTATE SE OBTIN CAND REPARATIA SE FACE IMEDIAT DUPA AVARIERE, INAINTE DE CONTAMINAREA CU PRAF, MURDARIE SI UMEZEALA PUNETI O BUCATA DE SCOCI PE CIOBITURA SAU FISURA PENTRU A PROTEJA DE MIZERIE!

TEL: 0726148629 / 0784955366
VLAD MIREL is offline   Reply With Quote
Old 20-09-13, 18:13   #2
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Reparatii ciobituri si fisuri parbriz auto

Quote:
Originally Posted by VLAD MIREL View Post
SCHIMB ORICE GEAM AUTO LA ORCE TIP DE MASINA,
REPARATII CIOBITURI PARBRIZ SI REPARATII LUNETE


EXISTA UN GRAD DE RISC DE 1% DE A PLECA FISURA IN TIMPUL REPARATIIEI


Reparaţii Parbrize?

Ce înseamna repararea unui parbriz avariat?
Parbrizele autovehiculelor sunt deseori lovite in mers (si nu numai) de pietre sau obiecte lansate cu mare viteza. La contactul cu sticla, aceste obiecte creeaza avarii de diferite marimi, sub forma de ciobituri sau crapaturi. Aceste avarii, nereparate in timp util, duc intotdeauna la compromiterea totala a parbrizului si la inlocuirea acestuia. Cea mai mare parte din aceste avarii (circa 70-80%) sunt “ciobituri” mici, de la 3-5 mm pana la 25-30 mm. Acestea pot fi reparate in conditii de siguranta si cu costuri minime, fara a demonta parbrizul de pe masina, restaurand integritarea si vizibilitatea sticlei si oprind extinderea avariei si compromiterea parbrizului.
Aceasta reparatie se face prin injectarea in zona avariata a unei rasini speciale, efectiv o “sticla lichida”. Aceasta rasina, injectata la presiune mare cu un dispozitiv special, umple cavitatea creata de lovitura cu corpul strain si opreste definitiv extinderea avariei.
Procesul de reparare implica:
- practicarea unei gauri de circa 0,1-0,2 mm la punctul de impact (cu o minibormasina avand o freza cu carbura de tungsten), pentru a indeparta eventualele cioburi fine si de a crea o cale de acces catre cavitatea din stratul de sticla.
- Injectarea sub presiune, cu un dispozitiv special, a unei rasini care va umple pana si cele mai mici cotloane ale cavitatii sau sparturii. Aceasta se intareste ca sticla sub actiunea razelor ultraviolete, lipind definitiv spartura si restaurand vizibilitatea in punctul afectat.
- Intarirea rasinii (polimerizarea) sub efectul razelor ultraviolete (de la soare sau o lampa speciala). Rasina capata duritatea sticlei, “lipind” definitiv avaria.
CELE MAI BUNE REZULTATE SE OBTIN CAND REPARATIA SE FACE IMEDIAT DUPA AVARIERE, INAINTE DE CONTAMINAREA CU PRAF, MURDARIE SI UMEZEALA PUNETI O BUCATA DE SCOCI PE CIOBITURA SAU FISURA PENTRU A PROTEJA DE MIZERIE!

TEL: 0726148629 / 0784955366
Am 3 "flori" pe parbriz..foarte mici... cat varful degetului mic... cam cat ma costa? aproximativ?
Budy_ is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -